Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Op zoek naar spelers in en rondom Zutphen..

Dvwmachine
5 jaren geleden
Hallo beste magic fanaten!

Mijn naam is Daan en ik ben na ongeveer 12 jaar weer eens begonnen aan magic! Het probleem is dat ik dit deed met mijn broer maar hij woont in Amsterdam..... en al mijn vrienden spelen het niet helaas. Ik ben dus op zoek naar iemand in of rondom Zutphen die mij weer op de weg kan helpen. ( ouwe decks zijn weg gegooid door mijn ouders en er is veel veranderd) Ik heb een aardig basic deck maar heb gewoon wat hulp nodig en natuurlijk iemand waarmee ik mijn decks kan testen! Als jij het geduld hebt om mij te helpen hoor ik het graag!
Robbedoes93
5 jaren geleden
Hee Daan,

Ik kom zelf uit Vorden en speel sinds kort Magic met wat vrienden uit Elst.
Zij gaan ook vaak naar FNM bij De Dobbelsteen in Arnhem, tot nu toe heb ik daar helaas nog niet aan kunnen deelnemen.
Maar mocht ik binnenkort wel de tijd hebben om naar Arnhem te gaan kunnen we misschien samen reizen, dan kun je gelijk tips en hulp krijgen van de echte fanatiekelingen.

Ik heb ook ergens gelezen dat er bij Music All-in in Zutphen ook Magic word gespeeld, maar of dit nog zo is weet ik niet.

Gegroet,

Rob
Dvwmachine
5 jaren geleden
Hee rob!

Ben idd al een paar keer bij de dobbelsteen geweest! Zeker een goed plan om samen een keer te gaan!! Ga gelijk kijken of het waar is van de music al in! Bedankt man!

Greetz Daan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top