Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #113

Thedouwegames
5 jaren geleden
gefeliciteerd Sunitram
kolonelnick
5 jaren geleden
Congrats sunitram!!
Sunitram
5 jaren geleden
Oh wow, ik had niet verwacht dat m'n kaart zo in de smaak zou vallen! Safety First
Dank voor het hosten, bartist en voor de rest: ByC #114 volgt zsm!
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
als voorbeeldje hierbij een enchantment met een activated ability waarbij getapt moet worden Second Wind (dus een relatief unieke mutatie)

Oh wauw, die kende ik nog niet... Maar ik bedoelde dan ook meer dat er geen non-aura enchantments zijn met tap abillities (plus, deze kaart kwam uit future sight, die set week sowieso wel af en toe een beetje af van de gebaande wegen).

Quote:
1 dag geleden
Dank voor het hosten, bartist.


Geen dank, he?
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
...

Quote:
1 dag geleden
Dank voor het hosten, bartist.


Geen dank, he?


 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Whoops, ik bedoelde Magicfreak
Toch iets te snel teruggescrolld

Maar hoe cool ik het ook mag vinden dat Safety Ooze gewonnen heeft; ik ga er voorlopig even niet aan toe komen om een ByC te hosten. Wat mij betreft mag de nr 2 het overnemen, als ie dat wil
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
Maar hoe cool ik het ook mag vinden dat Safety Ooze gewonnen heeft; ik ga er voorlopig even niet aan toe komen om een ByC te hosten. Wat mij betreft mag de nr 2 het overnemen, als ie dat wil


Ah, oke. Ik vind het goed als je vanaf nu binnen een week met een nieuwe ByC komt, ik heb er tenslotte ook niet zo kort over gedaan
Mocht dit toch niet lukken, laat het dan even weten, en dan zal ik toch nog moeten gaan kijken of ik die van Daedalon of die van Eclavyrr op de 2e plek zet
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
kolonelnick
5 jaren geleden
Om het toch een beetje rollende te houden zou ik toch zeggen om een nummer twee te kiezen. Niks bedoelt natuurlijk, maar dat houd het spel wel actief
bartist
5 jaren geleden
Ik zeg ook: kies een nummer 2. Spelletjes blijven het leuk als er tempo achter zit
Magicfreak
5 jaren geleden
Oke, dan kies ik Daedalon als nummer twee. Hij mag een nieuwe ByC beginnen als hij dat wil. Ik heb uiteindelijk hem voor nummer twee gekozen, omdat ik het erg leuk vind dat hij zo een creatief idee op een kaart heeft weten neer te zetten!
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Daedalon
5 jaren geleden
Dan zal ik proberen iets klaar zetten later op de dag
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top