Brew That Deck #2

Progenitus2005
4 jaren geleden
Rotting Regisaur?

Eerst zeg je ( during upkeep) ik trigger Damia, Sage of Stone eerst en die gaat op de stack, dan de Rotting Regisaur en die gaat ook op de stack (er kunnen ook nog andere triggers tussen) de Rotting Regisaur-trigger gaat eerst af en je discard, zeg, een land. Dan geeft Damia, Sage of Stone weer een kaart terug! Recycling!
Nissa333
4 jaren geleden
Dan zijn
Phyrexian Arena en Deepcavern Imp ook (weliswaar slechtere) opties
Progenitus2005
4 jaren geleden
Wat is de mana base?
JEV
4 jaren geleden
Beetje de standaard landbase (command tower, fetches, shocks, duals, basics) plus Reliquary Tower, Alchemist's Refuge/Emergence Zone en, voor als je Crucible of Worlds speelt, Evolving WildsTerramorphic Expanse, Prismatic Vista, Strip Mine e.d.

Totaal 40 land kan geen kwaad in dit deck gok ik.
Progenitus2005
4 jaren geleden
Ja want die trek je toch wel!
MalcolmS
4 jaren geleden
Forsaken City past ook wel in dit deck, fixt alle kleuren en de downside is eigenlijk alleen upside hier

 bijgewerkt door MalcolmS 4 jaren geleden
Progenitus2005
4 jaren geleden
Ja ook wel
JEV
4 jaren geleden
Curator of Mysteries?
Big Game Hunter?
Shadow of the Grave?
Met genoeg discard kunnen we ook voor self mill gaan. Laboratory Maniac/Jace, Wielder of Mysteries als wincon?



Obstinate Baloth: werkt alleen als opponent je laat discarden
Grisly Survivor/Rotting Regisaur: misschien wat meh zonder evasion, al heb je Stampede Driver in het deck. Misschien is Cunning Survivor/Shadowstorm Vizier speelbaar?
Hythonia the Cruel: vrij duur
Progenitus2005
4 jaren geleden
Thanks JEV
Progenitus2005
4 jaren geleden
Wat nog meer?
bartist
4 jaren geleden
wat instant speed removal?
- Sultai Charm
- Assassin's Trophy
- Beast Within
- Rapid Hybridization

en wat bescherming
- Heroic Intervention
- Blossoming Defense

En willen we nog aan graveyard reset doen?
Een mill-out door Psychic Spiral lijkt me ergens wel hilarisch (als mill een mogelijke wincon word, dan is Psychic Corrosion met alle carddraw ook een optie)
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
Progenitus2005
4 jaren geleden
PS dit deck kan de commander turn twee spelen!
JEV
4 jaren geleden
Het lijkt erop dat de ideeën voor Damia, Sage of Stone op zijn. Kunnen we met wat we nu hebben het deck afmaken?
bartist
4 jaren geleden
Ik zie dat mijn instants nog niet zijn toegevoegd. Zijn ze niet goed genoeg of weet iemand betere kaarten om er in te stoppen?
Daedalon
4 jaren geleden
als het mogelijk, nog een last minute addition?
Bag of Holding zou misschien wel leuk zijn als er kaarten in je hand zijn die je eigenlijk wil bewaren voor later
 bijgewerkt door Daedalon 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Ow, die is best briljant
Progenitus2005
4 jaren geleden
Sorry ik was op vakantie en ik had geen WiFi en de 4G was schandalig duur, dus ik had vrij weinig tijd!
Progenitus2005
4 jaren geleden
Quote:
8 dagen geleden
PS dit deck kan de commander turn twee spelen!

Dit doe je door een hand te houden van zes landen en een Manabond en dan een zevende land te trekken. Je speelt een Forest en dan Manabond te spelen. End step heb je zeven landen, genoeg om Damia, Sage of Stone te spelen en turn drie weer een volle hand te hebben
JEV
4 jaren geleden
Willen we nog verder met Damia, Sage of Stone?

Inmiddels zijn er zelfs weer nieuwe relevante kaarten gedrukt. ???? Ik moest weer aan dit topic denken toen ik naar de C19
decks keek, met o.a. Bone Miser.
Levoran
4 jaren geleden
ik denk van niet
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top