Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuw

Oidin
4 jaren geleden
Hoi ik ben Odin
Ik kom uit Tilburg Reeshof H-buurt

Ik ken MTG van school
Heb zo ook een leen deck gekregen omdat ik geen geld heb
Ik speel het liefst commander is momenteel ook de enige die ik ken

Ik speel met rood en zwart deck En bevalt me goed

Als mensen tips hebben hoe ik het best mijn eerste deck kan koppen (welke producten dus) zou dat fijn zijn

Ik heb autisme en ADHD en kan dus soms een antwoord geven dat niet lijkt te passen of brutaal is maar bedoel het niet zo
En ADHD dat kun je merken aan hoe mijn garmatika en speling is want ik wil gewoon te snel als jullie hier vragen over hebben vooral stellen


Met vriendelijke groet Odin
 bijgewerkt door Oidin 4 jaren geleden (Was niet compleet en stonden belangerijken dingen niet in )
Nissa333
4 jaren geleden
Ik zou zeggen dat planeswalker decks vaak een goed starter deck vormen. Deze zijn volgens mij vaak ook best betaalbaar. De nieuwste planeswalker decks zijn Planeswalker Deck War of the Spark, ik zou als je echt heel nieuw bent echter eerder een van Planeswalker Deck Core Set 2019 kopen
Oidin
4 jaren geleden
Nissa333 dankje wel voor de tips
bartist
4 jaren geleden
Als je nog meer wil oefenen, dan kun je ook mtg arena downloaden. Het is een pc spel voor de meest recente sets van Magic the gathering, en de tutorial legt erg goed de basis uit van het spel. Voor de rest zijn de Planeswalker decks idd een aanrader voor beginners. De Deck Builder's Toolkit Ravnica Allegiance is ook een aanrader, dan krijg je een goede basis en goede uitleg over het maken van een (60 kaarten) deck.

Verder: wees welkom!! als je vragen hebt over de regels, wees niet bang om die te vragen!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Odin, welkom bij Magic en welkom op het forum van Bazaar of Magic!

De tips die je hebt gekregen zijn uitstekend, en als je graag Commander speelt zou je ook een preconstructed Commander deck kunnen kopen, en die daarna eventueel wat aanpassen.

En aarzel inderdaad niet om (regel)vragen te stellen, we helpen je graag!
Red_Hero
4 jaren geleden
hoi hoi,

Gewoon lekker spelen, de mensen waar ik mee speel hebben altijd wel extra decks die je kan lenen.
Het bouwen van een eigen deck is heel leuk maar kan nogwel even wachten, als je geen deck hebt kan edh (Commander) heeel duur worden.
Al is er een youtubekanaal, the commandquarters die budget edh decks maakt.

als je uit de omgeving harderwijk of utrecht komt kunnen we altijd nog verder praten over mtg en een leuke pot spelen
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Oidin
4 jaren geleden
Dankje voor de tip
Quote:
1 dag geleden
Als je nog meer wil oefenen, dan kun je ook mtg arena downloaden. Het is een pc spel voor de meest recente sets van Magic the gathering, en de tutorial legt erg goed de basis uit van het spel. Voor de rest zijn de Planeswalker decks idd een aanrader voor beginners. De Deck Builder's Toolkit Ravnica Allegiance is ook een aanrader, dan krijg je een goede basis en goede uitleg over het maken van een (60 kaarten) deck.

Verder: wees welkom!! als je vragen hebt over de regels, wees niet bang om die te vragen!
Oidin
4 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Hoi Odin, welkom bij Magic en welkom op het forum van Bazaar of Magic!

De tips die je hebt gekregen zijn uitstekend, en als je graag Commander speelt zou je ook een preconstructed Commander deck kunnen kopen, en die daarna eventueel wat aanpassen.

En aarzel inderdaad niet om (regel)vragen te stellen, we helpen je graag!
Dank u wel ik ga ook zeker kijken naar wat financiële het best uit komt
Oidin
4 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
hoi hoi,

Gewoon lekker spelen, de mensen waar ik mee speel hebben altijd wel extra decks die je kan lenen.
Het bouwen van een eigen deck is heel leuk maar kan nogwel even wachten, als je geen deck hebt kan edh (Commander) heeel duur worden.
Al is er een youtubekanaal, the commandquarters die budget edh decks maakt.

als je uit de omgeving harderwijk of utrecht komt kunnen we altijd nog verder praten over mtg en een leuke pot spelen
Heelaas woon ik niet in de buurt want woon in Tilburg Reeshof
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post Oidin 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Oidin 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top