Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik gebruik gewoon google spreadsheets, want dan ben ik niet de sjaak als een site/app 2-3 jaar later niet meer bestaat, en kan er altijd bij
Verder zou ik graag zien dat BoM het mogelijk maakt om een excel-bestand te importeren. Ik heb graag al mijn decks en kaarten op BoM staan, maar het probleem is altijd tijd dus daar ga ik niet aan beginnen.
In mijn excel bestand heb ik een kolom met het aantal kaarten, een kolom met hoeveel in een deck zitten, en dan een kolom die automatisch het verschil aanpast, m.a.w. hoeveel niet in een deck zitten.
Als ik mijn nog eens verdiep in spreadsheets wil nog wel aparte sheets maken voor mijn al mijn decks die dan corresponderen met mijn collectiesheets, dan zou ik met 1 druk op de knop een heel deck kunnen toevoegen óf eruit halen. Voorlopig staan al mijn decks op BoM en de meeste ook op Moxfield. Als dan toch 1 van de 2 wegvalt, ben ik niet meteen alles kwijt.
Ik gebruik zelf deckbox.org. Een paar jaar geleden heb ik daar alles in zitten kloppen. Het is niet ideaal, maar wel gratis, en werkt gewoon via je browser op zowel mobiel als desktop. Daardoor heb ik wel dubbele administratie, want hier op BOM heb ik alleen staan wat ik te ruil heb.