Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #122

Triskelion88
4 jaren geleden
Welkom bij Build Your Card #122,

Elke BYC geeft de judge een thema waarbij iedereen een kaart bedenkt. De winnaar is de volgende judge en maakt een nieuw topic aan voor de volgende editie!

Er zijn wel een aantal regels:

1. Één kaart per deelnemer. De kaart die je inzendt mag worden gewijzigd en als je opeens een compleet ander idee hebt mag je je eerdere inzending schrappen. Er zal echter altijd één inzending beoordeeld worden.
2. Wees aardig. Net als MtG is BYC maar een spel.
3. Heb vooral lol met elkaar!

Een kaart wordt beoordeeld op de onderstaande criteria:

1. Lol: hoe leuk is het om met en tegen deze kaart te spelen?
2. Trouw aan het thema: Voldoet de kaart aan het thema?
3. Balans: Is de kaart een samenhangend geheel?
4. Powerlevel: Is de kaart niet veel te sterk of zwak?
5. Gebruiksvriendelijkheid: Is de kaart niet te ingewikkeld? (dus niet te veel tekst, complexiteit, e.d.)
6. Originaliteit: Hoe origineel is de kaart?
7. Afwerking: Is de kaart compleet (dus: heeft het een cost, rarity, naam, etc.) en kloppen de bewoordingen?
8. Trouw aan de kleur(en): Komen de kleuren van de kaart min of meer overeen met de abilities die erop zitten?

Met de komst van Modern Horizons zijn een aantal leuke nieuwe legendaries gekomen. Het meest onderschatte wezen uit Magic heeft een nieuwe legendary Ayula, Queen Among Bears dus het thema van deze BYC is Unbearable

Thematische kaarten voor beren, Tribal Spells, mogelijk Multicolor Legendaries, een beren planeswalker? lets make bears great! succes allemaal de deadline is 5-7-2019
Eclavyrr
4 jaren geleden
Sarpadian Sloth Bear

Creature - Bear

Protection from Insects
When Sarpadian Sloth Bear enters the battlefield, destroy target Insect.

They're quite gentle. Just don't bug them during dinner.

2/2

MtG variatie op de lippenbeer, die graag een bijenkorfje of mierennestje als hapje heeft.
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Unbearable
Sorcery
Bears you control get +3/+3 until end of turn. Then each Bear you control fights target creature you don't control.
What do you call a bear with a bad attitude? The bearer of bad news.
- Raeb, village fool
Ariatus
4 jaren geleden
Lose your bearings
Sorcery
Put X 3/2 colorless Bear artifact creature tokens with trample onto the battlefield.
Bear did they go?
 bijgewerkt door Ariatus 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Carnivore cavern



Tribal Enchantment - Bear

Whenever an opponent casts an artifact, you may create a 2/2 green Bear creature token and you may have target Bear you control fight target creature you don’t control.


(Artwork door Ryan Barger)
Daedalon
4 jaren geleden
Ursine Cub
Creature - Bear
Whenever you cast a Bear spell, put a +1/+1 counter on Ursine Cub.
, Remove any number of +1/+1 counters from Ursine Cub: Search your library for a Bear creature card with converted mana cost X or less, where X is the number of removed +1/+1 counters. Put that card onto the battlefield, then shuffle your library. Sacrifice Ursine Cub.
0/1

kan iemand toevallig even feedback leveren hierop?
 bijgewerkt door Daedalon 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
Op mijn oude laptop was ik bezig aan een viking/norse myth geïnspireerde plane. Hierop had ik een nieuw race bedacht. In norse myth bestaan berserkers, mensen die in staat waren om in een beer te veranderen. Nu heb ik een kleine aanpassing gemaakt en heb ik een bear race gemaakt, de Ursine. Op mijn zelfbedachte plane is dit vooral aan shamanistisch volk wat dicht bij de natuur staat.
Verwoording is nog een beetje oud, kaartje is al een tijdje geleden gemaakt, maar ben door het wisselen van laptop de origenel set file kwijt

 bijgewerkt door kolonelnick 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Ik had geen idee waar ik moest beginnen, dus ben weer wikipedia pagina's afgegaan want in ben een niet-creatieve... persoon.

Het resultaat: Onikuma


(het stenen gooien is verwerkt in First strike, gekeken naar Stone-Throwing Devils)
V1.0, word mogelijk nog aangepast
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Sorry, maar WAT is dat paard bij die beer aan het doen?
Triskelion88
4 jaren geleden
Ik zie een hoop input op het thema, nu hopen dat wizard mee leest en hier iets mee doet, ik zie al een hoop leuke kaartjes ben benieuwd wat er nog bij komt
bartist
4 jaren geleden
Quote:
40 minuten geleden
Sorry, maar WAT is dat paard bij die beer aan het doen?


... ik zag alleen een paard dat gejat werd door een onikuma, maar... can't be unseen
Ariatus
4 jaren geleden
Quote:
54 minuten geleden
Sorry, maar WAT is dat paard bij die beer aan het doen?
Hoe dat paardje er ook bij kijkt haha
Triskelion88
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik had geen idee waar ik moest beginnen, dus ben weer wikipedia pagina's afgegaan want in ben een niet-creatieve... persoon.

Het resultaat: Onikuma


(het stenen gooien is verwerkt in First strike, gekeken naar Stone-Throwing Devils)
V1.0, word mogelijk nog aangepast


ART +1
MarcelN
4 jaren geleden
Ah screw it.. ik doe er ook weer even 1



Wie de verwijzing ziet krijgt +1 internets
Progenitus2005
4 jaren geleden
Is het een verwijzing naar Surrak?
BluezamX
4 jaren geleden
Reflection Bear
Creature - Bear Spirit

Myriad

Even in death, bears have strong bonds with their kin.

2/2


Een kleine booster voor onze goede vriendin Ayula, Queen Among Bears.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Is het een verwijzing naar Surrak?


Nope...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
20 uren geleden
Bear Cub
Creature - Bear
Whenever you cast a Bear spell from your hand, you may put a +1/+1 counter on this creature.
, Sacrifice this creature: Search your library for a Bear creature with converted mana cost X or less and put it onto the battlefield, where X is the +1/+1 counters on this creature. Then shuffle your library.
0/1

kan iemand toevallig even feedback leveren hierop?


Nou, Bear Cub is al een Magic kaart . Ik zou de eerste ability niet optioneel maken en refereren naar de naam van het creature. Dus: Whenever you cast a Bear spell, put a +1/+1 counter on Bear Cub. Het "from your hand" is niet nodig, waarom zou je die restrictie aanbrengen? In de tweede ability, zet de cost zo neer: ", sacrifice Bear Cub:". En het effect loopt ook nog net niet helemaal lekker: "Search your library for a Bear creature card with converted mana cost X or less, where X is the number of +1/+1 counters on Bear Cub. Put that card onto the battlefield, then shuffle your library."

Nu de volgende stap: als je de ability activeert, sac je de Cub. Dus heeft hij geen counters meer op zich, dus werkt dit niet helemaal zoals je wil . Je kunt dit op 2 manieren oplossen:

, Remove all +1/+1 counters from Bear Cub and sacrifice it: Search your library for a creature card with converted mana cost X or less, where X is the number of removed +1/+1 counters. Put that card onto the battlefield, then shuffle your library.

, Remove any number of +1/+1 counters from Bear Cub: Search your library for a creature card with converted mana cost X or less, where X is the number of removed +1/+1 counters. Put that card onto the battlefield, then shuffle your library. Sacrifice Bear Cub.

Je zou ook nog kunnen kiezen voor een repeatable tutor, dus gooi er wat mana bij en laat hem niet saccen. Of maak het een 0/0 die met wat counters in het spel komt, zodat je alles eraf kunt halen waardoor hij 0/0 wordt, of minder om hem te laten leven.
Daedalon
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Quote:
20 uren geleden
Bear Cub
Creature - Bear
Whenever you cast a Bear spell from your hand, you may put a +1/+1 counter on this creature.
, Sacrifice this creature: Search your library for a Bear creature with converted mana cost X or less and put it onto the battlefield, where X is the +1/+1 counters on this creature. Then shuffle your library.
0/1

kan iemand toevallig even feedback leveren hierop?


Nou, Bear Cub is al een Magic kaart . Ik zou de eerste ability niet optioneel maken en refereren naar de naam van het creature. Dus: Whenever you cast a Bear spell, put a +1/+1 counter on Bear Cub. Het "from your hand" is niet nodig, waarom zou je die restrictie aanbrengen? In de tweede ability, zet de cost zo neer: ", sacrifice Bear Cub:". En het effect loopt ook nog net niet helemaal lekker: "Search your library for a Bear creature card with converted mana cost X or less, where X is the number of +1/+1 counters on Bear Cub. Put that card onto the battlefield, then shuffle your library."

Nu de volgende stap: als je de ability activeert, sac je de Cub. Dus heeft hij geen counters meer op zich, dus werkt dit niet helemaal zoals je wil . Je kunt dit op 2 manieren oplossen:

, Remove all +1/+1 counters from Bear Cub and sacrifice it: Search your library for a creature card with converted mana cost X or less, where X is the number of removed +1/+1 counters. Put that card onto the battlefield, then shuffle your library.

, Remove any number of +1/+1 counters from Bear Cub: Search your library for a creature card with converted mana cost X or less, where X is the number of removed +1/+1 counters. Put that card onto the battlefield, then shuffle your library. Sacrifice Bear Cub.

Je zou ook nog kunnen kiezen voor een repeatable tutor, dus gooi er wat mana bij en laat hem niet saccen. Of maak het een 0/0 die met wat counters in het spel komt, zodat je alles eraf kunt halen waardoor hij 0/0 wordt, of minder om hem te laten leven.

Ah, thx voor de feedback, Magnus ik heb het aangepast, en t een iets wat andere naam gegeven
 bijgewerkt door Daedalon 4 jaren geleden
Goscalyon
4 jaren geleden
Mijn inzending:
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top