Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoi

Ratpack
5 jaren geleden
Hoi hoi, ik zal mij ook even voorstellen als nieuweling.

Ik ben Marjolein en sinds deze zomer weer aan het spelen geraakt.
Ik heb ooit eens een in elkaar gezet deck gekregen maar toen verder nooit echt gespeeld. Afgelopen zomer heb ik het spel weer opgepakt en ben ik begonnen het deck te veranderen naar een deck wat fijn speelt en dat ik zelf leuk vind.
Ondertussen heb ik ook het duel deck Elves vs. Inventors aangeschaft en ben ik me aan het oriënteren voor een nieuw zelfgemaakt deck
Ik zal waarschijnlijk nog een hoop vragen hebben en hoop dan via dit forum wat meer info te kunnen krijgen

Dordledum
5 jaren geleden
Welkom!
Magicfreak
5 jaren geleden
Vraag maar raak, wij zullen de vragen graag beantwoorden
Ratpack
5 jaren geleden
Thnx

Gaat helemaal goed komen haha ^^
Blasty
5 jaren geleden
Welkom Marjolein, we staan voor je klaar. Er is ook een officiele Magic judge op het forum, en we hebben een hulp pagina Spelregels voor beginners en Spelregels voor gevorderden en experts!
Ratpack
5 jaren geleden
Dank je!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi! Je bent van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic en van harte welkom bij Magic zelf . Goede keuze van je, al heb je nu geen ander leven meer .

De linkjes hierboven zijn erg nuttig, en we hebben ook een helpdesk waar van alle abilities staat uitgelegd hoe ze werken, dat kan je ook verder helpen. Plus, we hebben ook nog een regelvragen forum waar je van harte uitgenodigd bent om al je vragen te stellen. Maakt niet uit of het beginnersvragen zijn of niet, we helpen je met plezier verder!

Ik zag ook dat je een (nog leeg) deck hebt gemaakt van Elves vs Inventors. Ik neem aan om de kaarten in te voeren en daarna aan te passen? Daar helpen we je ook graag mee! Maar als je gewoon het deck op de Bazaar wil zien, dan hebben we die al voor je klaarstaan




En naar aanleiding van je forumnaam: ken je de kaart Pack Rat?
Ratpack
5 jaren geleden
Dank je dank je ^^ Haha dat leven is inderdaad wat vergaan sinds de zomer En heb al mensen meegesleurd in mijn Magic verslaving

Ah handig! Ik zal ze eens bekijken want de meeste vragen die ik zal hebben zullen over de kaarten zelf gaan

Ja daar ging wat mis vanuit mijn kant hihi was gisteravond iets te moe om goed op te letten. Zodra ik wat tijd heb ga ik het aanpassen.

Haha ja dat is 1 van mijn favoriete kaarten in mijn deck maar m'n naam bedacht ik meer omdat mijn hoofddeck uit ratten bestaat
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Ratpack 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Ratpack 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top