Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe speler hierow ;)

marijntjuuuh
5 jaren geleden
Heey allemaal!!! Ik ben een beginnende magic speler. Heb wel is wat kaartjes verzameld maar wil er nu echt in gaan duiken en het natuurlijk ook gaan spelen! Hebben jullie misschien tips over hoe ik het best van start kan gaan? Alle tips zijn welkom!!!

Groetjes Marijn

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Martijn!

Van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic en bij het spel . Er zijn diverse opties aan preconstructed decks, daar zou ik beginnen, want dan heb je direct iets dat al speelbaar is, en kun je vanuit daar verder werken. Een paar goede opties:

Planeswalker decks: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/c/planeswalker-decks/8009
Intro decks: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/c/intro-packs/9010
Duel Decks: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/c/duel-decks/9004

Als je een vaste partner hebt om mee te spelen zijn de Duel Decks erg pretting, anders zou ik met een Planeswalker deck beginnen.

Als je verder nog vragen over de regels hebt helpen we je met plezier verder! Maakt niet uit dat het beginnersvragen zijn, we zijn allemaal een keer begonnen . Veel plezier!
Macavity1988
5 jaren geleden
Hi Marijn,

Welkom!!! Ik ben zelf ook een beginner en ben begonnen met de Dominaria beginners pre-release en daar dus ook een deck gemaakt die ik nog aan het aanpassen ben. En vervolgens hebben we nog een challengerdeck erbij aangeschaft en die werkt wel lekker
Mijn advies, voor zover dat nu wat waard is maak (zie voorbeelden hier op de Bazaar)/koop een deck en ga naar wat toernooitjes (FNM = friday night magic of naar standard showdown) dan zie je vanzelf andere mooie decks die je mogelijk wilt hebben of bepaalde kaarten die je gaaf vind. Je krijgt zo nu en dan ook een promo bij evenementen of je kan een booster pack winnen etc en er zijn ook genoeg mensen die beginners tips willen geven enz.
Ik heb laatst een dino deck gemaakt en bij een standard showdown van iemand nog 2 kaarten gehad die een erg mooie toevoeging waren voor mijn deck
Belial6
5 jaren geleden
Welkom Marijn,

Beste start zou ik zeggen is een planeswalker of intro deck aanschaffen en daar eerst mee oefenen/leren om te spelen.
Chieliometrie
5 jaren geleden
Hoihoi gezellig!
Gaaf om te zien dat er zoveel spelers zijn!!
Morph
5 jaren geleden
Welkom Martijn,

Verzamelen is leuk, maar er ook mee spelen is nog leuker! Kom je vanzelf achter
Veel succes bij het ontdekken van het spel.
InouDelphine
5 jaren geleden
Ik heb eerst twee Planeswalker Decks aangeschaft en daarna een aantal Duel Decks.
Het leuke van de Duel Decks kaarten bevatten die in de "geschiedenis" van Magic, The Gathering zijn uitgebracht en dat je op deze manier kunt kennismaken met de verschillende mechanics die er zoals zijn. Bovendien zijn decks als deze altijd leuk om mee te spelen - dus als je er nooit iets aan zou veranderen, blijven ze een leuke aanwinst - en ideaal zijn om andere, nieuwe spelers te besmetten met het MTG-virus.
Van oorsprong zijn de Duel Decks bedoeld om tegen elkaar te spelen, maar wij hebben verschillende decks ook willekeurig tegen elkaar gespeeld, wat steeds weer voor nieuwe verrassingen zorgde in het spel.

Krijg je het spel meer onder de knie, is het een leuke bijkomstigheid dat je bij een Planeswalker Deck één of twee boosterpacks krijgt waardoor je het deck kunt tweaken en je zodoende je eerste stappen zet in deckbuilding.
Heel veel succes in het starten en uitbouwen van jouw verzameling!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top