Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Intro: Kirl-a

Kirl-A
4 jaren geleden
Ha all,

Ik heb een paar weken geleden Magic weer opgepakt. Ooit zo rond de 4th edition gestart en na het Masques block gestopt. Nu dus weer voorzichtig begonnen. Een boxje Throne gekocht en het ging toch weer heel snel kriebelen.

Ik kom straks even buurten bij de pre-release party, ben heel erg benieuwd naar de nieuwe set en de sfeer! Misschien wat potjes spelen tussendoor. Het toernooi komt nog even te vroeg. Maar wellicht in de toekomst. Of anders in ieder geval af en toe een Friday Night.

Oh ik mis trouwens een actieve topics lijst op dit forum. Of kijk ik verkeerd?
thewoodcutter
4 jaren geleden
Welkom.
Qua actieve topics, als je de social tracker uitschuift (zit rechts), zie je bovenaan de 8 topics waar de laatste reacties op zijn geweest. Dit zijn dan wel 8 topics die niet onder ruilen, decks of reacties vallen.
Dordledum
4 jaren geleden
Welkom!!!
Blasty
4 jaren geleden
Welkom terug
Triskelion88
4 jaren geleden
Welkom terug inderdaad
vanmaanen
4 jaren geleden
welcome back to the game
Kirl-A
4 jaren geleden
Thanks all! En thewoodcutter. Wow die had ik anders niet gevonden, thx! (ik negeer standaard alles wat naar facebook e.d. neigt ;-))
Kirl-A
4 jaren geleden
Heb me trouwens prima vermaakt bij de herkansing van de prerelease afgelopen weekend en begin de smaak weer te pakken te krijgen. Jullie zien me vaker terug ;-)

Ik kon het niet vinden, maar is er toevallig een makkelijke import functie voor je haves? Of is dat regel voor regel toevoegen? Ik zoek iets handigs om de verzameling te beheren, maar anders kijk ik even verder.
Blasty
4 jaren geleden
Je kunt kaartnamen lijst in tekst formaat plakken in deze site:

https://manabase.com/autocard.php

Gebruik de tags [k] en [/k]
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden

Ik kon het niet vinden, maar is er toevallig een makkelijke import functie voor je haves? Of is dat regel voor regel toevoegen? Ik zoek iets handigs om de verzameling te beheren, maar anders kijk ik even verder.


Tip, als je je "haves" gaat gebruiken om je verzameling bij te houden, zet dan je profiel op prive (slotje bovenaan je pagina). Anders gaat iedereen er vanuit dat je "haves" de kaarten zijn die je wil ruilen, daar is de functie eigenlijk voor.
Kirl-A
4 jaren geleden
Beiden thanks voor de tips! Ik ga ze denk ik ergens anders bijhouden en dan dat tooltje gebruiken voor haves om te traden evt.
Rody
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Heb me trouwens prima vermaakt bij de herkansing van de prerelease afgelopen weekend en begin de smaak weer te pakken te krijgen. Jullie zien me vaker terug ;-)


Ik had je nog geprobeerd over te halen tijdens de echte prerelease maar ben blij om te horen dat je aan de herkansing hebt meegedaan. Misschien ook wel fijn voor een eerste keer dat deze versie een stuk rustiger was. Graag tot de volgende keer
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post Rody 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Kirl-A 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top