New player has entered the game

Novastorm
4 jaren geleden
Zo weer een newbie op het forum.. Samuel deze keer.
Heb kennis gemaakt met mtg zo een 2 weken geleden. Ik heb een bundel gehaald en een week later toch ook maar een booster box .
Heb nu wel redelijk wat kaartjes om naar mijn idee een leuke deck te maken.

Helaas zag ik dat de beginner avond op 4 mei al een aantal dagen terug is. Dit had een mooi begin kunnen zijn.
Dus zit er niets anders op om als Sanctuary Cat te spelen tegen alle Gishath, Sun's Avatar

Misschien tot gauw bij een evenement!
Dordledum
4 jaren geleden
Welkom!

Er zijn veel leuke evenementen, die lang niet allemaal op professioneel niveau gespeeld worden.

Zaterdag aanstaande is er bijvoorbeeld Planeswalker Weekend, erg leuk evenment!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Samuel, van harte welkom hier op het forum van Bazaar of Magic en bij het spel .

Er komen meer beginnersdagen, en bij de volgende ben je ook van harte welkom!
Blasty
4 jaren geleden
Welkom op het forum Samuel!
Novastorm
4 jaren geleden
Planeswalker Weekend Lijkt me inderdaad leuk. Heb me ingeschreven
Ariatus
4 jaren geleden
Mijn verzameling is een mengelmoes van alles wat de afgelopen 8 jaar is uitgekomen dus denk dat het met een bundel en een box prima moet lukken
Red_Hero
4 jaren geleden
hi hi,
je kan ook altijd singles halen/ruilen, dat is meestal een stuk goedkoper dan boosters halen. al is dat weer heel erg leuk. en als je gewoon wilt spelen zijn er wss ook wel mensen en speelgroepen bij jou in de omgeving. Geen idee waar je vandaan komt maar als je omgeving utrecht of harderwijk zit kan ik je wel EDH leren met wat simpele decks (heb geen geld voor de uber awesome stuff)

Novastorm
4 jaren geleden
Ja klopt, maar het openen van boosters is ook wel erg leuk. Daarnaast heeft het maken van een random setje aan de keuken tafel ook wel zijn charme. EHD ga ik zeker naar kijken, ben er toch wel achter gekomen dat standaard niet echt mijn format zal zijn (omdat kaarten er uit gaan) Ben ik toch meer naar modern + commander aan het kijken. dus de 'Boosterbox Modern Horizons' kan niet snel genoeg komen

ps. ben een rotterdammer overigens!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top