Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe magicer op zoek naar magicers!

Zerach
5 jaren geleden
Dag mensen!

Tijdens het Kamigawa block heb ik een aantal decks gekocht puur omdat ik de art ontzettend gaaf vond. Toen weer een tijd gestopt en sinds Shadows over Innistrad heb ik het sparen weer opgepakt. Op een gegeven moment is het toch gaan kriebelen om echt het spel te spelen. Het is me gelukt om een vriend over te halen, maar hij blijkt niet zo fanatiek als ik te zijn. Heb net een Commander deck afgemaakt en die wil ik graag een keer uittesten. Ik woon in Hoogeveen, maar ik ben ook vaak te vinden in Hoogezand en Groningen. Mocht iemand nog een (onervaren) speler zoeken dan hoor ik het graag!

Groeten,

Zerach
farden10
5 jaren geleden
Hoi Zerach,

Aangezien je regelmatig in Groningen bent, zou je kunnen overwegen om op een donderdag naar de Purperendraak te gaan. Daar wordt op donderdag meestal commander gespeeld. Als je aangeeft dat je een beetje onervaren bent, dan houden de meeste spelers daar wel rekening mee.
Flappie1
5 jaren geleden
Hey Zerach,

Zoals farden10 al aangaf word er regelmatig (eigenlijk iedere week) commander gespeeld op donderdag in de Purperendraak. Onervaren spelers is totaal geen probleem.

Aankomende donderdag (2 augustus) is de Purperendraak dicht en de week daarop (9 augustus) ben ik ook niet aanwezig omdat op die vrijdag (10 augustus) de nieuwe commander precons uitkomen en ik dan op vrijdag kom in plaats van donderdag.

Ik ben alleen wel van plan om op die dag (10 augustus) alleen met de nieuwe precons te spelen en het liefst ook alleen er tegen. Omdat dit zo ongeveer het enige moment gaat zijn waarop mensen hem in elkaar laten, de decks goed aan elkaar gewaagd zijn, en je goed kan kijken wat ze allemaal doen. Dit vind ik altijd het leukste van als er nieuwe precons zijn dus vandaar.

Donderdag daarop 16 augustus zal ik gewoon aanwezig zijn vanaf ongeveer een uur of 11/11:30 en zal ik ook alle tijd hebben om met je je nieuwe deck te testen.
Zerach
5 jaren geleden
Top! Bedankt! Ik denk dat ik de 10e dan wel even een kijkje ga nemen in de purperen draak. Ik kijk er naar uit!
Flappie1
5 jaren geleden
Prima een kijkje nemen kan altijd. Neem in ieder geval je deck even mee. Ik kan je niks beloven op 10 augustus maar je hebt kans dat je ook aan kan schuiven met jou deck.
Zerach
5 jaren geleden
Is goed. Vanaf hoe laat begint het ongeveer?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Zerach 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Zerach 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top