Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuw in MtG

Timsanity
4 jaren geleden
Hi,

Ik ben Tim. Nieuw in MtG en speel met vrienden lekker vrijblijvend.
Heb 0 ervaring met zulke games, meer een bordspelspeler, dus erg benieuwd. Leer elke dag bij en lees graag dingen.
Bouw graag decks uit drafts die we spelen... beetje rommelen, zelf nadenken en combo's zien.

Groet
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Tim! Van harte welkom bij Magic en op het forum van Bazaar of Magic!

Ik kan je verzekeren dat je enkele bekende dingen gaat tegenkomen, maar dat er ook een enorme nieuwe wereld voor je open gaat . Ontzettend veel plezier met het leren en bouwen en spelen! En aarzel niet om vragen te stellen over de regels, over kaarten, over decks, over combo's, alles! We helpen je graag verder, of je nou wil weten hoe Trample precies werkt, of wat in godsnaam Banding en Phasing is (tip: besteed niet teveel aandacht aan die laatste twee ). Dat gezegd hebbende: die linkjes gaan naar onze onovertroffen Helpdesk. Typ een woord in en je ziet meteen of we er een pagina over hebben. Van alle abilities zou er in ieder geval eentje moeten zijn . De pagina Turn structure is ook een aanrader.

Veel plezier en leuk dat je er bent!
Novastorm
4 jaren geleden
Welkom Tim!

En veel sterkte met dit virus
PrimeAvatar
4 jaren geleden
Leuk dat je erbij bent, Tim! Samen met vrienden Magic spelen is reuze gezellig. Ik speel ook regelmatig met buren en vrienden en probeer als het even kan ook bij Bazaar te spelen om mijn deck uit te proberen en nieuwe spelers te ontmoeten. Wie weet kom ik je een keer tegen hier?
Timsanity
4 jaren geleden
Ja, ik wil zeker een keer meedoen met een toernooitje of zo. Alleen dan zit je toch met die drempel...
Is iedereen wel geduldig genoeg (vooral zij die jaaaaren spelen al)...?
Maar misschien leer ik er wel veel van
sibrand
4 jaren geleden
Zelf weet ik dat op prereleases in ieder geval bijna altijd iedereen erg vriendelijk is, en het niet erg vindt om even iets uit te leggen. Dit is alleen wel over een maand pas weer. Je kan ook bij FNM een draft meedoen, daar heb ik wat minder ervaring mee, maar meestal zijn spelers blij om nieuwe spelers wat te helpen, en wie weet hou je er dan nog wat nieuwe vrienden aan over ook
 bijgewerkt door sibrand 4 jaren geleden
Timsanity
4 jaren geleden
Thanks, fijn om te horen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top