Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Hallo Bazaar, ik ben Hilbert

Hilbie
5 jaren geleden
Hallo allemaal,

Mijn naam is Hilbert en ik studeer nu anderhalf jaar in Groningen. Ik ben in 2010 begonnen met MtG (Scars of Mirrodin). Ik heb eigenlijk altijd keukentafel gespeeld met mijn broertje. We vonden het superleuk om zo nu en dan een keer een boosterbox te halen en die dan samen open te maken. Vandaar dat ik ondertussen een gigantische map heb met allerlei kaarten van die tijd. Helaas had ik toen vrij weinig verstand van de waarde van kaarten, dus mijn Mox Opal heb ik geruild voor twee Baneslayer Angels (het was er een geweest als de eigenaar van de winkel niet doorhad dat de ander me probeerde af te zetten) en al mijn Cavern of Souls zijn ook weg . Ik ben halverwege de middelbare, rond Tarkir, weer gestopt.

Toen ik in Groningen aankwam ben ik weer begonnen met mensen van de studie. Ik heb daar meegedaan met mijn eerste prerelease en ik ben ondertussen weer helemaal terug in het spel getrokken. Tegenwoordig speel ik vooral EDH met mijn vrienden en zo nu en dan eens sealed. Ik ben nu bezig met een nieuw EDH deck:
commander
Voetschimmel
door Hilbie16 minuten geleden
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.

Hopelijk leer ik hier leuke nieuwe mensen kennen!

P.S. Ik zoek nog kaarten voor mijn deck (ze staan in mijn wants). Ik heb nog van alles liggen dus als je nog wat zoekt dan hoor ik het wel
 bijgewerkt door Hilbie 5 jaren geleden
Jeff
5 jaren geleden
Welkom bij de Bazaar Hilbert!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hartelijk welkom, Hilbert!

Ik zal eens kijken naar je deck, en als we je verder kunnen helpen, vragen staat altijd vrij!
Teferi
5 jaren geleden
Welkom Hilbert!
LeKrutes
5 jaren geleden
Welkom Hilbert.

Balen dat je vroeger bent afgezet. Dat speelde ook in onze FNM rond die tijd. De organisator had alleen dollar tekens en kon slecht tegen zijn verlies. Nu is het wel goed geregeld zit ook een andere orfanisator op en is het een actievere FNM geworden.

Volgens mij had al gereageerd op het deck.
Mocht je meer decks willen maken op een budget kijk dat eens de commanders quarters youtube channel:
https://www.youtube.com/channel/UC-w5MNByr4SNy3z2232sj0g

25 dollar een goed werkend deck.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post LeKrutes 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Hilbie 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top