Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben Michael van uit Dordrecht(31) Ben redelijk recent eigenlijk pas begonnen met het fysieke kaart spel. Heb hier voor alleen de pc-versies gespeeld.
Nadat een vriend van mij mij had overgehaald om wat kaarten aan te schaffen enige investeringen gedaan in wat kaarten wat nu een ''kleine verzameling'' aan het worden is.
Voor wat betreft ben ik nog een casual player in het kwadraat, en me decks zijn tot heden nog redelijk budget.
Heb al enige test sample decks toegevoegd, geen idee of het uitpakt zoals het zou moeten in me gedachten.
Hoi Michael! Leuk dat je ook de 'echte' versie bent gaan spelen . Op de PC is het leuk, maar aan tafel het angstzweet van je tegenstander zien terwijl je monsters op hem afstuurt is nog veel beter!
Casual spelers zijn de beste spelers, en budget is geen reden om je minder te voelen dan een ander, dus aarzel niet om er lekker mee te spelen .
En vraag om hulp als je het ergens nodig hebt, we zijn allen bereid je te helpen met vragen op elk niveau. Of je nu twijfelt hoe je een basic land tapt of je wil de diepe krochten van de Layers bezoeken, stel je vraag!
Zolang het een ''Hobby'' blijft is alles goed. Denk dat ik mezelf redelijk moet gaan inhouden niet om de week wat aan te gaan schaffen. HAHA
Voor wat betreft me budget decks, ja is een gepuzzel maar enigsinds ook een aparte kunst om met de gelimiteerde mogelijkheden toch iets in mekaar te zetten.
Heb een aantal van mijn decks toegevoegd geen idee of het zal werken zoals ik het in me gedachten heb. Tips zijn altijd welkom