Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BoM Secret Santa 2018!

Sunitram
5 jaren geleden
Ik bedoelde er niks persoonlijks mee Post uit het buitenland is gewoon altijd trager
thewoodcutter
5 jaren geleden
Als je kerstzegels hebt gebruikt, is het binnen NL ook een stuk trager dan als je gewone zegels hebt gebruikt. (daarnaast werden ook niet alle bussen elke dag geleegd...alleen diegene met medische/spoedeisende post erop, daar kan je vanuit gaan dat die wel geleegd werden).

En de mijne viel net op de mat:

Dank je Secret Santa, wordt erg gewaardeerd : wat voor mijn shadowmoor set, wat zwijntjes, wat voor mijn artiestenverzamelingen, wat voor commander decks (van mijn wantlist) en wat gesigneerde landjes.
 bijgewerkt door thewoodcutter 5 jaren geleden (foto toegevoegd, dubbelpost voorkomen)
StickyGator
5 jaren geleden
Mijn cadeautje is gister bezorgd. Met een aantal kaarten voor mijn Korlash devotion deck, en wat extraatjes. Ben er erg blij mee, bedankt Santa!

4x Lord of the Accursed
2x Dark Prophecy
2x Mastermind's Acquisition
1x Nightmare Incursion

1x Novellamental, en een card devider.

Jsterck1
5 jaren geleden
Na alweer een kerstfeestje kwam ik zonet thuis om een enveloppe te mogen openen met onder meer
Brushland
Adarkar Wastes

Mijn Santa heeft me wel opgezadeld met een Nekusar, the Mindrazer...
Moet ik daar weer een nieuwe deck voor bouwen...
Wat doe je me aan.

Deze wou ik al lang, dus zeer oprecht en hard bedankt.

Voor iedereen nog season's greetings en alvast een aangenaam 2019.
nielsbap
5 jaren geleden
twee dagen geleden kwam mijn pakketje ook binnen. helemaal met de luchtpost. (gelukkig had ik de schoorsteen schoongemaakt ). in die van mij zat een lege Bundle Guilds of Ravnica met daarin Booster Battlebond en een
deckbox voor commander en een Spindown Die D20 Dominaria aan losse kaarten Whip of ErebosKodama's ReachSimic Signet die ik nog steeds niet had Favorable Winds ga ik ene leuk commander deckje maken.

dank je wel secret santa en bedankt voor de extra doos (is altijd handig als je snoep die bios in wil smokkelen (worden ze alleen een beetje vies van))
Sunitram
5 jaren geleden
Leuk dat iedereen zo blij is met zijn cadeaus! Als jullie dat willen zal ik later vandaag de pairings online zetten!
sibrand
5 jaren geleden
Ik ben ook zeer blij met het pakketje dat ik binnen heb gekregen met o.a. een Ramunap Excavator en een set van bijna alle tricolor lands. 1 tip alleen voor degene die het heeft verstuurd: gebruik een volgende keer iets minder plakband, want ik ben bijna een kwartier bezig geweest met het uitpakken.
Morph
5 jaren geleden
Mijn cadeaus zijn de 27ste of 28ste ook binnen gekomen. Ik had geen tijd meer om mijn want-lijst aan te vullen, maar secret Santa had dit prima opgelost door boosters van M19, Dominaria en Rivals of ixalan te sturen.

Helaas geen toppers geopend maar genoeg leuke kaarten voor mijn Commander Decks, het openen van Boosters blijft toch altijd leuk.
Thanx!
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Leuk dat iedereen zo blij is met zijn cadeaus! Als jullie dat willen zal ik later vandaag de pairings online zetten!


ik ben benieuwd
 bijgewerkt door Triskelion88 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Daar gaan we dan! Links is de gever, rechts de ontvanger!

AncientOne - Sunitram
DarthosOfMeletis - MarcelN
Eclavyrr - nielsvd
Gijsneus - MagnusMagicus
Jsterck1 - nielsbap
Koendert - Eclavyrr
Krabbel - thewoodcutter
LeKrutes - sibrand
MagnusMagicus - AncientOne
MarcelN - Rody
masterpunk - nederland439
Morph - Jsterck1
nederland439 - Krabbel
nielsbap - DarthosOfMeletis
nielsvd - Gijsneus
Rody - Zerach
RSelen - Koendert
sibrand - Morph
StickyGator - TheRobinros
Sunitram - RSelen
TheRobinros - LeKrutes
thewoodcutter - masterpunk
Zerach - StickyGator

Aan deze mensen heb je dus je cadeau te danken!
Dan wou ik graag afsluiten met het volgende plaatje dat ik speciaal voor jullie, maar vooral voor Dordledum, omdat ie op het laatste moment niet mee kon doen, heb gemaakt. Dordle, ik had 'm in willen kleuren en als kerstkaart naar je toe willen sturen, maar Real Life liet het niet toe.



Iedereen bedankt voor het meedoen, volgend jaar weer?
Dordledum
5 jaren geleden
Blasty
5 jaren geleden
Ik vermoedde eigenlijk dat Rody's secret santa MarcelN zou zijn...
Triskelion88
5 jaren geleden
Absoluut leuk! RSelen heel erg bedankt
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden
Ik vermoedde eigenlijk dat Rody's secret santa MarcelN zou zijn...

Was ik ook

DarthosOfMeletis, bedankt voor t kekke presentje! Wordt ernstig gewaardeerd!
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
nielsbap
5 jaren geleden
wel leuk om een pakketje te mogen ontvangen met heel groot een sticker LUCHTPOST. dank je wel Jsterck1
Zerach
5 jaren geleden
Rody, bedankt voor de booster!

Sunitram, bedankt voor het organiseren.
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik vermoedde eigenlijk dat Rody's secret santa MarcelN zou zijn...

Was ik ook

DarthosOfMeletis, bedankt voor t kekke presentje! Wordt ernstig gewaardeerd!


Graag gedaan! En nielsbap: dank je wel voor de mooie kaarten en dobbelstenen!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Sunitram, ik wil je nog even hartelijk bedanken voor het organiseren van de Secret Santa dit jaar! Ik ben blij dat je de traditie die ik een paar jaar geleden heb opgestart, maar afgelopen jaar geen tijd voor had, heb opgepakt en helemaal super hebt uitgevoerd! Dank je wel daarvoor!
Sunitram
5 jaren geleden
Graag gedaan mensen, vond het ook erg leuk om te doen. Het zegt ook best wel wat over het Bazaar forum als community dat het allemaal met zo weinig problemen is verlopen. Een applausje voor jezelf is hier dan ook best op z'n plaats!
RSelen
5 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Absoluut leuk! RSelen heel erg bedankt


Graag gedaan, ik hoop dat je er wat mee kan!

Volgende kerst doen we weer gewoon mee
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 127 posts
  • Laatste post RSelen 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Sunitram 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top