Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

BoM Secret Santa 2018!

Sunitram
5 jaren geleden
Hoi beste BoM-mers,

Het is inmiddels weer december! De maand van familie, gezelligheid, maar vooral cadeaus! Niets is leuker dan cadeaus geven en krijgen, en daarom presenteer ik u met trots: de BoM Secret Santa! Een aantal jaar terug hebben we deze actie ook al georganiseerd, toen nog onder de bezielende leiding van MagnusMagicus, maar door diverse omstandigheden kan die dat dit jaar niet doen en heb ik deze eer op me genomen.

Hoe werkt het?
Het idee is dat je met een reactie in dit topic inschrijft. Als je dat gedaan hebt, stuur je een PM naar mij met je naam en adres. Dit heb ik nodig om aan jouw Secet Santa te geven, zodat die jou weer een cadeautje kan geven. Nadat de deadline verstreken is krijgt elke deelnemer volledig willekeurig de naam, adres en BoMspot van een andere deelnemer. Op je BoMspot zeg je dan wat voor wensen je hebt voor je Secret Santa. Je wants zullen vast helpen, maar wellicht kun je nog wat andere tips geven. Hoeft niet, maar hoe meer je neerzet hoe groter de kans dat de andere Secret Santa je een beter cadeau kan geven!

Let wel: het is niet verplicht je hier aan te houden, de ander heeft wellicht die kaarten niet! Het gaat er ook niet om dat je iets duurs krijgt, maar om de verrassing!

Wat kan ik cadeau doen?
Voor de cadeaus wordt een richtlijn van een totale waarde van ongeveer 10 euro, ex. verzendkosten gehanteerd. Voor de rest ben je volledig vrij in wat je geeft/vraagt, als het maar gerelateerd is aan een product dat je bij de Bazaar of Magic kan kopen (aka alles wat met Magic, Transformers TCG en KeyForge te maken heeft is helemaal prima!). Die richtlijn is er om teleurstelling te voorkomen; het zou zonde zijn als jij iemand een Cavern of Souls geeft en er zelf maar een The Locust God voor terug krijgt. Een beetje over het budget heen gaan mag, maar dat is op eigen verantwoording.

Deadline
Op vrijdag 14 december sluiten de inschrijvingen. In het weekend van 15 en 16 december wordt iedere deelnemer volgens Magnus' ultrageheime trekkingsmethode van een ander forumlid voorzien waar hij/zij dan een cadeautje aan kan sturen! Zorg dat je cadeau het liefst voor donderdag 21 december op de post gedaan is; in december is het altijd al druk bij de post en als we het nieuws mogen geloven is het dit jaar helemaal drama.



Versturen
Vergeet niet dat er veel post gestuurd wordt rond Kerst, dus dat verzenden langer kan duren. En vergeet ook niet dat je met een kerstzegel een brief tot 50 gram met 1 kerstzegel kunt versturen! Normaliter kun je met 1 postzegel tot 20 gram versturen en heb je 2 postzegels nodig voor 50 gram. En een kerstzegel is nog goedkoper ook! Om een idee te geven: je kunt maximaal 4-5 kaarten verpakt in een hoesje met wat karton versturen op 1 postzegel. Op 1 kerstzegel kun je 15-20 kaarten versturen, verpakt in een paar hoesjes en wat karton erom heen.

En nogmaals: het is van belang dat je me bij je inschrijving ook je adres doorstuurt. Als ik je adres niet heb, heeft je Santa 'm ook niet en dan blijft je kous... eh... brievenbus dus leeg

Vertrouwen
Ik ga verder niet controleren wie wat naar wie wel of niet verstuurd heeft. Het is een kwestie van vertrouwen. Je doet mee omdat je graag wat cadeau wil doen en omdat het leuk is om cadeau's te krijgen! En andermans kerst verstieren, daar hebben we dit jaar Benedict Cumberbatch al voor

Wie doet er mee?

Inschrijvingen

01. Sunitram
02. MarcelN
03. nielsvd
04. MagnusMagicus
05. nielsbap
06. Eclavyrr
07. thewoodcutter
08. sibrand
09. AncientOne
10. Rody
11. nederland439
12. Jsterck1
13. Krabbel
14. DarthosOfMeletis
15. Gijsneus
16. Zerach
17. Koendert
18. Morph
19. TheRobinros
20. RSelen
21. LeKrutes
22. masterpunk
23. StickyGator
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
...

 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
MarcelN
5 jaren geleden
I'm in!!

Ik vind 't nu al mooi!!
nielsvd
5 jaren geleden
Cool, ik doe wel mee
 bijgewerkt door nielsvd 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik doe mee!
nielsbap
5 jaren geleden
ik doe ook wel mee vanmiddag als ik thuis ben iets bedenken en gegevens controleren
Sunitram
5 jaren geleden
Jullie staan erbij! Lees nog even de originele post door; sinds de vorige keer dat we deze actie hielden is de wetgeving rondom privacy nogal aangescherpt en nu kan ik dus je adres niet via de Bazaar opvragen. Als je mee wilt doen, stuur me dan een PM met je adresgegevens!

Uiteraard krijgen alleen ik en je Secret Santa je adres te zien
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ach waarom niet
Count me in.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ik doe ook wel mee.
sibrand
5 jaren geleden
Ik doe ook graag mee!
AncientOne
5 jaren geleden
Ik schrijf me hiervoor ook graag weer in!
Sunitram
5 jaren geleden
Jullie staan erbij! Als je het nog niet gedaan hebt, vergeet niet mij je adres te PM'en!
Rody
5 jaren geleden
Ik doe mee
nederland439
5 jaren geleden
Ik doe ook mee
Jsterck1
5 jaren geleden
Ik wil wel meedoen maar aangezien ik in België woon is dat misschien niet zo fijn voor mijn eventuele secret Santa. Die is waarschijnlijk duurder af door een extra postzegel.
Als de meesten hier geen probleem van maken wil ik gerust meedoen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik kan leeftijden zien van leden, ik zorg met Sunitram er wel voor dat we niet een 15-jarige enthousiasteling opzadelen met extra postzegelkosten. Ik zeg: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Krabbel
5 jaren geleden
Ach wel ja, ik doe ook wel weer mee.
RSelen
5 jaren geleden
Ik wil ook mee doen
nrg50
5 jaren geleden
En alle deelnemers krijgen een 10% kortingscode om iets voor de ander te kopen
 bijgewerkt door nrg50 5 jaren geleden
nielsbap
5 jaren geleden
hahahah ik denk geen korting. belgie is geen probleem dat hoort bij kerst, de wereld verbinden.
Dordledum
5 jaren geleden
Sign me up!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 127 posts
  • Laatste post RSelen 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Sunitram 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top