Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe MtG speler

Jesphurr
4 jaren geleden
Hoi allemaal,

Jesper is de naam en ik ben volledig nieuw op zowel dit forum als in de MtG wereld. De enige ervaring die ik ermee heb is het sorteren van de kaarten van een huisgenoot in mijn studententijd. Nu ben ik dankzij vrienden overstag gegaan en heb ik mijn eerste bestelling geplaatst.

Wat korte handigheidjes, en 29 jaartjes jong, woonachtig in de regio van Tiel-Kesteren en mochten er mensen in de regio zijn met kennis van zaken en de energie om me het een en ander bij te brengen, graag! Heb nu een aantal Dominaria Boosters (modern?) besteld en ben benieuwd wat ik hier zelf van kan maken. Vermoedelijk ga ik het liefste de green/white kant op, maar de tijd zal dit leren.

Alle tips e.d. zijn welkom
 bijgewerkt door Jesphurr 4 jaren geleden
Thomas34
4 jaren geleden
Hoi Jesper, welkom op het forum!

Gelukkig maar dat jij voor wit/groen gaat, want dan zit jij deze blauw/zwart/rood speler niet in de weg
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Jesper! Welkom op het forum van Bazaar of Magic en welkom bij Magic! We helpen je heel graag verder als je nog (regel)vragen hebt of andere vragen over het spel, dus stel alle vragen die bij je opkomen!
arnons
4 jaren geleden
ik vind groeg heel luek om me te sprlen ik raad het je aan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post arnons 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Jesphurr 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top