Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Brew that deck

Triskelion88
4 jaren geleden
Je kan redelijk aggro spelen, je attacked met je creatures. Vervolgens maak je een paar Blockers. Maar je tegenstanders moeten blokken en en aanvallen waardoor de beurt erna het hele speelveld open ligt
LeKrutes
4 jaren geleden
Etali, Primal Storm is heel goed (wat haste effecten zijn ook handig.)

Mass Hysteria zou ik niet spelen in het deck. Wij zijn geen burst deck dat ineens 50 power op het veld legt.
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
8 minuten geleden
Etali, Primal Storm is heel goed (wat haste effecten zijn ook handig.)


Om nog even te benadrukken: "When ~this creature~ attacks" triggers werken niet als je het beest met die trigger "invarkent". Etali blijft super sweet natuurlijk, maar wel even in het achterhoofd houden.
bartist
4 jaren geleden
Quote:
24 minuten geleden
Mass Hysteria zou ik niet spelen in het deck. Wij zijn geen burst deck dat ineens 50 power op het veld legt.

Ben ik het wel mee eens. Denk dan dat je liever Anger speelt om je eigen spullen haste te geven, die kun je nog als body gebruiken om te blocken.
Ik denk dat Ruby Medallion ook nog wel een solide toevoeging is.


Ik denk dat we dan redelijk wat ETB truucjes hebben, is het misschien een idee om te kijken naar interactie?
StanleyW
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik denk dat we dan redelijk wat ETB truucjes hebben, is het misschien een idee om te kijken naar interactie?


Conjurer's Closet is leuk te misbruiken. Je kan én je ETB triggers verdubbelen, en je hoeft het creature niet meer naar hand te halen voor Ilharg.
Thedouwegames
4 jaren geleden
owww, nice!
JEV
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
...
Ik denk dat we dan redelijk wat ETB truucjes hebben, is het misschien een idee om te kijken naar interactie?

Interactie, als in antwoorden op tegenstander (removal, bescherming, etc.) of synergie tussen de (ETB) kaarten in ons deck?

Beiden sowieso goed om naar te kijken trouwens. Volgens mij niet verkeerd om ons varkentje Haste en/of Hexproof te geven voordat ie gewassen wordt.

Wat vinden jullie van een gain control+sac thema? Kan je mss ook gebruiken om vervelende permanents mee weg te halen zoals met Zealous Conscripts. Met Heart-Piercer Manticore en Bloodshot Cyclops kan je iig overgenomen creatures en eigen tijdelijke fatties Flingen.
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Quote:
5 uren geleden
Etali, Primal Storm is heel goed (wat haste effecten zijn ook handig.)


Om nog even te benadrukken: "When ~this creature~ attacks" triggers werken niet als je het beest met die trigger "invarkent". Etali blijft super sweet natuurlijk, maar wel even in het achterhoofd houden.
dat is mij bekend maar hij is zo goed al je hem gewoon speelt en je moet toch op een manier value genereren.

Verder is Shinka, the Bloodsoaked Keep erg goed om toe te voegen.
tor
4 jaren geleden
Meteor Golem is een goede interactie kaart voor dit type deck
Progenitus2005
4 jaren geleden
Heb ik
LeKrutes
4 jaren geleden
Valakut, the Molten Pinnacle en Mana Geyser lijken me erg goed om toe te voegen.
Nissa333
4 jaren geleden
We zitten nou op maar 1 instant, niet dat het uitmaakt en Ilharg, the Raze-Boar is natuurlijk ook meer gericht op creatures maar meschien kunnen we aangezien we rood zijn toch nog wat instant burn of in ieder geval meer burn toevoegen
Progenitus2005
4 jaren geleden
Burn in commander is minder goed dan in bijvoorbeeld standard
LeKrutes
4 jaren geleden
We spelen al brun maar dat zit in de enchantment /creature slot.
Progenitus2005
4 jaren geleden
Extra combat steps?
Thedouwegames
4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Quote:
4 dagen geleden
...
Ik denk dat we dan redelijk wat ETB truucjes hebben, is het misschien een idee om te kijken naar interactie?

Interactie, als in antwoorden op tegenstander (removal, bescherming, etc.) of synergie tussen de (ETB) kaarten in ons deck?

Beiden sowieso goed om naar te kijken trouwens. Volgens mij niet verkeerd om ons varkentje Haste en/of Hexproof te geven voordat ie gewassen wordt.

...


Ik bedoelde voornamelijk het eerste, want... you know... je bent niet de enige in commander Burn hebben we genoeg voor creatures, maar mis wel removal van artifacts (in meervoud, zie wel al een Ingot Chewer). Vandalblast is dan een goede.
Ik mis ook een beetje carddraw.

Gaan we trouwens "schrappen" zodra we aan de 100 kaarten zitten of is het deck dan af?
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
Ariatus
4 jaren geleden
Lijkt me wel toch?
Thedouwegames
4 jaren geleden
ik denk dat het deck dan af is, want anders ga je weer kaarten die anderen hebben uitgekozen cutten, en dat is dan weer vervelend voor die persoon.
Ariatus
4 jaren geleden
Waarom? We zijn toch een deck aan het bouwen en niet een zooi kaarten die geopperd zijn in een decklist te zetten? Ik zou het zelf niet erg vinden in ieder geval.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top