Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Hallo ik ben Aiden, een nieuwe speler uit Belgisch Limburg

aiden
5 jaren geleden
Hallo ik ben Aiden(online naam), of Ignace in het echte leven,

en ik ben nog niet zo lang bezig met Magic. Ik heb het spel eigen leren kennen toen 2 vrienden van mij erover aan het praten waren. Ik was nieuwsgierig en heb nu toch al een kleine collectie bij elkaar gevonden/geraapt. Ik kijk ernaar uit om hier misschien nieuwe vrienden te vinden waar ik wel eens een potje tegen kan spelen en die mij misschien nog wat kunnen bijleren.
Taacoo
5 jaren geleden
Hey Aiden,

Welkom op de bom en deze geweldige hobby!
Waar kom je precies vandaan? Misschien zijn er mensen op BoM die bij je in de buurt zitten en wellicht een paar potjes met je willen spelen.
n4ppy
5 jaren geleden
Hey,

Welkom. Als je in de buurt van Delft woont dan is de Friday Night Magic wellicht een idee.
Hier kun je de aankomende evenementen vinden (of onderaan in de social tracker die je recht kunt vinden)
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
TheRobinros
5 jaren geleden
Hoi Aiden!

Welkom hier op de BoM! Belgisch Limburg is me nét te ver, maar als je een keer in de buurt van Delft/Den Haag bent, hoor ik het wel. Verder vinden een hoop mensen hier het erg leuk om geprikkeld te worden met regelvragen, dus houd je vooral niet in. Domme vragen zijn alleen de vragen die niet gesteld worden

FNMs zijn over de hele wereld in Local Game Stores te spelen, op sommige plekken met meer succes en een leukere sfeer dan op andere plekken. Vast ook wel ergens in de buurt in een semi-grote stad

@n4ppy: voor ruime definities van "in de buurt van Delft", is Limburg zeker in de buurt van Delft, al denk ik niet dat dat is wat Aiden bedoelde
n4ppy
5 jaren geleden
LOL, ik had de titel niet gelezen
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Aiden! Welkom op het forum van Bazaar of Magic en welkom bij Magic! We helpen je graag verder net alle vragen die je maar kunt verzinnen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top