Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoi allemaal! Casual speler hierzo

Retteketetje
6 jaren geleden
Zoals het al bovenin staat speel ik alleen casual. Binnenkort wil ik eens naar een casual event van mijn LGS in Zwolle te gaan, maar momenteel zit ik in de afstudeerfase van mijn bachelor dus heb ik een beetje last van chronisch tijdtekort. Ik speel voornamelijk met een goede vriend en mijn vriendin, die Magic aan mij geintroduceerd heeft.

Wij zijn begonnen met een Blessed vs. Cursed Duel Deck, maar door het gebrek aan balans hierin zijn wij deze aan gaan passen met kaarten uit Eldritch Moon en Shadow over Innistrad (de stijl van die sets trok mij heel erg). Uiteindelijk ben ik meer enthousiast geworden en heb ik het aan een vriend geleerd.

Uiteindelijk heb ik nu drie decks:
Een Merfolk deck dat gebouwd is rond kaarten trekken, Merfolk tokens op het battlefield krijgen en Merfolk buffen;
Een Angel deck dat draait om een langzame overheersing door Engelen, Lifegain en de inzet van tokens.
Een control deck waarin ik de tegenstander kaarten laat discarden, om het vervolgens met Guiltfeeder af te maken.

Ik ben begonnen toen Amonkhhet net uitkwam, dus dan staat de teller al bijna op een jaar!

Mocht je een keer openstaan voor een casual match in de omgeving van Zwolle, laat mij het dan maar weten!
LeKrutes
6 jaren geleden
Tip voor zwolle ga eens naar de games and stuff. Leuke winkel waar ook wel veel casual wordt gespeeld. Heel af en toe ben ik daar ook te vinden. Al kost me dat wel wat benzine.
 bijgewerkt door LeKrutes 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Welkom! De Duel Decks zijn in het algemeen goede startpunten voor een Magic carriere, dus dat heb je al goed aangepakt .

Als je tips op je deck wil, dan kun je ze op de site invoeren en zullen we nog wat suggessties doen! Veel plezier met Magic, en aarzel niet om vragen te stellen, we helpen je graag verder!
Retteketetje
6 jaren geleden
Quote:
18 uur geleden
Tip voor zwolle ga eens naar de games and stuff. Leuke winkel waar ook wel veel casual wordt gespeeld. Heel af en toe ben ik daar ook te vinden. Al kost me dat wel wat benzine.


Ben ik ook van plan! Binnenkort ga ik naar een Gateway event van hun, gratis spelen met andere nieuwe spelers leek mij een mooie instap. Bedankt voor de tip
Retteketetje
6 jaren geleden
Quote:
9 uur geleden
Welkom! De Duel Decks zijn in het algemeen goede startpunten voor een Magic carriere, dus dat heb je al goed aangepakt .

Als je tips op je deck wil, dan kun je ze op de site invoeren en zullen we nog wat suggessties doen! Veel plezier met Magic, en aarzel niet om vragen te stellen, we helpen je graag verder!


Dank je! Ik heb er al twee ingevoerd, al gebruik ik dat nu eerder om de prijs van mijn decks in te schatten. Ben hier zeker nog wel even actief aan het lurken op het forum
gmjager
6 jaren geleden
Ik ben ook wel in voor een pot magic. Moet wel mijn eerste spel nog spelen. Maar heb wat geoefend op de pc. Ik woon in Meppel. Zojuist twee boosterboxen gekocht. Dus heb vast wel kaarten
Retteketetje
5 jaren geleden
Quote:
12 uur geleden
Ik ben ook wel in voor een pot magic. Moet wel mijn eerste spel nog spelen. Maar heb wat geoefend op de pc. Ik woon in Meppel. Zojuist twee boosterboxen gekocht. Dus heb vast wel kaarten


Meteen goed uitgepakt zo te horen! Ik ben helaas niet bijzonder vaak beschikbaar, maar ik heb van Reynaerd te horen gekregen dat er op vrijdagmiddag in Zwolle bij Games n Stuff een casual toernooitje is. Lukt het bouwen van een deck een beetje?
gmjager
5 jaren geleden
Vrijdagmiddagen.... wat een luxe om dan iets aan hobby te mogen doen. Maar volgens mij zijn ze ook vrijdagavonden met toernooitjes los. Ik ken ze goed.

Maar speel liever thuis op een avond wanneer ik wil. Ik zoek iemand uit Meppel of omstreken waar ik wat tegen kan spelen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top