Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers t'gooi en vechtstreken

Beerownage
5 jaren geleden
Goedemiddag beste spelers,

Mijn naam is Bram, 22 Jaar woonachtig in Huizen.
Samen met een vriend zijn wij opzoek naar andere spelers of al bestaande groepen in de buurt.
Wij weten dat er plekken zijn waar word gespeeld maar dat zijn meestal de grotere steden en dat is een hoop reizen.

Bij deze dus een oproep naar spelers die al een groep hebben of zelf een meeting willen beginnen (ervaren of beginner).
Locaties;

Huizen
Blaricum
Almere
Naarden
Hilversum
Weesp
Eemnes
StanleyW
5 jaren geleden
Hoi Bram! Ik woon inmiddels ergens anders, maar ik kom heel af en toe nog wel eens bij mijn ouders in Huizen. Welke formats spelen jullie zoal?

Ik weet dat er in ieder geval Hilversum wel eens evenementen zijn bij Vendetta waar je bij zou kunnen aansluiten.
Beerownage
5 jaren geleden
Goedemorgen StanleyW, Wij spelen op het moment nog met planewalker decks (net begonnen). Als je is in de buurt bent en een avond vrij hebt hoor ik het graag van je . Ah tof zal kijken wanneer zij weer een avond organiseren bedankt voor de tip!
DwnSv
5 jaren geleden
Hi Bram,

Zoals zojuist òòk gereageerd op jouw post in het toernooien topic, hierbij iemand uit Almere!

Ik ben zelf net (weer) begonnen met Magic (altijd casual gespeeld, 10 jaar geleden hiervoor voor het laatst). Heb laatst meegedaan met een draftavond in Amsterdam, maar zoek ook nog wel mensen die (casual) willen spelen.

Ik woon in Almere, das redelijk goed bereikbaar vanuit Huizen (of vice versa).

Laat maar weten!

Gr.
Edwin
Booomy86
5 jaren geleden
Hi mannen,

Ik ben Lars en ik woon in Vinkeveen. Niet heel ver weg waar jullie allemaal wonen.
Ik ben een paar jaar er uit geweest en zojuist weer wat kaarten online gekocht, zodat ik weer kan beginnen.

Ik zoek ook wat mensen die gezellig een avondje willen kaarten, ik heb nooit bepaalde formats gespeeld dus graag rustig aan beginnen ;-)
Ook zoek ik mij helemaal suf wat nu alles weer betekend aan kaart regels ect ;-)

Gr Lars
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top