Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwkomer in MTG

Shizaru
4 jaren geleden
Beste leden ,

Recent heb ik dit spel leren kennen maar ben hier helemaal nieuw in! Graag zou ik mij kaarten aanschaffen maar heb totaal geen idee wat ik zou kopen. Heb dit leren kennen heel toevallig toen ik ergens op een evenement was. Heb toen enkele potjes gespeeld met iemand anders zijn deck(s). Graag zou ik om jullie mening willen vragen wat jullie zeker aanraden voor mee te beginnen en mee te experimenteren.

Alvast bedankt!
Shizaru.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi! Welkom op het forum van Bazaar of Magic en welkom bij Magic

Ik heb je topic even verplaatst naar het Introductieforum, voor als je hem kwijt bent

Wat ik je van harte kan aanraden zijn kant-en-klare decks voor beginnende spelers. Dan kun je direct van start met een speelbaar deck dat niet te ingewikkeld is, en vanuit daar kun je het aanpassen naar je eigen wensen.

- Planeswalker decks zijn een uitstekende start
- Duel decks zijn wat ingewikkelder, maar wel gemaakt om tegen elkaar gespeeld te worden.
- De Spellslinger Starter Kit bevat twee decks voor beginnende spelers

Als je iets meer zelf wil klussen, zijn de Deck Builders Toolkits aan te raden. De Bazaar heeft zelf ook Starter Packs gemaakt voor beginnende spelers.

Ik denk dat je tussen deze opties wel iets kan vinden dat je aanspreekt. De eerste 3 die ik noemde bevatten decks die je direct uit de box kunt spelen, bij de andere moet je zelf wat gaan bouwen. Allebei kan, ligt eraan wat je het leukste lijkt .

Mag ik je ook aanraden om wat sleeves te kopen om je kaarten in te doen tijdens het spelen? Bijna niemand speelt meer zonder . De Bazaar heeft een enorm aanbod aan sleeves, maar deze zijn vrij goedkoop en goed: Deck Protectors Solid Black (en ze komen ook in meerdere kleuren).

Verder helpen je we heel graag verder met alle (regel)vragen die je maar kunt bedenken. Aarzel niet en stel ze! We hebben een uitgebreide Helpdesk waar je veel info kunt vinden, maar elke vraag, beginners of niet, is welkom en beantworoden we met plezier!

Succes!
Shizaru
4 jaren geleden
Hey MagnuMagicus ,

Heel elk bedankt voor de informatie die jij hier hebt geplaatst! Ga eens wat door de opties bladeren en vandaar uit wat aanschaffen wat mij leuk lijkt om mee te spelen! De planeswalker decks zagen mij er inderdaad wel iets leuk uit en interessant. Zal een van Dees dagen een bestelling van mij tevoorschijnt komen!

Dankjewel.
Shizaru ~
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Graag gedaan! Als je iets hebt en ermee gespeeld hebt, laat vooral horen hoe je het vond en wat je wel en niet vond werken en het leukste vond, etc. Dan helpen je we met verder ontwikkelen van je deck en je verzameling
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik ben zelf begonnen met Duel Decks: Heroes vs. Monsters, Duel Decks: Knights vs. Dragons en 5 intro packs van Guild Maze (bv. Intro Pack Dragon's Maze: Azorius Authority), het leuke aan de intro packs vond ik dat ik er een paar boosters bij kreeg en zo al een klein beetje door kon bouwen op de simpele decks die er bij zaten. Verder zijn duel decks echt heel leuk, de decks bevatten vele leuke kaarten (veel daarvan gebruik ik nu nog)
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Shizaru
4 jaren geleden
Ziet er ook wel tof uit !
Maar denk dat ik voor de planeswalker decks zal gaan! Zien er zeer interessant uit en dan misschien wat booster packs van guilds van ravnica erbij en dan maar experimenteren.
Kijk er al uit voor binnenkort mijn ervaringen te delen en wat tips te ontvangen en zodoende meer en meer in het spel te komen!

Groetjes ,
Shizaru ~
kaaskop
4 jaren geleden
Hey shizaru, ikzelf en een hele hoop andere mensen zijn van mening dat planeswalker decks leuk zijn om tegen elkaar te spelen, maar daar houdt het ook wel op, wel zou ik aanraden een zogeheten "challenger deck" aan te schaffen. Deze zijn relatief competitief rechtstreeks uit de doos en met extra budget iz het rod blauwe deck direct een van de beste op dit moment, ik hoop dat dit je helpt
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ja, de Challenger decks zijn sterker, maar het doel is niet om meteen een sterk deck te hebben, het doel is het spel onder de knie te krijgen. Die Challenger decks zijn gewoon veel ingewikkelder. Niets mis mee, maar wel lastiger om te leren. Ik zou eerst spelen met die Planeswalker decks en als dat vertrouwd is die uitbreiden en/of een Challenger deck aanschaffen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top