Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #120

Daedalon
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Quote:
23 uren geleden
Rad Ziel, Eldrazi Prime
Legendary Creature - Eldrazi
Flying, Devoid
Level up -
[Level 3 - 5] Indestructable, Annihilator 2 (5/5)
[Level 6 - 9] Hexproof, Indestructable, Annihilator 3, Eldrazi spells cost less. (10/10)
[Level 10+] Hexproof, Indestructable, Annihilator 4, Eldrazi spells cost less. (15/15)
3/3


voor die manakost mag hij wel wat meer doen zonder lvl counters
Quote:
5 uren geleden
Ik denk dat iedereen (wellicht mezelf ook ) goed moet kijken naar het powerlevel van de kaarten. Meestal is dat erg hoog bij dit soort kaarten, maar er zijn er nu een aantal waar het powerlevel extreem laag ligt.

@daedalon: jij hebt voor 8 mana, die zeer specifiek is met zowel gekleurde als kleurloze mana een....3/3 flying. Maar, als je slechts erbij uitgeeft wordt het een 5/5 indestructible, flying, annihilator 2. Dat is wel een pittig beest, maar je hebt nu wel uitgegeven. En sure, hij wordt nog wel cooler als je verder gaat levelen, maar om die 15/15 voor elkaar te krijgen moet je in totaal uitgeven .



Heb het meer oomph gegeven, zodat t qua cost dichter bij kaarten als Emrakul, the Aeons Torn zit, en de effecten meer oplevert vanaf begin tot einde
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Eerlijk gezegd denk ik dat je nu de andere kant bent doorgeslagen

Nu heb je een 6 mana 5/5 flying, indestructible, annihilator 1 beest. HOLY SHIT . En als ik erin stop dan....krijg ik een extra annihilator en Eldrazi spell die goedkoper worden... en is het een 10/10! En dat kun je doen de beurt nadat je hem gespeeld hebt...dus zonder enige acceleratie: beurt 6 speel je hem, beurt 7 level up 3x en BEAT met een 10/10 holy-shitballs-Eldrazi . Ik denk dat je hem een klein beetje moet level downen
Thedouwegames
4 jaren geleden
Haha, nooit goed he. Het powerlevel moet iddd hoog zijn, maar dit is misschien toch wel heel erg busted.
Krabbel
4 jaren geleden
Sea Gate, Heart of Tazeem

Legendary Land

: Add

Level Up costs of Creatures you control cost less.

, Sacrifice Sea Gate, Heart of Tazeem: Put 2 Level counters on each creature with Level Up you control.


Als ik me goed herinner, lag Sea Gate op Tazeem in ieder geval...
Iemand een idee of de verwoording een beetje klopt op deze manier?

 bijgewerkt door Krabbel 4 jaren geleden
Jsterck1
4 jaren geleden
Lightning deflector
Creature - Goblin Shaman
Level up :

Level 0-1 : 1/3

Level 2-3 : 2/4 ; whenever you cast a non-creature spell, you may deal 1 damage to any target.

Level 4+ : 2/6 ; whenever you cast a non-creature spell, you may deal 3 damage to any target.

Ik heb een paar BYC's over geslagen maar deze keer proberen we nog eens, met als doel eeuwige roem in het archief van de BOM.
Mijn inzending is gebaseerd op Guttersnipe, ik heb er een flexibelere kaart van gemaakt zodat je ook creatures kan pingen.
Met als kers op de Level-taart dat je een gratis Lightning Bolt krijgt telkens je een non-creature spell cast.


 bijgewerkt door Jsterck1 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
@Krabbel: ik vermoed dat je minder bedoelt, want er is geen enkele level up cost die in de cost heeft (behalve in dit topic ). Verder vind ik gratis saccen wel wat heftig. Nu is Venerated Teacher geen topkaart, maar die kost in ieder geval nog een paar mana .

@Jsterck1: De laatste ability moet 4+ zijn . Verder heb je nu een 2/4 die targeted damage kan pingen. Dat is best sterk! En 2/6 en Bolten voor . Dat kan nog wel, al vind ik bolten wel vrij pittig .
Sunitram
4 jaren geleden
Hardened mentor

Creature - Human Druid

Whenever a creature with level up enters the battlefield under your control, put a level counter on it.

Trap spells your opponents control cost more to cast.

"Trekking through Ondu means you have to be prepared for anything. The fact that you noticed the trip wire at my front door makes you worthy of my guidance."

2/2
Thedouwegames
4 jaren geleden
wat zijn trap spells?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat zijn een serie instants in het Zendikar Block met het Trap subtype .
Daedalon
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
wat zijn trap spells?


Dat zijn instant speed kaarten die je voor kan spelen goedkoper kunt casten als een speciale criteria vervult is
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Even wat aangepast ;))
Thedouwegames
4 jaren geleden
on, nice
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik zal ook eens meedoen :



Als iemand wat op of aanmerkingen heeft op mijn kaart hoor ik het graag.
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
Huatliño
4 jaren geleden
Of misschien:
Emrakul's pupil
Eldrazi
Devoid
Annhilator 10
1/1

Maar misschien is dit een klein beetje tè goed.
 bijgewerkt door Huatliño 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Hij is niet alleen te goed, hij heeft ook geen relatie met het thema.
Als je wilt dat ik hem beoordeel, dan zul je hem moeten aanpassen
kolonelnick
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Of misschien:
Emrakul's pupil
Eldrazi
Devoid
Annhilator 10
1/1

Maar misschien is dit een klein beetje tè goed.



Hij is nog steeds te goed, en voldoet niet aan het thema van deze build your card. Het thema is level up, dus je moet een kaart maken die de level up mechanic gebruikt
 bijgewerkt door kolonelnick 4 jaren geleden
Thomas34
4 jaren geleden
Hymn of Shadowmoor

Enchantment

Level up:

Level 0-4: The first time each turn any source would deal damage to a creature you control, 1 of that damage is dealt to you or a creature that has toughness 1 or higher instead.

Level 5+: The first time each turn that any source would deal damage to a creature you control, that damage is dealt to you and creatures you control divided as you choose instead. If you assign damags this way, you can't assign more damage to a creature than it's toughness.

==============================================================================================================
Ik heb me een beetje laten inspireren door Duncans liedje Arcade. Dat gaat (gedeeltelijk) over een onmogelijke liefde waar je maar energie in blijft steken, maar toch lukt het je niet.

Hymn of Shadowmoor probeert ook de creatures te redden waar hij het meeste van houdt en wordt daar steeds beter in, maar tegelijkertijd wordt dat steeds pijnlijker.

Level up-kaarten bedenken is echt een uitdaging. Als Magnus of een andere expert nog feedback zou willen geven voor de deadline, ben ik diegene eeuwig dankbaar!
 bijgewerkt door Thomas34 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
39 minuten geleden
Hymn of Shadowmoor

Enchantment

Level up:

Level 0-3: : Until end of turn, redirect the next 1 damage that would be dealt to target creature you control to you. Remove all counters from that creature.

Level 4-7: : Until end of turn, redirect the next 3 damage that would be dealt to target creature you control to you.

Level 8+: : Until end of turn, redirect all damage that would be dealt to target creature. All damage has to be divided among your life total and creatures you control. (If 2 damage has to be redirected, you can only assign 1 of this damage to a 1/1 creature.) If you can't, you lose the game.

Ik heb me een beetje laten inspireren door Duncans liedje Arcade. Dat gaat (gedeeltelijk) over een onmogelijke liefde waar je maar energie in blijft steken, maar toch lukt het je niet.

Hymn of Shadowmoor probeert ook het creatures te redden waar hij het meeste van houdt en wordt daar steeds beter in, maar tegelijkertijd wordt dat steeds pijnlijker.


Het thema van de kaart is erg leuk en goed aanwezig, maar de kaart lijkt me momenteel (veel) te zwak. Je moet er 7 mana in pompen om een creature 3 hp te besparen... Maar die krijg jij vervolgens! Ik denk dat de kaart beter zou zijn als je de damage meteen al kan verdelen over jouw permanents, want dan is hij interessant in combinatie met bijvoorbeeld Enrage. En wellicht de Levels iets om laag, naar 0-2, 3-5 en 6+ bijvoorbeeld
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Okidoki

1: Dit pas nooit of te nimmer op een Magic kaart . Ik denk dat het veel te veel tekst is.

2: Enchantments tappen in principe niet. Daar hebben we artifacts voor. Het kan technisch wel, maar weet dit.

3: De meeste level up kaarten doen pas iets vanaf lvl 1. Hoeft niet, maar weet dit.

4: De tekst van de ability is niet helemaal lekker verwoord, check Jade Monolith voor de bewoording.

5: Dit is feitelijk een vrij dure Jade Monolith. Kost niet , maar kan ook maar 1x per beurt. En Jade Monolith is echt absoluut
geen goede kaart

6: Waarom verliest het creature counters? En waarom bij latere levels niet meer? Wat betekent dat? Waarom vallen +1/+1 en -1/-1 counters of charge counters of level up counters van dat creature af?

7: De lose the game clausule gaat nooit gebeuren. Als ik het creature niet kan redden, dan ga die toch gewoon dood laten gaan. Verder werken de Magic regels ook niet met dat je maar 1 damage mag laten doen op een 1/1. Het kan wel wat je wil, maar dat kost nog 3 regels aan regeltekst en de kaart is al zo vol

8: Even beetje gemeen doen: als ik besteed heb ik een enchantment die zegt:
: The next time a source of your choice would deal damage to target creature this turn, that source deals that damage to you and/or other creatures you control instead, divided as you choose, but you can't assign more damage to a creature than its toughness.

Dat is net een pietsie beter dan Jade Monolith, en die kost 4 mana, niet 11 .
Thomas34
4 jaren geleden
Dankjewel! Ik doe alvast een (voorlopige aanpassing) en misschien nog meer straks.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ok, ik vind deze versie al stukken beter! De vraag is nog wel: is het grote effect 6 mana waard? En ik neem aan dat je bij de eerste ability bedoelt 2 toughness of meer, want als een creature minder dan 1 toughness heeft is het al dood
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top