Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen dan maar.

WJayW
4 jaren geleden
Dag allemaal,

Ik ben WjayW en al een veteraan als ik kijk naar hoelang ik ondertussen al MTG speel. (vanaf 4th edition, dus al bijna 25jaar)
Als kind was ik er redelijk vroeg bij toen MTG in Nederland kwam, toen als tiener een tijdje niet gespeeld vanwege gebrek aan medespelers en als volwassene de boel weer opgepakt. Mijn verzameling is ondertussen flink gegroeid (over 20.000 kaarten) en ik speel er wekelijks mee met een leuke (maar kleine) speelgroep.
Ondanks een drukke baan vind ik toch nog regelmatig wast tijd om lekker decks te homebrewen en op zoek te gaan naar leuke combinaties van kaarten. Ik speel dan ook voornamelijk casual games (commander of gewoon 60 card decks) met een banlist vanuit onze speelgroep maar in principe mag je elke kaart gebruiken die je hebt binnen de regels.
Met zo'n grote verzameling en nieuwe sets die uitkomen bestel je nog eens wat bij verschillende sites en ik heb dan ook besloten dit keer een account aan te maken voor hier op BoM.

Ik zal met de tijd vanzelf wat decks die ik heb toevoegen en hier en daar een berichtje posten.
Verder kunnen mensen altijd vragen stellen of een berichtje achter laten, daar is de MTG community in mijn ogen ook juist groot door geworden en gebleven.

Dus mensen, dat ben ik... go forth and may you draw well!
Dordledum
4 jaren geleden
Welkom op het forum!
Blasty
4 jaren geleden
Hoi WJayW, veel plezier op het forum!

Ben benieuwd naar je brews
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post Blasty 4 jaren geleden
  • Gemaakt door WJayW 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top