Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #112

bartist
5 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
........
Bartist met Incendiary Moss
Voor iets met Incendiary in de naam is deze kaart heel erg.... niet rood? Het leuke aan deze kaart is het feit dat jij ten alle tijden kan bepalen of dat het board volledig leeg geveegd word, simpelweg door te blocken. Dit zal tegenstanders heel zenuwachtig maken, zeker als deze al vanaf beurt 0 in play ligt. Stop wat kaartjes in je deck die ergens counters van af kan halen en dit verandert langzaam in een eenzijdige boardwipe, erg cool.
.......


Een vuurtje houden bij brandbaar mos? lijkt mij niet zo handig een Shower of Sparks en alles is weg XD

Lastig onderwerp. Gefeliciteerd Magicfreak met de overwinning!
Magicfreak
5 jaren geleden
Holy * dit had ik niet verwacht! Eindelijk mijn eerste overwinning
Dankjewel kolonelnick voor het hosten, en dan zal zo zo spoedig mogelijk komen met ByC #113
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
MalcolmS
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
MalcolmS met Robin Hood
So first of all, waarom is dit geen legendary vraag ik mij af? een iconisch figuur als Robin zou toch wel legendary zijn lijkt mij. Ik vind de trigger heel interessant en doet me een beetje denken aan de kaart Eureka. Het past ook wel bij Robin Hood. De mensen met weinig permanents jatten van de mensen met veel permanents. Ik vraag me alleen af of het niet mogelijk is dat dit infinite door kan gaan zolang iedereen blijft kiezen iets te stelen. Vooral in een multiplayer game. Iemand die beter is in wiskunde kan hier vast wel een rekensommetje op los laten. Al met al vind ik de kaart zeer interessant en passend bij het karakter.

oeps, wel aan de legendary frame gedacht, maar het er vervolgens vergeten op te zetten.
De trigger kan echter niet oneindig door gaan omdat ik specifiek daarom heb gezegd dat elke permanent maar 1 keer mag worden gekozen
Triskelion88
5 jaren geleden
gefeliciteerd Magicfreak en bedankt kolonelnick voor het hosten!
Sunitram
5 jaren geleden
De exile zat erop omdat zulke resets in blauw wel vaker een dergelijke drawback hebben (zie bijv ook Diminishing Returns), en een beetje voor het thema. Je gaat terug in de tijd om wat te veranderen, dus zullen bepaalde tijdlijnen vanaf nu ontoegankelijk zijn.

Anyvay, top 3 ben ik meer dan tevreden mee

Magicfreak gefeliciteerd en kolonelnick dank voor het hosten en het toffe thema. Heb echt even moeten zwoegen op deze kaart!
nielsbap
5 jaren geleden
ik vondt het een goede spell Lordherpie en met je uitleg maakte de spell veel sense
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top