Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Brew That Deck #2

Progenitus2005
4 jaren geleden
Hallo allemaal.

Fijn dat zoveel mensen hebben meegedaan met #1, en hieruit is een zeer mooi Ilharg, the Raze-Boar deck uit gekomen. Ook deze week zal ik weer een community brew hosten, met weer zeer interessante commanders. de tips zijn vorige week al gegeven, en deze zijn allemaal geraden.

Regels:
1. Niet schelden, beledigende of nare dingen zeggen of keuzes afkeuren. Elke mening is evenveel waard. Dus als iemand in een artifact deck een grote draak wilt doen, omdat dat zijn favoriete kaart is, ook al doet het helemaal niks in dat deck, mag je hem of haar erop wijzen dat dat misschien beter in een ander deck past maar hem niet gaan vertellen dat dat een slechte keuze is.

2. Het is de bedoeling dat het een focused deck wordt. Dat betekend dat het een goedwerkend deck is, maar niet zozeer gericht op winnen, maar meer op de lol van het spel

3. Er zit in principe geen budget limiet op, dus duurdere kaarten zijn ook een mogelijkheid, maar je mag ook budget kaarten noemen

4. In elk deck (zolang het in de color identity van de commander past) zullen zekere Staples zitten. Zoals bijvoorbeeld: Sol Ring, Command Tower of Cyclonic Rift

Ik zal zo de mogelijke keuzes voor commanders bekend maken:
1: Rosheen Meanderer, X tribal, en heel goed met vele X kaarten. Maar de Beste Kaart moet toch wel zijn Unbound Flourishing.
2: Damia, Sage of Stone, een kaart die extreme value geeft, ook al bouw je je deck er niet omheen. Maar als je discard gaat gebruiken word het deck ineens een value-engine. ook leuk met Lion's Eye Diamond.
3: Zedruu, de gulle... ehm… Minotaur? nou ja, het zal waarschijnlijk het type deck worden waarin je niet aardig bent, maar Grid Monitor's en Taniwha's aan je tegenstanders geeft
4: Sisay, Weatherlight Captain, en legendary creature tribal commander, alle (Goede) legendary's leker spelen.
5: Noyan Dar, Roil Shaper, heel gemeen doen met destroy all NON-LAND permanents, dus niet jouw geanimeerde lands. ook een beetje spellslingerachtig. heel leuk.

(Rosheen was degene die JEV er niet uit kon vissen, but now you know)

Laat het stemmen beginnen!!!
Progenitus2005
4 jaren geleden
P.S. hier is het ilharg deck van vorige keer:
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ik ga voor, Damia, Sage of Stone
bartist
4 jaren geleden
Ik ga voor my man Noyan Dar, Roil Shaper
Nissa333
4 jaren geleden
JEV
4 jaren geleden
Ik ben wel nieuwsgierig naar Noyan Dar, Roil Shaper!
Jsterck1
4 jaren geleden
Ik kies Zedruu, ben er namelijk zelf eentje aan het maken en zo kom ik misschien nog bij verborgen pareltjes uit.
Daedalon
4 jaren geleden
Damia, Sage of Stone lijkt me wel interessant
BluezamX
4 jaren geleden
Rosheen klinkt interessant!
Progenitus2005
4 jaren geleden
Klopt
MalcolmS
4 jaren geleden
Van vrijwel alle opties weet ik wel waar het deck naartoe zou gaan, maar Damia, Sage of Stone ben ik wel benieuwd naar
Jsterck1
4 jaren geleden
Het kan zijn dat we dan eindelijk een goeie thuis vinden voor One with Nothing.
Progenitus2005
4 jaren geleden
Klopt zeker
Progenitus2005
4 jaren geleden
Ik bedacht me net pas hoe goed Damia, Sage of Stone is met Jolrael, Empress of Beasts en discard effect op andere effects
 bijgewerkt door Progenitus2005 4 jaren geleden
MalcolmS
4 jaren geleden
Spellshaper tribal maybe?
Progenitus2005
4 jaren geleden
Huh? Hoe bedoel je

Oh ja zeker weten sterk
 bijgewerkt door Progenitus2005 4 jaren geleden
thewoodcutter
4 jaren geleden
Ik zou graag een Rosheen Meanderer deck willen zien, hoewel ik denk dat Gargos, Vicious Watcher voor een Hydra tribal beter is (met Rosheen kan je meer met andere X dingetjes natuurlijk).
Voor Damia, heb ik al mijn gorgonzola deck (Gorgons + Saprolings)
Progenitus2005
4 jaren geleden
Tja, maar ik vind toch dat Rosheen Meanderer compleet anders is dan Gargos, Vicious Watcher!
Shish
4 jaren geleden
My vote is going to Rosheen Meanderer, ben wel erg benieuwd ook naar alle kaarten voor erin die ik nog niet ken, maar lijkt me een leuk deck dat eruit kan komen.
BluezamX
4 jaren geleden
Wanneer is de stem deadline eigenlijk?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top