Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Boosters openen: selectief of alles bewaren?

Veekeren
4 jaren geleden
Vandaag een sealed multiplayer / Brawl achtig middagje met vrienden gehad. 12 pakjes ieder en dan een deckje maken. Ik koop verder nooit boosters, vind het meer de gokker in me aanspreken dan de Magiccer dus koop liever kaarten los.

Maar hoe dan ook, sealed speel ik wel vaker en ga dan altijd naar huis met een zooi kaarten. Wat doen jullie, bewaren jullie alles? Bij mij gaat het overgrote deel meteen de prullenbak in. Ik kijk wat ik misschien nog zou spelen, maar dat is denk ik per pakje gemiddeld iets meer dan 1 kaart. Bij de rest denk ik altijd, mocht ik in een héél specifiek deck die kaart nodig hebben koop ik hem wel voor 5 cent.

Wat doen jullie? Gooien jullie ook veel weg of hebben jullie enorme bakken vol met uitgesteld oud papier
Dordledum
4 jaren geleden
Over het algemeen bewaar ik 2 exemplaren van elke uncommon en common die ik open, als er meerdere versies zijn, dan van elke versie eentje.

Bij rares en Mythics bewaar ik er bijna altijd minstena eentje, tenzij het een tutor of zo iets is wat ik toch nooit speel.

Staples bewaar ik er vaak meer van zodat ik ze in meerdere decks kan stoppen.

Al het overige ruil of geef ik weg.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Weggooien is zonde. Bewaar dan de commons die je niet speelt of wil hebben in een doos, en als je een keer een nieuwe speler vind kun je die meteen een bak kaarten geven. Of, verkoop ze aan de Bazaar .
BluezamX
4 jaren geleden
Ik neem alles mee naar huis. Hier een aantal veel te volle Gift Box Kaladesh (en cohorten) staan, driemaal gesorteerd. Genoeg Elvish Mystic's voor 3 decks. 90% wordt niet gebruikt, maar het sorteren en brewen van semi pauper decks is gewoon gerustgevend.

Weggooien is inderdaad zonde. Bulk rares kunnen leuke throws zijn, en ik heb al menig vriend met Magic kennis laten maken door eigen, simpele decks.
Blasty
4 jaren geleden
Bewaren, bewaren, bewaren! Verzamelen is leuk.

Het spel heet tenslotte niet Magic: the Wasting
Eclavyrr
4 jaren geleden
Aangezien ik nog uitsluitend sealed en commander speel doe ik meestal de kaarten die ik van sealed krijg opzij leggen, dan kijk ik op mijn gemak een keer wat ik interessant zou vinden om in commander decks te stoppen, en de rest doe ik meestal bundelen en dan weer gebruiken als investering voor nieuwe sealed events. Als ik boosters of zo win laat ik die dicht om een keer mee te draften.
Sunitram
4 jaren geleden
Ik bewaar alles! Toegegeven, nu ik langzaamaan richting de 10 jaar Magic ga begint dat lichtelijk uit de klauwen te lopen, maar het is zooo leuk om eens door je (un-) commons heen te gaan en opeens een hidden gem voor een van je Commander (of soms zelfs Modern!) decks te ontdekken!

Hoe dan ook, ik zal er binnenkort toch ook aan moeten gaan geloven om wat bulk te gaan verkopen. Uitzoeken van welke kaarten ik meer dan een playset heb en de rest kan dan weg
MarcelN
4 jaren geleden
Ik zal inderdaad nooit kaarten weggooien, maar ze bewaren is eigenlijk ook bijna geen doen.. Dus laatst ben ik eens samen met LeKrutes samen naar Delft toegejoekelt vanuit het verre oosten en heb ik m'n bejeezesload aan random bulk aan de Bazaar verkocht.. Beetje winkeltegoed gelijk omgezet in wat nieuwe kaarten voor m'n decks, iedereen happy
Veekeren
4 jaren geleden
Hmm, algemene tendens is dus toch wel bewaren. Ik heb echt wel een hele zooi kaarten hoor, genoeg om een deckje weg te geven als ik iemand ken die start. Maar dat doe ik ook dan liever met kaarten die een beetje oke zijn Ik ben zelf alleen niet van het bewaren om het bewaren als ik er toch nooit iets mee ga doen, en om ze opzij te leggen om er later een paar euro voor te krijgen bij een bulksale vind ik eerlijk gezegd ook teveel moeite Ik ben wellicht meer een speler dan een verzamelaar.
Thomasvdk
4 jaren geleden
Ik ben een standard/sealed speler en gooi alle niet boeiende commons en uncommons na rotatie gewoon in de zwarte bak. Bij de release van een set koop ik 3 boosterboxen en een bundle. Speel dan ook redelijk vaak sealed. Dus je kan begrijpen dat de commons en uncommons zich behoorlijk opstapelen. Ik heb een periode gehad dat ik het allemaal bewaarde. Maar dan staat het alleen maar stof te happen en in de weg.
Dus na rotatie
Triskelion88
4 jaren geleden
Ook ik bewaar alles meestal voor een playsetje ongeacht hoe goed de kaart is. De rest in een grote bak of geef ik weg. Altijd zo gedaan, wel opvallend dat sommige van die oude kaarten wel wat waard zijn geworden. Lotus Petal Rhystic StudyDaze daar heb ik er een hoop van in de commonbakken gelegd
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top