Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen beginner Commander

Jamie
3 jaren geleden
Heey,

Mijn naam is Jamie ( 28 ) en ik kom uit Oosterhout (NB). Ik ben begonnen met starter decks, daarna heb ik heel wat Arena potjes online gespeeld. En heb ik het modern event deck 2014 aangeschaft, wat ik een erg leuk deck vind. Nu zou ik graag commander willen leren spelen. Ik heb nog nooit commander gespeeld, maar ben er wel erg benieuwd naar. Heb ook al een commander deck gemaakt, met kaarten die van iemand overgenomen heb. En die heb ik aangevuld heb met nog wat kaarten die ik zelf had. Ik zou graag wat andere mensen willen ontmoeten om zo ook wat beter in het spel en de regels te worden, en zou graag een potje commander willen leren spelen ; ) . 

Ben wel echt een beginner dus zal in begin misschien iets wat meer tijd nodig hebben.


Vgr Jamie
axlar
3 jaren geleden
Welkom Jamie.

Ben goed bekend met Oosterhout al woon ik nu al 20 jaar in Eindhoven

Er zijn enkele podcasts die helemaal gericht zijn op Commander, bijvoorbeeld The Command Zone en EDHRECast. Al kan dat in het begin wel overweldigend zijn qua hoeveelheid informatie. Ze hebben ook tips hoe een deck ongeveer opgebouwd kan zijn om een evenwichtig geheel te vormen.

Als je ooit een playgroup hebt in Oosterhout kom ik graag een keertje meedoen als ik toch in de buurt ben om familie te bezoeken
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Hoi Jamie!

Welkom op het forum van Bazaar of Magic en welkom bij Commander .

Je kunt ook online wat doen, met Spelltable of iets dergelijks, waarbij je je telefoon camera op je speelbord richt en dan in de app de borden van de andere spelers ziet.

Verder, deel vooral ook je deck op het forum, dan kunnen we je wellicht nog wat tips geven Veel plezier!
Coen333
3 jaren geleden
Welkom op het feest!
Jamie
3 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Welkom Jamie.

Ben goed bekend met Oosterhout al woon ik nu al 20 jaar in Eindhoven

Er zijn enkele podcasts die helemaal gericht zijn op Commander, bijvoorbeeld The Command Zone en EDHRECast. Al kan dat in het begin wel overweldigend zijn qua hoeveelheid informatie. Ze hebben ook tips hoe een deck ongeveer opgebouwd kan zijn om een evenwichtig geheel te vormen.

Als je ooit een playgroup hebt in Oosterhout kom ik graag een keertje meedoen als ik toch in de buurt ben om familie te bezoeken


Super, bedankt voor de tip ; ) . Opbouw van een deck vind inderdaad nog een beetje lastig, maar goed voorlopig kan hier even afkijken bij andere. En natuurlijk ben je dan van harte welkom als de playgroup er is
Jamie
3 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden

Je kunt ook online wat doen, met Spelltable of iets dergelijks, waarbij je je telefoon camera op je speelbord richt en dan in de app de borden van de andere spelers ziet.

Verder, deel vooral ook je deck op het forum, dan kunnen we je wellicht nog wat tips geven Veel plezier!


Komt zeker goed, heb al een deck erop gezet met het andere ben ik nog bezig ; ) . Met Spelltable ben ik niet zo bekend, maar dit ga ik zeker bekijken ; )
offspring
3 jaren geleden
Leuk dat je meedoet, Jamie! En stel vooral alle vragen die in je opkomen. Over het algemeen vindt iedereen het hier alleen maar leuk om te helpen en mee te denken!
Kthulu
3 jaren geleden
Hi Jamie,

go on youtube and search for " Game Knights" from the channel "command zone" they post games quite frequently and they explain every set of plays they make, showing the details of the cards and how they are interacting on the board. You should check it out, teaches a lot about commander mechanics.

Have fun!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Kthulu 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Jamie 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top