Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

7/7 Elfjes.......... HOE DAN!!

Steef22
5 jaren geleden
Het is weer zaterdagavond en dus magic-avond met mijn vriendin. Leuk spelletje spelen met je vriendin, gezellig met een glaasje wijn,.... naja water.

Ik: "Schat ik wil mijn nieuwe Orzhov deck uitproberen"

Zij: "Is goed dan pak ik mijn groene deck, want daar heb ik ook wat aanpassingen aan gemaakt"

5 beurten verder

Ik: "Liefje, wat ligt er onder dat hoopje counters? Waarom is dat ene elfje 7/7..... en die daar 6/7 en ...... die..... ah F*CK IT. NOU WELTERUSTEN!!!

We zijn nu al 34 potjes verder en nog steeds is ze onverslagen.

Hoe in hemelsnaam kan ik zo een elfjes counter deck verslaan? Want als ik met mijn ogen knipper dan liggen ze onder de counters. Verschillende strategieën lukken ook niet.

Thedouwegames
5 jaren geleden
misschien een control deck met veel boardwipes?
 bijgewerkt door Thedouwegames 5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Ik raad een prachtig kaartje aan voor Orhzov: Ritual of Soot. Elven kennende zal dit 90% van d'r deck doden.
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik denk dat voor Orzhov Kaya's Wrath, Ritual of Soot, Settle the Wreckage en Cleansing Nova allemaal prima zijn.
n4ppy
5 jaren geleden
Hoe krijgt ze die counters er op? Wellicht kun je daar wat tegen doen.

Thief of Blood en wat haste / trample
Alles jatten wat ze heeft
Solemnity effecten

Er zijn diverse truuks te verzinnen \
Hangt een beetje af van hoe ze het voor elkaar krijgt
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
en hoe goed je je relatie wil houden
Blasty
5 jaren geleden
Hoi Steef,

Let wel op het verschil tussen +1/+1 counters en tijdelijke bonus zoals +1/+1 until end of turn.

Bijvoorbeeld:

Biogenic Upgrade geeft permanente power/toughness bonus in de vorm van +1/+1 counters.

Ezuri, Renegade Leader geeft +3/+3 until end of turn. Deze bonus is dus weg aan het eind van de beurt.
 bijgewerkt door Blasty 5 jaren geleden
Steef22
5 jaren geleden
*** UPDATE ***

Kaya's Wrath is erg handig in combinatie met een aantal Mortify kaarten!!!

Overwinning nummer 1!
 bijgewerkt door Steef22 5 jaren geleden
Thedouwegames
5 jaren geleden
netjes
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top