Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

vanaf Arena weer gaan verzamelen!

RAW777
4 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik ben een terugkerende Magic speler. Heb bijna 10 jaar geleden alles verkocht en was er helemaal klaar mee.
Vorig jaar kwam Arena uit en vanaf dat moment ben ik volop gaan spelen op mijn laptop en ik ben weer helemaal hooked aan Magic: The Gathering.

Nu dus ook weer kaarten verzamelen en ik heb zelfs een killer Standard deck online gezet waar ik bijna top 1000 Mythic mee ben geworden op Arena.
Ik zal ook andere decks gaan posten waar ik succes mee haal online. Allemaal Standard, je zou kunnen zeggen dat ik zo onderhand een pro aan t worden ben, aangezien ik gemiddeld 5 uur per dag Arena speel.

Ik hoop dat we met zijn allen kunnen komen tot nieuwe en betere decks, want ik wil denk ik ook mezelf gaan wagen aan Modern en dan uiteraard weer met echte kaarten zoals vroeger. Ik zal me wel voornamelijk richten op Standard.

Hopelijk tot snel bij een toernooi!

Groeten,
Richard (RAW777)

PS:
Hier een link naar mijn Rakdos deck waar ik al een tijdje goed mee ga op Arena.
standard
Dungeon Crawlers
door RAW77714 uren geleden



 bijgewerkt door Jeff 4 jaren geleden (Liever editten dan dubbelposten :))
BluezamX
4 jaren geleden
Zijn de Decks volledig zelfgemaakt? Want naar mijn ervaring werkt een decklist van een andere top1000 pakken die aansluit bij je speelstijl vaak goed (helaas, want dit maakt potjes minder leuk naar mijn mening).

EDIT Ik zeg wel leuk "naar mijn ervaring" maar dit is puur gebaseerd op vrienden die dit deden in Hearthstone en daardoor vaak hoger eindigden, terwijl ik hun selfmade decks versloeg met mijn selfmade deck. Ach ja
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
RAW777
4 jaren geleden
Volledig zelf gemaakt inderdaad. Soms met behulp van een vriend, maar niks van internet af gehaald.

Heb net nog een leuk deck online gezet. Relatief goedkoop om te maken, maar doet het daardoor niet minder goed.
standard
Cool Blue
door RAW77710 uren geleden
 bijgewerkt door Jeff 4 jaren geleden (Edit je post AJB, ipv dubbelposten.)
Timsanity
4 jaren geleden
Klinkt heel gaaf! Ik ga eens checken. Ik speel zelf geen Arena omdat ik het persoonlijke aspect leuk vind. Lekker tegenover elkaar, niet dat digitale...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Timsanity 4 jaren geleden
  • Gemaakt door RAW777 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top