Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Abilities landwalk, intimidate

Mattheus
2 jaren geleden
Ik vroeg me af, ik zie de laatste jaren helemaal geen creatures meer geprint worden met landwalk en trouwens ook niet met intimidate. Hoe komt dat? Willen ze daar vanaf? Ik vond met name landwalk echt wel een leuke abilitie.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Klopt, die abilities worden niet meer gebruikt. Landwalk omdat het erg alles of niets is. Het is compleet nutteloos tegen het ene deck en heel sterk tegen een ander.

Intimidate is de 'opvolger' van Fear, maar ook bij deze twee abilities is het volslagen nutteloos, of heel erg sterk. Daarom zijn deze vervangen door Menace.
Mattheus
2 jaren geleden
Ik vond dat met landwalk juist wel erg gaaf. Dat je soms een random voordeel had afhankelijk van met welk deck te je tegenstander komt aanzetten. Maakt het ook wel weer een beetje onvoorspelbaar en een gokje om mee te spelen. Ook prima toch als sideboard. Kaarten met landwalk waren ook altijd wel erg favorfull, een python met swampwalk, een goblin die shortcuts kende door de bergen vanwege zn mountainwalk en serpent die langs je tegenstanders eilanden kon zwemmen. Ik mis ze wel
Justian2002
2 jaren geleden
En dan een leuke combi spelen als Elvish Champion + Yavimaya, Cradle of Growth in een elven tribal of een Zombie Master + Urborg, Tomb of Yawgmoth in een zombie tribal
Mattheus
2 jaren geleden
Dat zijn dan weer de extemere voorbeelden, maar niet minder leuk natuurlijk
Gideon1544
2 jaren geleden
Gelukkig hebben we Trailblazer's Boots nog...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top