Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #122

Jsterck1
4 jaren geleden
Ik ging ervan uit dat ik geen copyright klacht aan mijn broek zou krijgen...
Het is dan ook hibeArnation.
Nissa333
4 jaren geleden
Hahaha , en trouwens die vind ik leuks zou idd echt geweldig zijn
Archranex
4 jaren geleden
De voorbije aantal edities van build your card heb ik even laten afweten omdat ik op niks kon komen dat ik het inzenden waard vond, maar voor deze editie ben ik er wel weer! Allemaal leuke inzendingen tot nu toe alweer trouwens! Feedback is altijd welkom


Brother Bear

Legendary Creature - Bear Spirit

Whenever a bear creature enters the battlefield under your control, you gain life equal to the amount of creatures you control.
Whenever a bear creature you control dies, reveal cards from the top of your library until you reveal a creature card. Put that card onto the battlefield. Put the rest of the revealed cards on the bottom of your library in a random order.

4/5
Triskelion88
4 jaren geleden
Inmiddels een flink aantal inzendingen en allemaal beren goeie kaarten, nog 1 dag te gaan!
Jsterck1
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
De voorbije aantal edities van build your card heb ik even laten afweten omdat ik op niks kon komen dat ik het inzenden waard vond, maar voor deze editie ben ik er wel weer! Allemaal leuke inzendingen tot nu toe alweer trouwens! Feedback is altijd welkom


Brother Bear

Legendary Creature - Bear Spirit

Whenever a bear creature enters the battlefield under your control, you gain life equal to the amount of creatures you control.
Whenever a bear creature you control dies, reveal cards from the top of your library until you reveal a creature card. Put that card onto the battlefield. Put the rest of the revealed cards on the bottom of your library in a random order.

4/5


Ik zou zelfs nog verder gaan met de bear tribal en de lifegain laten triggeren op het aantal beren.
Uiteraard als je een creature zoekt dat het dan een beer moet zijn.

Verder weet ik niet of de kaart te sterk gaat zijn...een 4/5 zowiezo sterk voor een beer maar met de ability kan je bear-tokens saccen voor andere kaarten te gaan zoeken. Lijkt mij stevig.

Wel mooi ontwerp en prima op thema.
Eclavyrr
4 jaren geleden
Het is bijna zover, aan spanning is het ons niet te ontberen!
Reynaerd
4 jaren geleden
Ik weet niet of het nog op tijd is, aangezien er geen tijd staat bij de deadline, maar hier is mijn inzending:

Muraganda Bear

Enchantment Creature - Bear

Bear creatures with no abilities get +2/+2.

2/3
Sunitram
4 jaren geleden
Magni the Bison

Legendary Creature - Giant Barbarian

First strike

Whenever Magni is dealt damage by a source you don't control, you may transform him. If you do, put that many blessing counters on him.

: Magni fights another target creature that entered the battlefield this turn.

As the highest undefeated champion of the Norn, he takes on all challengers; the number of which might surprise you.

4/4

---

Magni, who Became the Bear

Legendary Creature - Giant Bear Barbarian

Vigilance, first strike, menace

Magni attacks each turn, if able.

At the beginning of your end step, remove a blessing counter from Magni. Then, if Magni has no counters on him, transform him.

All fear the Nornbear.

7/5

---

En nog een Guild Wars referentie Magni is een van de Norn, een Viking-ish reuzenras waarvan ieder lid als hoogste doel heeft herinnerd te worden om zijn daden. Dus jagen ze op de grootste beesten, drinken ze erop los, en heb je sowieso hun aandacht niet tot je ze in een gevecht hebt verslagen. Ze hebben desondanks een enorm respect voor de natuur en aanbidden diverse nature spirits, waarvan Beer de grootste is. Waardige Norns kunnen zelfs de vorm van hun spirit animal aannemen...
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
ik denk dat t nu de deadline is...
MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Magni the Bison

Legendary Creature - Giant Barbarian

First strike

Whenever Magni is dealt damage by a source you don't control, you may transform him. If you do, put that many blessing counters on him.

: Magni fights another target creature that entered the battlefield this turn.

As the highest undefeated champion of the Norn, he takes on all challengers; the number of which might surprise you.

4/4

---

Magni, who Became the Bear

Legendary Creature - Giant Bear Barbarian

Vigilance, first strike, menace

Magni must attack each turn.

At the beginning of your end step, remove a blessing counter from Magni. Then, if Magni has no counters on him, transform him.

All fear the Nornbear.

7/5

---

En nog een Guild Wars referentie Magni is een van de Norn, een Viking-ish reuzenras waarvan ieder lid als hoogste doel heeft herinnerd te worden om zijn daden. Dus jagen ze op de grootste beesten, drinken ze erop los, en heb je sowieso hun aandacht niet tot je ze in een gevecht hebt verslagen. Ze hebben desondanks een enorm respect voor de natuur en aanbidden diverse nature spirits, waarvan Beer de grootste is. Waardige Norns kunnen zelfs de vorm van hun spirit animal aannemen...


Cool design! Deed mij eigenlijk een beetje denken Beorn, uit The Hobbit.

De getransformde kant van een kaart heeft overigens geen CMC, maar ik vermoed dat die de Color identiteit weergeeft.
 bijgewerkt door MarcelN 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Magni the Bison

Legendary Creature - Giant Barbarian

First strike

Whenever Magni is dealt damage by a source you don't control, you may transform him. If you do, put that many blessing counters on him.

: Magni fights another target creature that entered the battlefield this turn.

As the highest undefeated champion of the Norn, he takes on all challengers; the number of which might surprise you.

4/4

---

Magni, who Became the Bear

Legendary Creature - Giant Bear Barbarian

Vigilance, first strike, menace

Magni must attack each turn.

At the beginning of your end step, remove a blessing counter from Magni. Then, if Magni has no counters on him, transform him.

All fear the Nornbear.

7/5

---

En nog een Guild Wars referentie Magni is een van de Norn, een Viking-ish reuzenras waarvan ieder lid als hoogste doel heeft herinnerd te worden om zijn daden. Dus jagen ze op de grootste beesten, drinken ze erop los, en heb je sowieso hun aandacht niet tot je ze in een gevecht hebt verslagen. Ze hebben desondanks een enorm respect voor de natuur en aanbidden diverse nature spirits, waarvan Beer de grootste is. Waardige Norns kunnen zelfs de vorm van hun spirit animal aannemen...


deze is best wel cool!!! maar is hij onsterfelijk of gaat ie gewoon dood als je hem 4 damage doet?
Thedouwegames
4 jaren geleden
Zoals het er nu staat is hij gewoon dood.
Daedalon
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Magni the Bison

Legendary Creature - Giant Barbarian

First strike

Whenever Magni is dealt damage by a source you don't control, you may transform him. If you do, put that many blessing counters on him.

: Magni fights another target creature that entered the battlefield this turn.

As the highest undefeated champion of the Norn, he takes on all challengers; the number of which might surprise you.

4/4

---

Magni, who Became the Bear

Legendary Creature - Giant Bear Barbarian

Vigilance, first strike, menace

Magni must attack each turn.

At the beginning of your end step, remove a blessing counter from Magni. Then, if Magni has no counters on him, transform him.

All fear the Nornbear.

7/5

---

En nog een Guild Wars referentie Magni is een van de Norn, een Viking-ish reuzenras waarvan ieder lid als hoogste doel heeft herinnerd te worden om zijn daden. Dus jagen ze op de grootste beesten, drinken ze erop los, en heb je sowieso hun aandacht niet tot je ze in een gevecht hebt verslagen. Ze hebben desondanks een enorm respect voor de natuur en aanbidden diverse nature spirits, waarvan Beer de grootste is. Waardige Norns kunnen zelfs de vorm van hun spirit animal aannemen...

oh sweet, nog iemand die gw2 speelt/kent
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Cool design! Deed mij eigenlijk een beetje denken Beorn, uit The Hobbit.

De getransformde kant van een kaart heeft overigens geen CMC, maar ik vermoed dat die de Color identiteit weergeeft.


Ik geloof dat Beorn door de developers ook als één van de inspiratiebronnen voor de Norn werd genoemd!

En ja, de manasymbolen op de beer-kant moeten z'n color-identifier voorstellen; ik had er geen betere oplossing voor.

Quote:
5 uren geleden
deze is best wel cool!!! maar is hij onsterfelijk of gaat ie gewoon dood als je hem 4 damage doet?


Dank je! En hij gaat normaal gesproken dood aan 4 schade. Als een beest schade krijgt kijkt de game namelijk altijd onmiddelijk of het beest daar dood aan gaat. Zo ja, dan gaat dat voor welke andere trigger dan ook. Iemand als Magnus kan dit vast in veel meer detail uitleggen, maar dit is grofweg hoe het werkt. Als ie transformeert neemt ie trouwens de schade mee, dus als iemand een Lightning Bolt op Magni speelt is ie een 7/5 beer met 3 schade erop.

Quote:
1 uur geleden
oh sweet, nog iemand die gw2 speelt/kent


Ik speel nog maar zelden, omdat ik steeds meer het TCG-achtige skills mix-and-matchen van GW1 mis, maar ik loop heel soms nog wel eens in Tyria rond ja
Triskelion88
4 jaren geleden
Wat een inzendingen allemaal, ik ben nog bezig met beoordelen maar kom hier asap op terug
Triskelion88
4 jaren geleden
Toch nog gelukt om deze ochtend de beoordeling klaar te hebben!

Eclavyrr Sarpadian Sloth Bear
Klassieke Beer, 2 mana, 2/2 uncommon met specifieke insect haat. Rarity is prima in verhouding tot zijn ability. Eigenlijk niets op aan te merken

MagnusMagicus Unbearable
Fikse manacost voor deze sorcery maar dan krijg je ook wat, +3/+3 en vervolgens fight dat is zeker unbearable voor de tegenstander. Deze zou 100% zeker een plekje krijgen in een berendeck

Ariatus Lose your bearings
Mooie referentie naar het verliezen van waardevolle spullen. In combinatie met goeie ramp kan dit een knaller van een spell worden. Blauw rood is prima om artifacts te creëren en 3/2 trample creëert een iets sterkere/agressievere beer.
Wel lastig om deze in een tribal deck te spelen.

Nissa333 Carnivore Cavern
Tribal enchantment voor beren, leuk idee de klassieke beer wordt gemaakt en vervolgens ook nog fight! Nadeel is wel dat je erg afhankelijk bent van of en wanneer een opponent artifacts speelt, als hij/zij er voor kiest om niets te spelen is het een loze kaart, wellicht deze kaart niet afhankelijk maken van een oppononent of artifacts veranderen naar spells.

Daedalon Ursine Cub
Schattig Klein teddybeertje welke spoedig een enge grote beer kan worden. Aangezien je voor de tap ability moet saccen is het niet echt nodig om Remove any number of +1/+1 counters te benoemen aangezien je er geen op laat liggen aangezien hij toch dood gaat.
Leuke kaart met potentie, maar voor welke kaart zou jij hem in willen ruilen als hij of groot is met veel +1/+1 counters want met 2 counters er op ga je geen klassieke beer zoeken????

kolonelnick Ursine Manaweaver
Multicolor beer die ook nog enigszins ramped, manacost is wel wat prijzig voor wat hij doet. Volgens mij is de wording gewoon correct.

bartist Onikuma
Ontzettend gaaf design, 2 mana 2/2 is wederom de klassieke beer maar met firststrike erbij een stuk beter. De lose flanking past ontzettend goed bij de art en het verhaal.

MarcelN Bear Feet
Het eerste beren equipment. Qua cost volledig in lijn met beren en ook de +2/+2 echter voor 0 equip en een ook nog eens hexproof vind ik hem aan de sterke kant.
De art geeft hem zeker pluspunten.

BluezamX Reflection Bear
Goed ontworpen kaart voor een bear tribal. Die myriad in combinatie met Ayula maakt hem beerzonder gevaarlijk. Een must voor ieder beartribal commander deck.

Goscalyon Bear in mind
Toffe instant, vandaar denk ik ook de 1 extra mana voor 2 beren. De trap cost is ook prima aangezien de meeste beren decks mono groen zullen zijn. Leuke art en de kaart past helemaal in het thema

Flut123 The Bear Necromancer
Wat een kaart! Super veel abilities en briljante Art. echter de gigantische hoeveelheid abilities kan ook op 2 kaarten gezet worden en dan krijg je iets meer focus.

Thomas34 Polar Bears
Na de aanpassingen die besproken zijn is het een prima kaart geworden, Mancost is goed, ability is goed, de +1/+1 en trample is erg prettig voor beren en deze kaart in combinatie met Ayula zorgt bij voor een finisher. Deze bearlord zal het goed doen als hij ooit geprint wordt.

Thedouwegames Arguan King of Bears
Een soort anti kiora beer met islandwalk. 2 mana 2/2 helemaal in lijn met beren, welke rarity had je in gedachten?
Jsterck1 Hibearnation
Leuke unieke kaart die een groot probleem klein kan maken, thematisch erg leuk met de winterslaap! Goede rarity bij de kaart

Archranex Brother Bear
Ontzettend leuke kaart voor een legendary Bear. Effect dat relevant is, potentiele beren die zichzelf vervangen. Eigenlijk alles wat je van een berencommander zou verwachten.

Reynaerd Muraganda Bear
Een beren lord die alleen maar vanilla beren goed maakt! Qua thema helemaal on par. Manacost en rarity zijn ook goed.

Sunitram Magni The Bison
Gaaf verhaal erachter, relevante abilities die ook in het beren thema passen en de opening naar andere kleuren als legendary maakt het een uitstekende kaart.
Moet wel een kleine kanttekening maken dat je een kans gemist hebt om van deze het creature type Bearbarian mee te geven ????

Het is dit keer echt een lastige keuze omdat er zoveel gave kaarten bedacht zijn.

Er zijn er voor mij een 6 tal welke eruit springen
MagnusMagicus Unbearable de sorcery voor ieder beren tribal deck
Goscalyon Bear in mind de instant en trap ability voor ieder beren deck
Thomas34 Polar Bears een leuke lord met relevante abilities die ook nog eens tokens maakt.
Archranex Brother Bear wat mijn eerdere tekst al zei eigenlijk de Berencommander die je wil zien/hebben ook goed als 1 van de 99
Jsterck1 Hibearnation helemaal onpar met het thema en een goede ability om in groen een creature uit te schakelen
Sunitram Magni The Bison, goed ontworpen kaart met absoluut potentie! Persoonlijk houd ik ook van het druid achtige transform thema.

Er zijn geen verliezers in deze BYC maar er kan maar 1 winnaar zijn en dat is
Archranex met Brother Bear!
Jij krijgt nu de eer om de volgende BYC te mogen verzinnen! Bedankt allemaal voor het meedoen.
 bijgewerkt door Triskelion88 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Gefeliciteerd Archranex!
BluezamX
4 jaren geleden
Gefeliciteerd inderdaad!
Goscalyon
4 jaren geleden
Beren goed gedaan!
Thomas34
4 jaren geleden
Gefeliciteerd Archranex! En ik ben ook erg blij met m'n vermelding in de eruit springende kaarten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top