Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Brew that deck

Progenitus2005
4 jaren geleden
Hallo allemaal.

Ik had een goed idee. Iedereen houd wel van een deck in elkaar zetten, toch? En wat is er beter dan dat alleen doen? Samen een deck maken. Dus ik dacht: als de community nou allemaal stemt op één van een aantal opgenoemde commanders hieronder, zal ik op basis daarvan een commander uitkiezen en een decklist aanmaken. Dan kunnen jullie allemaal kaarten noemen en die kunnen dan in dat deck komen.

Er zijn ook regels:
1. Niet schelden, beledigende of nare dingen zeggen of keuzes afkeuren. Elke mening is evenveel waard. Dus als iemand in een artifact deck een grote draak wilt doen, omdat dat zijn favoriete kaart is, ook al doet het helemaal niks in dat deck, mag je hem of haar erop wijzen dat dat misschien beter in een ander deck past maar hem niet gaan vertellen dat dat een slechte keuze is.

2. Het is de bedoeling dat het een focused deck wordt. Dat betekend dat het een goedwerkend deck is, maar niet zozeer gericht op winnen, maar meer op de lol van het spel

3. Er zit in principe geen budget limiet op, dus duurdere kaarten zijn ook een mogelijkheid, maar je mag ook budget kaarten noemen

4. In elk deck (zolang het in de color identity van de commander past) zullen zekere Staples zitten. Zoals bijvoorbeeld: Sol Ring, Command Tower of Cyclonic Rift

Ik zal zo de mogelijke keuzes voor commanders bekend maken. Maar jullie kunnen al voorspellen wie het worden. Hier een paar hints:

Eentje is een artifact matters commander, eentje een toughness matters commander,
eentje een voltron commander,
eentje een commander die zich druk maakt met CMC
en eentje die wilt aanvallen en ETB (enter the battlefield) belangrijk vind.

Veel plezier
 bijgewerkt door Progenitus2005 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Leuk idee!
Triskelion88
4 jaren geleden
Commander die zich druk maakt om cmc lijkt mij top!
Progenitus2005
4 jaren geleden
Tip: ze komen allemaal na Dominaria.
JEV
4 jaren geleden
Ah, dan is het niet Vial Smasher the Fierce qua CMC matters. Yennett, Cryptic Sovereign?

Tof idee verder, benieuwd wat er uitkomt!
Progenitus2005
4 jaren geleden
Hier zijn de commanders

1) Tawnos, Urza's Apprentice zeer coole commander, het kopiëren van artifact abilities is erg orgineel, en is heel sterk met Mycosynth Lattice

2) Arcades, the Strategist, een kaart die je muren laat aanvallen en je Tree of Redemption ineens een 13/13 maakt. De value is real

3) Chromium, the Mutable is de eerste voltron commander die zichzelf unblockable maakt, en hexproof geeft. Zeer goed in tegenstanders vernietigen

4) Prime Speaker Vannifar de combo is real. Met een kaart als Intruder Alarm heb je zo je Worldspine Wurm op de bord. En vele untappers maken vannifar pas echt sterk

5) Ilharg, the Raze-Boar, een beest van een zwijn. Legt zomaar een Bearer of the Heavens neer, of een Inferno Titan. Mega monsters, draken en titanen out of nowhere.

Dit zijn de mogelijkheden, je hebt tot woensdag om te stemmen op je commander.
Veel plezier
JEV
4 jaren geleden
Ilharg, the Raze-Boar lijkt me erg geschikt om samen te bouwen. (Ik ben anders ook wel benieuwd naar een casual Prime Speaker Vannifar.)
bartist
4 jaren geleden
Ik ben wel benieuwd hoe we samen tot een gebalanceerd Tawnos, Urza's Apprentice kunnen komen
Magicfreak
4 jaren geleden
Moeilijke keuze, zijn allemaal erg toffe commanders.
Maar ik ben toch het meest geïnteresseerd voor Ilharg, the Raze-Boar!
Nissa333
4 jaren geleden
Mij lijkt Arcades, the Strategist het leukst, zeker ook omdat ik bant leuk vind en omdat ik defender leuk vind
Ariatus
4 jaren geleden
Ik ga ook voor Ilharg, the Raze-Boar!
 bijgewerkt door Ariatus 4 jaren geleden (Had me bedacht :))
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
Niet schelden, beledigende of nare dingen zeggen of keuzes afkeuren.

Dit lijkt me niet een regel die je in topic hoeft te noemen hoor, dat is een algemene regel op het forum .

Ik ga ook voor het megavarken!
camothewolf
4 jaren geleden
Chromium Lijkt mij gaaf om te zien. Ben heel benieuwd wat men daarvan kan maken.
Progenitus2005
4 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Quote:
Niet schelden, beledigende of nare dingen zeggen of keuzes afkeuren.

Dit lijkt me niet een regel die je in topic hoeft te noemen hoor, dat is een algemene regel op het forum .


Ja maar het is de belangrijkste regel dus ik benadruk het nog even
Darkling
4 jaren geleden
Mijn stem gaat ook naar Ilharg, the Raze-Boar
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ik denk dat Ilharg, the Raze-Boar een leuke keuze is.
Triskelion88
4 jaren geleden
Tawnos, Urza's Apprentice heeft wat mij de voorkeur aangezien je hier best een complexe deck tech te pakken hebt.

Ilharg, the Raze-Boar is gaaf maar denk redelijk beperkt qua mogelijkheden, dat is meer welk vet beest met een entered the battlefield effect wil je er in hebben maar wie weet waar we met elkaar op uit komen
Progenitus2005
4 jaren geleden
Welke kies je? Je kan natuurlijk niet twee keer stemmen
Triskelion88
4 jaren geleden
Tawnos!
LeKrutes
4 jaren geleden
Chromium, the Mutable al is het meer om wat roet in het eten te gooien
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top