Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe speler en nieuw op het forum

Archranex
5 jaren geleden
Hoi allemaal!

Ik heb ondertussen al wel een paar kleine dingen gepost, maar dacht dat het misschien ook wel even tijd was om hier een post te maken

Ik heet Vincent en kom uit België (tussen Leuven en Aarschot in provincie Vlaams-Brabant), dus het zal spijtig genoeg wel niet echt mogelijk zijn om veel bij jullie in den lijve binnen te springen, en ik ben voorbije zomervakantie voor het eerst in contact gekomen met Magic, door een vriend die het ook speelt en door de release van MTG Arena.

Ik heb momenteel het commander 2017 deck Draconic Domination (want ik hou van draken en grote sterke creatures), het commander deck 2018 Nature's Vengeance (want Jund is mijn favoriete driekleurencombinatie) en de Gruul guild kit. Ik speel met vrienden zo eens om de twee weken ongeveer, maar kijk vooral veel streams op Twitch van MTG Arena (al speel ik het zelf niet veel). De prerelease van Ravnica Allegiance heb ik meegedaan, wat goed meegevallen was, en ik ben ook van plan naar verdere preleases te gaan. War of the Spark hype! FNM's heb ik nog niet gedaan en dat zal denk ik ook nog niet voor direct zijn, maar dat komt ooit misschien nog wel als ik eens een deftig deck daarvoor heb

Ik heb mij ook al geamuseerd met het lezen en rondsnuffelen op het forum, het ziet er mij hier een gezellige community uit met leuke mensen Ik kijk er naar uit om verder nog hier op het forum wat bezig te zijn en dingen van jullie te lezen! Dus ik zie/hoor nog wel van jullie op het forum hopelijk

Groetjes,
Vincent/Archranex
Blasty
5 jaren geleden
Welkom op het gezelligste Magic forum Vincent
Jeff
5 jaren geleden
Welkom Vincent!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Vincent! Mooie introductie, en ik zie dat je al op een goed pad bent beland . Je hebt al wat decks, je speelt Commander, je hebt vrienden die het spelen en je gaat binnenkort naar je tweede Prerelease! Dat is ongeveer wat ik nieuwe spelers aanraad (behalve wellicht om direct in Commander te duiken, maar zo te horen gaat het wel goed ).

Je bent volkomen van harte welkom hier, en aarzel niet om vragen te stellen, te reageren op alles en nog wat en het naar je zin te hebben op het forum .

Als je wil FNMen kan ik de Boosterdraft aanraden. Voordeel is dat je geen (semi-)competitief deck nodig hebt en dat je er ook nog wat kaartjes aan overhoudt. Draften is erg leuk!
Archranex
5 jaren geleden
Bedankt allemaal!
Teferi
5 jaren geleden
Welkom Vincent!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Teferi 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Archranex 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top