Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #107

Sunitram
5 jaren geleden
Gefeliciteerd Jsterck1!

@Koendert: Had je door dat Maree een iets afgezwakte (en Legendary) Snapcaster Mage is? Ik ben het absoluut met je eens dat Igor leuker is hoor, maar Maree op uncommon valt denk ik niet goed te praten tegenover de Modern community
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
46 minuten geleden
Gefeliciteerd Jsterck1!

@Koendert: Had je door dat Maree een iets afgezwakte (en Legendary) Snapcaster Mage is? Ik ben het absoluut met je eens dat Igor leuker is hoor, maar Maree op uncommon valt denk ik niet goed te praten tegenover de Modern community


Hi Sunitram, ik denk dat ik zelf een foutje heb gemaakt, ik heb alle kaarten naar een word bestand gekopieerd, maar als je van de website kopieert neemt hij niet de manacost iconen mee en heb ik per ongelijk Melek, Weirdest of all cmc van 6 er bij gezet dus vandaar dat ik de rarity wel wat hoog vond voor een kaart met die CMC en de 3 overige afhankelijkheden
AncientOne
5 jaren geleden
Gefeliciteerd Jsterck1!

Wat betreft mijn kaart: ik zat inderdaad te twijfelen tussen 'gewone' token soldiers en token soldiers met lifelink... Het feit dat je voor een 'full effect' eigenlijk met iedereen moet aanvallen ('alpha-strike') gaf voor mij de doorslag: je wilt immers niet dat je in de tegenaanval dood bent. Daarnaast heb je nog steeds het risico dat je tegen een Pause for Reflection aan loopt, dus het risico moet wel z'n reward hebben...
Bovendien wil je voor 4 mana wel een kaart met een beetje impact op de game, zeker gezien Ritual of Soot en Cleansing Nova, die beide ook in Standard zitten...
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Gefeliciteerd Jsterck1!
Magicfreak
5 jaren geleden
Gefeliciteerd Jsterck1!
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Net aan niet gewonnen, maar toch tevreden

Gefeliciteerd Jsterck1!!
Jsterck1
5 jaren geleden
Wow... Bedankt iedereen, dat is de eerste keer dat ik de BYC heb gewonnen. Ik ben dan ook ongelooflijk blij dat ik tot de hall of fame mag toetreden.

Straks ga ik de lijst van vorige edities overlopen en dan zal ik mijn best doen om een origineel topic te verzinnen voor de volgende Build Your Card.

Vriendelijke groet,
Jurgen
bartist
5 jaren geleden
Om je maar meteen toe te voegen aan de "Hall of Fame", een update voor de ByC Pagina:

Build your card 101 - The Build Your Card top 100 aller tijden - Eclavyrr
Build your card 102 - Proost! - Koendert
Build your card 103 - Fortify - bartist
Build your card 104 - Pacifism - MalcolmS
Build your card 105 - Reis door de tijd (extra beurten) - Eclavyrr
Build your card 106 - Anime! - Koendert
Build your Card 107 - Legends from the Guild - Jsterck1
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik ga de Build Your Card pagina bijwerken!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top