Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Black Magic!

MarcelN
6 jaren geleden
Dus.. deze kaart zit al een hele poos in m'n klappertje.. als in.. een jaar of 15




Heb 't ooit uit een booster gehaald, geen idee meer of het in plaats van een gewone kaart was, of dat ie er extra bij in zat..

Iemand enig idee wat t voorstelt? Of 't ook al 's heeft gehad?

Ben benieuwd!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat is een filler kaart. Magic wordt geprint op 11 bij 11 sheet, dus 121 kaarten op een sheet. Soms is er wat plek over en die vullen ze dan zo op. Die kaarten horen niet in boosters te verschijnen, maar soms gebeurt dat wel. Er zijn verzamelaars die hier denk ik wel wat voor willen geven, al heb ik geen flauw idee hoeveel dit waard is
MarcelN
6 jaren geleden
Kijk! Weer wat geleerd Dank je wel!

Na wat zoekwerk op filler card mtg (black mtg card werkt niet, gek genoeg)

Black Round Corner Filler Card
Source 1 From English Mirage boosters (TO BE VERIFIED) . There's no filler on Mirage sheets. 1996-10
Source 2 From English Urza Saga Special Delivery Preconstructed Theme Deck 1998-10-12
Source 3 From English Invasion Preconstructed Theme Decks 2000-10
Source 4 From English Judgment boosters 2002-05

Toentertijd kocht ik geen Precons en Mirage booster lijkt niet kunnen volgens bovenstaand.. Zal dus een Judgment booster zijn geweest! Zat ik redelijk in de buurt met m'n 15 jaar gokje

Als ik check op MCM staan er 4 te koop in Europa en ze gaan voor €20,00 tot €50,00.. Gekkenhuis! Duur stukje karton om alleen maar naar te kijken, says I.
 bijgewerkt door MarcelN 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Tja, het is een apart stukje Magic, dus zijn er verzamelaars, dus is het wat waard . Maar mooi dat je er nu achter bent
Taacoo
6 jaren geleden
Er is ook een Facebook groep speciaal voor Misprint verzamelaars. Dan valt die misschien niet direct onder een misprint. Maar zou daar je geluk kunnen proberen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Taacoo 6 jaren geleden
  • Gemaakt door MarcelN 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top