Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Build Your Card #119

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hallo mensen, en welkom terug bij weer een nieuwe Build Your Card!

De regels
- Maximaal 1 inzending per persoon, je mag er van alles mee doen wat je wil
- Is het trouw aan de thema van de huidige Build Your Card
- Wees aardig voor elkaar, en zeer belangrijk, veel plezier

Qua criteria's zullen de volgende punten aan orde komen

1. Lol: hoe leuk is het om met en tegen deze kaart te spelen?
2. Trouw aan het thema: Voldoet de kaart aan het thema?
3. Balans: Is de kaart een samenhangend geheel?
4. Powerlevel: Is de kaart niet veel te sterk of zwak?
5. Gebruiksvriendelijkheid: Is de kaart niet te ingewikkeld? (dus niet te veel tekst, complexiteit, e.d.)
6. Originaliteit: Hoe origineel is de kaart?
7. Afwerking: Is de kaart compleet (dus: heeft het een cost, rarity, naam, etc.) en kloppen de bewoordingen?
8. Trouw aan de kleur(en): Komen de kleuren van de kaart min of meer overeen met de abilities die erop zitten?

Dat alles te hebben doorgenomen, de Thema van de BYC 119e editie is.......

15 power

Het is vandaag 1-5, dus het thema is dit keer: 15 power. Dat mag je oppakken zoals je zelf wil: een creature met 15 power, een spell die 15 power aan creatures op de battlefield gooit, een ability die naar 15 power kijkt, kies maar uit!

Een voorbeeld:

Garruk's War Cry
Enchantment
Whenever you attack with one or more creatures with total 15 power or more, attacking creatures you control gain trample until end of turn and can't be blocked by more than one creature each.
Garruk bellowed, and the herd ran wild.

De deadline zal staan op zaterdag 12 mei 23:59u

Veel plezier en veel succes!
TheRobinros
4 jaren geleden
Simic Laboratory
Land
, , Sacrifice a creature: Create a 1/1 blue Merfolk creature token.
, , Sacrifice a Merfolk: Create a 2/2 blue Merfolk Lizard creature token.
, , Sacrifice a Lizard: Create a 3/3 green Merfolk Lizard Frog creature token.
, , Sacrifice a Frog: Create a 4/4 green Merfolk Lizard Frog Snake token.
, , Sacrifice a Snake: Create Ultimate Mistform, a blue Legendary 5/5 creature token with all creature types.

Heb ik al gewonnen?
 bijgewerkt door TheRobinros 4 jaren geleden
Thomas34
4 jaren geleden
Haha Robinros, wel erg zelfverzekerd. Ik vind het ook een leuke kaart, maar het is een land, zou je dan niet minstens een mana-ability erbij moeten doen?

Ik ga m'n best doen binnenkort ook een kaartje in te zenden
Thomasvdk
4 jaren geleden
Naam: Jahweh, Divine perfection

Manacost: 4

Converted mana cost: 6

Type: Legendary Planeswalker - Jahweh

Rarity: Mythic

Loyaliteit: 6

Oracle tekst:
Whenever you cast an spel Jahweh, Divine perfection loses 1 loyalty counter

+1 Put a 1/5 white Follower creature token onto the battlefield.
+5 Target 1/5 white Follower creature token you control, becomes a 5/1 God Protector token with vigilance en lifelink.
-15 You get an emblem with "God Protector tokens you control are indestructible"
 bijgewerkt door Thomasvdk 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Atarka Supreme
Legendary Creature - Elder Dragon

Flying, Trample

Formidable: if the total power of other creatures you control is 8 or greater, Atarka Supreme has a base power of 15.

7/7


Atarka is back, baby! Op zichzelf is ze sterk, maar met de rest van de Atarka Clan achter zich kan niets haar stoppen! Gooi de originele Atarka, World Render er naast en sla meteen door voor 30 Commander Damage
Nissa333
4 jaren geleden


Edit: Ik zie net dat ik een typ foutje heb in the flavor text
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Emperors dragonboat

Legendary vehicle
Haste, trample, first strike, indestructable.

Crew 15

15/15
Eclavyrr
4 jaren geleden
Animate Objects
Sorcery

Choose one -
Create 15 1/1 colorless Cutlery artifact tokens with first strike
Create 5 3/3 colorless Plate artifact tokens with flying
Create 3 5/5 colorless Chair artifact tokens with vigilance
Create 1 15/15 colorless Table artifact token with trample

"Be my guest..."
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Mooie Eclavyrr
BluezamX
4 jaren geleden
Deathbattle, wie zal winnen?

Ghalta, Primal Hunger of... een 15/15 tafel met trample
Veekeren
4 jaren geleden
Toffe wedstrijden om aan mee te doen! Ik heb ook weer wat gefabriceerd:

 bijgewerkt door Veekeren 4 jaren geleden
Daedalon
4 jaren geleden
Gideon's Legacy
Sorcery
Kicker - Exile a Gideon planeswalker you control (you may Exile a Gideon Planeswalker in addition to any other costs as you cast this spell)
Distribute X +1/+1 counters amongst creatures you control. If Gideon's Legacy was kicked, also create a 15/15 White Titan creature token with Shroud, Defender and Reach.
 bijgewerkt door Daedalon 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
@Veekeren: Gave kaart, lijk op het idee wat ik in m'n hoofd had! Klein dingentje: je eerste ability heeft een trigger nodig. En goede verwoording zou zijn "When ~ enters the battlefield and at the beginning of each end step, *jouw ability*".

Voor mijn kaart, vond het erg lastig.
Dit heb ik uiteindelijk bedacht:
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
Veekeren
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
@Veekeren: Gave kaart, lijk op het idee wat ik in m'n hoofd had! Klein dingentje: je eerste ability heeft een trigger nodig. En goede verwoording zou zijn "When ~ enters the battlefield and at the beginning of each end step, *jouw ability*".


Je hebt helemaal gelijk, had onterecht een sorcery / instant - achtige verwoording... Ik heb hem maar even versimpeld, thanks!
 bijgewerkt door Veekeren 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden


Een soort van Dark Depths maar dan flavored naar Emrakul. Als je haar verslaat, dan sluit ze zich opnieuw op in de maan.
Nissa333
4 jaren geleden
Best een solid kaart, ik vindt het idee wel cool een soort tijdbom die langzaam aftelt. Het geeft de opponent wel een soort pressure om mogelijk removel te sparen of om een oplossing te zoeken. Ik denk dat zo’n kaart in multiplayer heel interessant is
Daedalon
4 jaren geleden
interessante kaarten allemaal
veel success, mensen ^^
MagnusMagicus
4 jaren geleden
TheRobinros met Simic Laboratory:
Een land dat niet tapt voor mana en aangezien je creatures moet saccen in een lab klinkt mij dat iets meer dan , maar verder wel gave flavor!

Thomasvdk met Jahweh, Divine Perfection:
Ik snap dat een god volgelingen krijgt, maar moet een god beschermd worden? Verder moet je hem 4x plussen voor je een een Emblem krijgt dat niet heeeeel spannend is. Ik vind het wel een originele mono-W Planeswalker.

BluezamX met Atarka Supreme:
Nu werkt Formidable niet helemaal zo dat het naar andere creatures kijkt, maar los daarvan is dit wel een beetje heftig. Een 7 mana 15/7...yowza! Wel een vette kaart!

Nissa333 met Nerynae, Woodland Dragon:
Ik denk dat een 15/15 flying trampler best pittig is, en hem late game voor kunnen casten...wow

Koendert met Emperor's Dragonboat:
Ik vermoed dat het ook een artifact is . Ik denk eigenlijk dat de Crew cost een beetje te hoog is om speelbaar te zijn.

Eclavyrr met Animate Objects:
15 power voor 9 mana in blauw is denk ik best veel. Wel erg mooi bedacht en toffe flavor!

Veekeren met Limited Space:
De eerste ability is wel vrij nutteloos zonder de tweede erbij, en als je tegenstander niet meerdere kleine creatures heeft doe hij alsnog weinig. Verder kan je tegenstander nog wel aanvallen met de power boost...ik ben niet helemaal overtuigd. Alleen de flavor vind ik wel hilarisch

Daedalon met Gideon's Legacy:
Het uitdelen van die counters voelt meer groen aan dan wit. Wel een erg originele (maar restrictive) kicker cost . Ik vind de bonus voor het exilen van een Gideon wel wat laag om een 15/15 te krijgen, zelfs al heeft hij defender.

bartist met Wrath-Fueled Undead:
Het is "you don't lose the game...", niet "you can't lose the game...", maar ik volg 'm wel . Heftige kaart, wel heel interessant. Ik denk dat hij toch iets te sterk is, zeker als je hem in zwart kunt saccen aan iets. Maar wel heul vet!

kolonelnick met Innistrad's Moon:
Wederom een land zonder mana ability, al snap ik dat je Dark Depths aan het nadoen bent . Hij heeft wel een beetje dezelfde perks als die kaart, en werkt ook met Vampire Hexmage en Solemnity, al is Emrakul 'slechts' 15/15 . Wel mooi gedaan.


Mooie inzendingen allemaal, dank daarvoor! De inzending die mij het meeste pakte was voor mij overduidelijk: Wrath-Fueled Undead! Gefeliciteerd, bartist!
bartist
4 jaren geleden
Zo te zien ging ik halverwege over van verwoording a naar verwoording b
Magnus, bedankt voor het judgen. Het was een lastig onderwerp, ik ga een nieuw onderwerp verzinnen
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
Veekeren
4 jaren geleden
congrats, ben benieuwd naar de volgende!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top