Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Nieuwe speler ^^

OccultUnova
4 jaren geleden
Hallo allemaal,

Mijn naam is Daan, ervaren pokemon tcg speler maar ik ben nieuw op dit forum en met magic! heb vooral interesse om commander te spelen.

ik heb een deck in de planning maar voor dat ik dat in mekaar kan zetten moet ik weten of er in de omgeving van den haag en amsterdam er mogelijkheden zijn om commander op de avond te spelen en online kon ik dat niet echt vinden, Hulp op dat gebeid zou enorm fijn zijn!

Kan niet wachten om te beginnen ^^

Jeff
4 jaren geleden
Welkom Daan!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Daan!

Van harte welkom bij Magic en op het forum van Bazaar of Magic .

Commander is een flinke deep dive in Magic omdat je meteen 25 jaar historie meeneemt, maar het is wel een awesome format om te spelen .

Als je wil zien wat voor events er door winkels georganiseerd wordt, kun je terecht op locator.wizards.com. Daar zijn alle officieel aangemelde events.

De Bazaar of Magic organiseert ook veel events (en is in Delft gevestigd) die je daar kunt vinden, maar ook in dit forum: Toernooien en speelgroepen. We zijn bezig met overstappen naar een nieuw systeem van inschrijven voor toernooien, dat zijn degene die bovenaan staan. Uiteindelijk moet alles zo eruit komen te zien .

In ieder geval is er vaak op de vrijdagavond tijdens FNM ook een Commandertafel aanwezig.
OccultUnova
4 jaren geleden
Quote:
58 minuten geleden
Hoi Daan!

Van harte welkom bij Magic en op het forum van Bazaar of Magic .

Commander is een flinke deep dive in Magic omdat je meteen 25 jaar historie meeneemt, maar het is wel een awesome format om te spelen .

Als je wil zien wat voor events er door winkels georganiseerd wordt, kun je terecht op locator.wizards.com. Daar zijn alle officieel aangemelde events.

De Bazaar of Magic organiseert ook veel events (en is in Delft gevestigd) die je daar kunt vinden, maar ook in dit forum: Toernooien en speelgroepen. We zijn bezig met overstappen naar een nieuw systeem van inschrijven voor toernooien, dat zijn degene die bovenaan staan. Uiteindelijk moet alles zo eruit komen te zien .

In ieder geval is er vaak op de vrijdagavond tijdens FNM ook een Commandertafel aanwezig.


Dank je wel voor het welkom en de info!

Heb iets in Zoetermeer gevonden die commander nights heeft dus daar kan ik mooi heen (en delft is ook prima te doen)

Ik realiseer me inderdaad dat commander erg groot is, maar het is zo uniek vergeleken met de andere tcg's die ik speel dat ik het gewoon moet proberen.

Moet alleen kijken wat nou de staples zijn, vooral met het deck dat ik wil gaan maken
Blasty
4 jaren geleden
Welkom op het forum Daan, veel plezier met Magic!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Bazaar of Magic is een gezellig forum, maar ook een (hele mooie, ruime en grote ) winkel. Daarom is het uitgebreid bespreken van concurrentie niet helemaal de bedoeling.

OccultUnova
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Bazaar of Magic is een gezellig forum, maar ook een (hele mooie, ruime en grote ) winkel. Daarom is het uitgebreid bespreken van concurrentie niet helemaal de bedoeling.


oops, mijn excuses, dat was niet de bedoeling haha
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Snap ik! Geen probleem verder hoor

Het is geen probleem als iemand even een winkel noemt hier zodat je je wat kunt orienteren, maar verder hou ik het liever op promotiepraatjes over de Bazaar of Magic . Wat echt een hele prettige winkel is met heel veel speelruimte .
SoReckless
4 jaren geleden
Hey Daan,

Ik wil zelf ook gaan beginnen aan Commander en zoek nog mensen om mee te spelen. ik speel al een tijdje MTG Arena en heb dus een redelijk goed begrip van de regels, maar ik zie me zelf nog wel als een beginnende speler, vooral ook omdat ik niet van plan ben de duurste van de duurste kaarten te gebruiken. een potje met een paar normale 60-card premade decks die ik heb liggen vind ik ook leuk.

ik wil de komende 2 maanden behoorlijk wat te spelen en woon in Delft, dus de BoM in Delft of andere speel-locaties in regio Den Haag/Rotterdam komt voor mij goed uit. ik moet nog wel mijn eerste Commander deck bouwen maar heb al een commander en strategie in mijn hoofd. ik ben al een paar keer in de winkel in Delft geweest en daar is in ieder geval ruim genoeg ruimte om een potje te spelen.

natuurlijk heb je voor Commander wel nog 2 andere spelers nodig, maar laat maar weten als je interesse hebt.

Groet,
Stijn
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Behalve dat ik je van harte kan aanraden om een Preconstructed Commander Deck aan te schaffen, kan ik je ook vertellen dat Commander 2019 volgende maand uitkomt met 4 nieuwe decks .
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik kan niet wachten tot ze laten weten wat de nieuwe decks worden
SoReckless
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Behalve dat ik je van harte kan aanraden om een Preconstructed Commander Deck aan te schaffen, kan ik je ook vertellen dat Commander 2019 volgende maand uitkomt met 4 nieuwe decks .


thanks voor de tip, maar ik heb al een tijdje een Teysa Karlov deck in gedachten, vind dit al een hele leuke playstyle voor mijn normale (Arena) decks en het is een Commander deck dat niet heel prijzig is om te bouwen.

off-topic: ik vind het zo gek dat Commander 2019 nu uitkomt terwijl de Core Sets juist een jaar 'voorlopen'.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
off-topic: ik vind het zo gek dat Commander 2019 nu uitkomt terwijl de Core Sets juist een jaar 'voorlopen'.
Dat komt omdat de Core Set bedoeld is voor mass marketing, en Commander sets niet. De Core Set ligt een heel jaar bij Target en Walmart en andere grote winkels, en dan wil je volgend jaar niet een product van "vorig jaar" hebben liggen. Is gewoon een andere marketing strategie.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top