Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Nog een leuke Commander speelgroep in Zuid Limburg?

Lightseth
5 jaren geleden
Hallo, mijn naam is Sebastiaan en na lang wachten en nadenken.
Ben ik er toch weer eens aan toe om magic te spelen, echter ben ik niet zo'n uitgaanstyp en soms nog wat verlegen.
Ik heb jaren terug veel Magic gespeeld, standard vooral en daarna vooral commander (Edh) opgepakt en eigenlijk altijd daarbij gebleven.
En het blijft altijd kriebelen, ben nu al jarenlang een mijn deck aan het tinkeren, maar ik kan hem maar nooit uitproberen.
Vandaar dat ik hier wil vragen of er nog een groep mensen is voor casual commander play in Zuid Limburg?
Dat zou namelijk erg tof zijn .
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Sebastiaan! Je hoeft geen uitgaanstype te zijn om Magic spelers te vinden (ik ben het ook niet ). Verlegen heb ik een tijdje geleden al achter me gelaten, maar ook dat hoeft geen barriere te zijn .

Ik hoop dat je hier wat mensen vind die in Zuid-Limburg Magic spelen! Ik kan je niet helpen, ik woon in Leiden .
risiam
3 jaren geleden
Hallo Sebastiaan,

2 jaar later reageer ik op je bericht. Misschien ook niet het meest handige moment gezien de COVID-maatregelen van dit moment, maar ik woon zelf in Zuid-Limburgs en geniet van een goed potje commander. Dus mocht je nog op zoek zijn naar iemand kon ik graag met je in contact

Groetjes Rob
Gijsneus
3 jaren geleden
Quote:
2 jaren geleden
Verlegen heb ik een tijdje geleden al achter me gelaten


Sjonge, dat is dan lang geleden.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Best wel ja
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top