Build Your Card #121

bartist
11 dagen geleden
Op oude kaarten was de echo cost gelijk aan de casting cost.
Hij heeft echter de reminder tekst van de "nieuwe" echo, terwijl zijn echo reminder tekst van de "oude" echo is. (het verschil tussen Avalanche Riders en Avalanche Riders)
Daarmoet inderdaad wel een keuze in gemaakt worden
Thomas34
11 dagen geleden
Fiery horse

Creature - horse

Cumulative upkeep

Whenever you place a time counter on fiery Horse, you may have it deals X damage to target non-flying creature, where X is the number of time counters on Fiery horse.

Forestwalk

as it looked back, it wondered where the forest had gone, that hé had seen only seconds before.

3/2
Koendert
10 dagen geleden
Aangepast bartist
Flut123
10 dagen geleden
The Animal Hater

Creature - Human

Flanking, First-strike, protection from Donkeys, Chickens, Elephants, Birds, Igpays, Monkeys, Hounds, Beebles, Squirrels, Dinosaurs, Rats, Apes, Beasts, Minotaurs, Sheeps and Fish

as it looked back, it wondered where the zoo had gone, that hé had seen only seconds before

3/1
 bijgewerkt door Flut123 10 dagen geleden
Thomas34
10 dagen geleden
Quote:
13 minuten geleden
The Animal Hater

Creature - Human

Flanking, First-strike, protection from Donkeys, Chickens, Elephants, Birds, Igpays, Monkeys, Hounds, Beebles, Squirrels, Dinosaurs, Rats, Apes, Beasts, Minotaurs, Sheeps and Fish

as it looked back, it wondered where the zoo had gone, that hé had seen only seconds before

3/1

Hahah, beter goed gejat dan slecht bedacht
Flut123
10 dagen geleden
ja lol
kolonelnick
10 dagen geleden

Hier is dan mijn kaart, Ik wilde het simplistischer houden door niet teveel mechanics op een kaart te proppen, maar juist te proberen de mechanics zo samen te laten werken dat het loont om goed na te denken over de keuzes die je maakt.

Laten we bij het begin beginnen:
Oblivion archmage komt in play, jij kiest een nonland permanent die uit phased. Dit kan iets van jezelf zijn, omdat je iets wilt beschermen, of iets van je tegenstander om een blocker weg te halen.

Nu gaan we naar je volgende beurt:
de phased out permanent phased in, je archmage krijgt nu protection van die kleuren. Maar nu kom je voor een keus: betaal je de echo cost? doe je dit wel, tof, je archmage blijft leven en kan ongestoord een keer aanvallen en werkt samen met je nieuwe phasing kaarten die je mogelijk nog gaat spelen.
Je betaalt de echo cost niet, je sact de archmage, waardoor er een kaart uitphased, dit kan opnieuw voor protection zijn, maar je kan ook een blocker opruimen om zo een dik beest te kunnen laten aanvallen.

Zo spelen alle drie de mechanics (echo, phasing en protection) leuk samen op een kaart.
 bijgewerkt door kolonelnick 4 dagen geleden
bartist
9 dagen geleden
Buiten het feit dat phasing niet etb opnieuw triggered: gave kaart!
Nissa333
9 dagen geleden
Super vette kaart inderdaad, ik vind alleen de body een klein beetje klein, als je wil aanvallen moet je betalen, naar mijn mening te duur voor een 2/2 met protection voor waarschijnlijk maar 2 kleuren.
 bijgewerkt door Nissa333 9 dagen geleden
kolonelnick
9 dagen geleden
Quote:
2 uren geleden
Buiten het feit dat phasing niet etb opnieuw triggered: gave kaart!

Good to know
Sunitram
9 dagen geleden
Quote:
2 uren geleden
Super vette kaart inderdaad, ik vind alleen de body een klein beetje klein, als je wil aanvallen moet je betalen, naar mijn mening te duur voor een 2/2 met protection voor waarschijnlijk maar 2 kleuren.

Je kan iets van de tegenstander uitphasen; dan is ie deze beurt een blocker kwijt en de beurt erop heeft de archmage protection voor minimaal één van zijn kleuren, waardoor ie totaal ongevoelig is voor removal én blocks! En met Naban, Dean of Iteration op het veld wordt het helemaal feest, want het is een wizard Al met al is ie idd wat aan de prijzige kant, maar er valt zeker value uit te halen. Zeker als je nagaat dat de protection regel bij iedere phase-in afgaat, dus als je andere kaarten met phasing hebt triggert ie ook!

@kolonelnick: kijk wel even naar je laatste zin. Volgens mij is de "correcte" verwoording: "...Oblivion Archmage gains protection from that permanent's colors". Oh en wat is een perment?
kolonelnick
9 dagen geleden
Quote:
41 minuten geleden
Quote:
3 uren geleden

@kolonelnick: kijk wel even naar je laatste zin. Volgens mij is de "correcte" verwoording: "...Oblivion Archmage gains protection from that permanent's colors". Oh en wat is een perment?

Thanks, zal het straks even aanpassen!!
Flut123
5 dagen geleden
Wanneer gaan we beoordelen?
Eclavyrr
5 dagen geleden
De deadline is morgen, afhankelijk van de drukte op het werk zal ik donderdag of vrijdag de resultaten posten.
Flut123
5 dagen geleden
ok, succes!
Flut123
4 dagen geleden
v.g.m. zijn de inzendingen gestopt, toch? Dus ik kan niet meer aanpassen?
BluezamX
4 dagen geleden
Deadline is vanavond volgens mij... Je kan nog een edit van je post onderaan de originele post plakken, en als het wordt goedgekeurd hebbie mazzel
Flut123
1 dag geleden
oof ik dacht dat t al over was
Eclavyrr
1 dag geleden
Inzendingen zijn gestopt, door veel drukte op het werk en een vol weekend ben ik nog niet aan beoordelen toegekomen. Soms is het best kak dat ik 14 uur per dag onderweg ben voor mijn werk.
Flut123
1 dag geleden
Succes met beoordelen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 36 posts
  • Laatste post Flut123 1 dag geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 13 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL