Nieuw Lid uit het Belgenland

Poque
4 jaren geleden
Heel z'n Leven op yu-gi-oh,
Kun je dansen op de ma(a)na,
Is er een plats tussen de kaarten,
waarik heen kan gaan?

'K heb getwijfeld over MTG,
Omdat iedereen daar lacht
'K heb getwijfeld over MTG,
Want dat land dat wordt getapt

MTG!, MTG!, M-T-G!!!!

Zo nu dat ik mijn poëtische neigingen helemaal heb losgelaten kan ik me eindelijk voorstellen: 21-jarige studente uit Belgisch-Limburg (ja dat Belg zijn was geen grap). Ik speel sinds september 2018 Magic, nog niet zo lang dus. Het liefst draft ik en af en toe een potje standaard is ook altijd leuk!

Ik heb zonet mijn recentste deck gepost op mijn profiel, tips en kritiek zijn altijd welkom!

Voor de rest hoop ik fijne mensen te leren kennen en leuke discussies over MTG te hebben.

Jeff
4 jaren geleden
Welkom Poque!
Ariatus
4 jaren geleden
Welkom in onze magische wereld vol wonderen en avontuur!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Of het een Angelsong of een Dwarven Song was kon ik niet goed beoordelen, maar wees welkom!
Jsterck1
4 jaren geleden
Hoi poque,

Je hebt zeker de goede plaats gevonden voor discussies en vriendelijke mensen...ookal zijn de meeste Nederlanders....vriendelijk zijn ze wel.
Goscalyon
4 jaren geleden
Welkom
Blasty
4 jaren geleden
Wees welkom!

Veel plezier op het forum.
Archranex
4 jaren geleden
Leuk om een mede-Belg te mogen verwelkomen, dus welkom!
n4ppy
4 jaren geleden
Hahaha Ja er is hier wel plats voor een enthousiaste speler
Mango
4 jaren geleden
Een mooie zomerdag, een jaar of 15 geleden. Ik wandel over de boulevard van Scheveningen. Ik geniet van de gezellige, zomerse sfeer. Dan komt er een man op mij af. Hij spreekt mij aan: "Alley zunne ! Als ik gij zo zie, dan denk ik bij mijzelven: die lust wel een pinteke of een patatteke…."

Ik negeer de man, loop om hem heen en vervolg mijn wandeling. Achter mij hoor ik nog wat gemompel: "Ja ja. Gij kunt nou wel doorlopen zonder iets te zeggen, maar toch... (bla bla bla)" .

Okay. Een incident van niks. En toch ben ik sindsdien een beetje op mijn hoede voor loslopende Belgen. Je weet immers maar nooit !
 bijgewerkt door Mango 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Mango 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Poque 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top