Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mark - Meppel

gmjager
6 jaren geleden
Hallo allemaal,

In 2012 begonnen met verzamelen, Innistrad. Ik was meteen verslaafd. Verschillende expansions heb ik daarna nog verzameld maar rond 2015 ben ik gestopt. Na enkele jaren kriebelt het weer en ga ik los op Dominaria.

Het gekke is, ik heb nog nooit gespeeld, maar zou dit graag willen. Is er iemand uit Meppel die Magic speelt?

Groet,

Mark
Dordledum
6 jaren geleden
Hallo Mark Meppel!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Hoi Mark!

Het is wel handig als je iemand in je omgeving hebt die je de basics kan leren, ik hoop dat je die vindt! Als je daarna nog regel- of deckvragen hebt, aarzel niet om ons om hulp te vragen!

Je kunt ook even op zoek gaan naar een winkel die Magic verkoopt en daar kijken of je iemand kan vinden om je de basics te leren. Er is ook Magic Duels op de PC (volgens mij op Steam), daar zitten ook goede tutorials in.

Succes!
gmjager
6 jaren geleden
Dank je Magnus,

Heb al wel gespeeld via Steam. Heel handig om de regels te leren. Ik kan elke vrijdag in Zwolle spelen, maar speel liever thuis of bij iemand thuis in de eigen stad. Maar dat is niet altijd even makkelijk.

Alternatief is gewoon de auto pakken en een 20 minuten rijden.

Groet,

Mark
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post gmjager 6 jaren geleden
  • Gemaakt door gmjager 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top