Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #122

BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Mijn inzending:


Die art is legendarisch
Daedalon
4 jaren geleden
briljante art x'D
Goscalyon
4 jaren geleden
Thanks Ik zat zo door beren plaatjes te zoeken en kwam deze tegen vond hem zo gaaf ik en ik kon helaas geen afbeelding met 2 beren en een soldaat of iets dergelijks vinden.
Flut123
4 jaren geleden
The Bear Necromancer
Legendary Creature - Bear Necromancer

: Put target Bear with converted mana cost two or less from any graveyard on the battlefield under your control. The Bear Necromancer deals 1 damage to you.
: Put a 1/1 Bear creature token on the battlefield under your control.
3/3

Less' kidnap him to revive goblins!
-Daretti, Scrap Savant

FOUTE VERSIE
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
The Bear Necromancer
Legendary Creature - Bear Necromancer

: Put target Bear with converted mana cost four or less from any graveyard on the battlefield under your control. The Bear Necromancer deals 1 damage to you.
: Put a 2/2 Bear creature token on the battlefield under your control.

Less' kidnap him to revive goblins!
-Daretti, Scrap Savant


P.S. kunnen jullie hier feedback op geven?


Hij mist nog wel een P/T, daar hangt de balans ook wel vanaf. De tweede ability is naar mijn mening sterk voor Standard, maar in andere formats prima. De eerste ability lijkt me wel wat sterk. 3 mana om cmc 4 te reviven, iedere beurt, met minor drawback is (te) goed. Ik zou de cmc naar 2 zetten, want het is en blijft een Bear
Thedouwegames
4 jaren geleden
kijk naar de set, hij komt niet in standard
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
19 minuten geleden
kijk naar de set, hij komt niet in standard


Ja hallo je hebt toch wel een zeker environment in je hoofd voordat je een kaart maakt

Maar inderdaad, die set komt niet meer naar Standard
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
2 uren geleden
The Bear Necromancer
Legendary Creature - Bear Necromancer

: Put target Bear with converted mana cost four or less from any graveyard on the battlefield under your control. The Bear Necromancer deals 1 damage to you.
: Put a 2/2 Bear creature token on the battlefield under your control.

Less' kidnap him to revive goblins!
-Daretti, Scrap Savant


P.S. kunnen jullie hier feedback op geven?


Hij mist nog wel een P/T, daar hangt de balans ook wel vanaf. De tweede ability is naar mijn mening sterk voor Standard, maar in andere formats prima. De eerste ability lijkt me wel wat sterk. 3 mana om cmc 4 te reviven, iedere beurt, met minor drawback is (te) goed. Ik zou de cmc naar 2 zetten, want het is en blijft een Bear


Ok ik zal m aanpassen! bedankt!

 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
2 uren geleden
kijk naar de set, hij komt niet in standard


Ja hallo je hebt toch wel een zeker environment in je hoofd voordat je een kaart maakt

Maar inderdaad, die set komt niet meer naar Standard


ik dacht gewoon dat t n leuk plaatje was ik ga m veranderen naar ... welke set zal ik doen?
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Thomas34
4 jaren geleden
Polar Bears {

Snow Creature - Bear

As Polar Bears enters the battlefield, create two 2/2 green bear snow creature tokens.

Trample

Other bears you control have +1/+1 and trample.

3/3
 bijgewerkt door Thomas34 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
17 uren geleden
Polar Bears

Snow Creature - Bear

As Polar Bears enters the battlefield, create two 2/2 green bear snow creature tokens.

Trample

Other bears you control have +1/+1 and trample.

3/3


Hij is leuk bedacht, maar voor cmc 5 is 3 3/3 creatures met trample is misschien een beetje (te) goed, ik zou er 1/1 creatures van maken... (dus dat ze nog wel +1/+1 krijgen, zodat ze 2/2 worden.
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nee joh, een Bear moet wel 2/2 zijn van zichzelf!
Nissa333
4 jaren geleden
Je kan ook gewoon maar een token laten maken
Thomas34
4 jaren geleden
Ik heb de manacost aangepast. Inderdaad moeten beren in principe 2/2 zijn (want dat zijn ze bijna allemaal.) Een token had eventueel gekund, maar ik had een plaatje gevonden van één moederijsbeer met haar twee welpen en daarom wilde ik deze kaart per se twee tokens laten maken ^^
 bijgewerkt door Thomas34 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden
Ik heb de manacost aangepast. Inderdaad moeten beren in principe 2/2 zijn (want dat zijn ze bijna allemaal.) Een token had eventueel gekund, maar ik had een plaatje gevonden van één moederijsbeer met haar twee welpen en daarom wilde ik deze kaart per se twee tokens laten maken ^^


7 mana voor 3 3/3s lijkt me dan weer wat overkill. 6 klinkt als een goede balans, zeker aangezien hij in de cost heeft. Kijk naar een Tendershoot Dryad, dat is ook een (hele) sterke kaart voor een midgame cost
Thomas34
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Quote:
6 uren geleden
Ik heb de manacost aangepast. Inderdaad moeten beren in principe 2/2 zijn (want dat zijn ze bijna allemaal.) Een token had eventueel gekund, maar ik had een plaatje gevonden van één moederijsbeer met haar twee welpen en daarom wilde ik deze kaart per se twee tokens laten maken ^^


7 mana voor 3 3/3s lijkt me dan weer wat overkill. 6 klinkt als een goede balans, zeker aangezien hij in de cost heeft. Kijk naar een Tendershoot Dryad, dat is ook een (hele) sterke kaart voor een midgame cost


Ik heb eigenlijk naar Hornet Queen gekeken. En dat is 7 mana voor 6 power. Zo was ik ook op 7 mana waarvan 4 groen uitgekomen, maar die tokens van Hornet queen vliegen én hebben deathtouch. Die zijn dus inderdaad toch nog wat gevaarlijker. Ik zal de manacost weer wat bijstellen. Dank jullie wel voor al het advies!
Flut123
4 jaren geleden
The Bear Necromancer
Legendary Creature - Bear Necromancer

, : Put target Bear with converted mana cost three or less from any graveyard on the battlefield under your control. The Bear Necromancer deals 1 damage to you.
, : Put a 2/2 Bear creature token on the battlefield under your control.
, : Put a +1/+1 counter on target Bear.
3/3

Less' kidnap him to revive goblins!

mijn aangepast inzending
kan hier nog commentaar op komen?

FOUTE VERSIE
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
The Bear Necromancer
Legendary Creature - Bear Necromancer

: Put target Bear with converted mana cost three or less from any graveyard on the battlefield under your control. The Bear Necromancer deals 1 damage to you.
: Put a 2/2 Bear creature token on the battlefield under your control.
3/3

Less' kidnap him to revive goblins!

mijn aangepast inzending


Deze schrijf je zo:

, : Return target Bear creature card with converted mana cost three or less from any graveyard on the battlefield under your control. The Bear Necromancer deals 1 damage to you.
, : Create a green 2/2 Bear creature token.
Flut123
4 jaren geleden
ok
Progenitus2005
4 jaren geleden
Ja plus necromancer is geen creature type, en het is een ongeschreven regel dat bears 2/2’S zijn en niet 3/3’s
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top