Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoi!

jjbvd1993
5 jaren geleden
Hoi!
Ik ben Jochem, ooit in een ver, ver verleden ben ik op 11 jarige leeftijd begonnen met MtG spelen. Ik snapte nog niet veel van het engels maar speelde het toch met mijn broers en heb heel vaak om vertalingen moeten vragen. Nog vele jaren samen gespeeld, tot het moment kwam dat het minder en minder vaak gebeurde. Toen hebben we eigenlijk allemaal al onze kaarten weggedaan. Ik heb alleen mijn foils en rares gehouden.

Die foils... blijven toch speciale dingen. Soms speur ik het internet nu nog af om er meer van te verzamelen. Hierdoor zijn ook de masters-series de enige series die ik nog koop
Ik zal binnekort eens mijn samenstelling van het deck opzoeken, mocht mensen het nog interesseren. Toentertijd waren mijn twee favoriete decks een sliver deck (vooral Time spiral en Futuresight) en een unhinged deck (ra-ra uit welke serie )

Misschien horen jullie hier nog eens iets van me

Doei!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Jochem! Welkom terug

Je bent niet de enige die van foils houdt hoor
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top