Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Build Your Card #172

Cobaltius
2 jaren geleden
Mirror Mayhem

Sorcery

Each player chooses a creature they control. For each of them, each player creates a token that's a copy of it.

sharing was no longer a problem

——————

Ik hoop dat de wording goed is
Justian2002
2 jaren geleden
De jurering komt zsm, waarschijnlijk maandag! Ik heb het een beetje druk in het weekend…
Justian2002
2 jaren geleden
De uitslag van BYC #172!

Ik heb toch nog een gaatje gevonden, dus hier komt de uitslag al!
Allereerst wil ik MagnusMagicus bedanken voor de tussentijdse feedback op de kaarten en ook voor het overdragen van deze editie aan mij! ik vond het super leuk om te doen!

Dan nu, mijn eindoordelen van elke kaart:

For the Land - MitchDeBaas,
Past het bij groen? Zeker de weten! Niks is groener dan een lekkere ramp. Deze kaart is simpel, makkelijk en vooral lekker goedkoop. Meestal bij ramp kaarten waarmee je een landje mag uitkiezen die zo goedkoop zijn, zit er een 'extra prijs' die je moet betalen. Meestal is het dat de kaart tapped binnekomt, maar nu is het dat iedereen een land extra heeft.
Het kan aan mij liggen, maar persoonlijk miste ik het stukje 'Then each player who searched their library this way shuffles it', zoals je ziet bij Veteran Explorer. Overall, een leuke kaart die ik zelf in mijn mono-green, Selesnya of Naya deck zou gebruiken!

Saint Glazier, Lord of Charity - Daedalon
Een WUBRG Snow Commander (nouja, potentie tot Commander...) met een super grouphugger effect. De Eminence power is super leuk en zorgt voor de nodige carddraw die sommige mensen nodig hebben (zoals ik negen van de tien keer).
Dan, je power. Het idee is fenomenaal en ook lekker makkelijk speelbaar. Wil je een beetje paniek in de tent zaaien? zeg dan voor iedereen 'foe'! Ik vind het idee super leuk dat de keus en ook de beslissingen nog steeds een beetje bij de owner blijven!

Preparations - BluezamX
Ik vind dit echt een heerlijke kaart. Lekker kort, lekker krachtig, niet te veel moeite doen! De rechtstreekse aanval is echt een perfect voorbeeldje en de life gain met card draw is echt , dus de keuze om voor is een hele goede!
Het is een simpele kaart die niet veel uitleg nodig heeft, maar waar wel het spel mee ondersteboven gegooid kan worden. Kortom, een leuke rood witte sorcery!

Ogre Connoisseur - Left4Doner
De tweede creature card in de collectie. Het is een leuk bedachte kaart die ook niet veel uitleg nodig heeft. Ik denk echter wel dat deze kaart nog leuker zou zijn als ie ook Trample had, zodat de kans dat ie damage naar een speler doet iets groter is. Maar al om al, denk ik wel dat deze kaart een daadwerkelijk uitgebracht zou kunnen worden

Vile Nocromancy - lights
Deze vind ik best interesant! Het is zeker een grouphugger, maar met het juiste aantal mana voor , kan je zomaar meer mensen naaien dan daadwerkelijk helpen, dus ook het zwarte randje zit er lekker aan. Fijn dat je twee keer moet betalen hiervoor, anders was deze kaart met een beetje genoeg mana (zoals in bijv een Golgari deck met een lekker ramp) een te sterke kaart!

Remorse - TheRobinros
Nog een leuk kaartje. Een HEL voor mensen die draaien op lifegain of lifeloss (ik spreek jammer genoeg uit ervaring). Een power als bij Reliquary Tower is altijd wel welkom! Maar jeetje, effecten die alle effecten laat ombuigen naar andere spelers, is wel heel sterk. Maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld Extort? Als je maar twee spelers hebt, betekend dat dan dat de Extort altijd weer teruggaat naar degene die het gebruikte? Het is een complexe kaart die wel een aantal hersens laat kraken!

Spring Festival - InsectToken
Wederom een lekkere simpele groene kaart. Niet moeilijk doen, gewoon een land uit je Graveyard vissen en door met het leven. Dit is wederom een kaart die ik in één van mijn decks zou stoppen, omdat ie zo simpel en makkelijk is!

Friendship is Magic - Eclavyrr
Bij het lezen kreeg ik direct Silver border vibes. Een kaart dat andere mensen op een ietwat gekkere manier exilen. De kaart zelf past vind ik wel binnen WUBRG, doordat de kaart je de mogelijkheid geeft elke kleur mana voor een ronde te kunnen gebruiken (woehoe, Disco Mana! )
Naast een kleine typo (...card that card...) zag ie er netjes uit!

Return of the Front Line - bartist
Weer een leuke en vrij simpele sorcery! Wat een leuke manier om een wat zwakkere kaart terug te halen. Ikzelf zou af en toe een moord doen om één van mijn Mana Elves weer terug in play te krijgen, dus dan is een kaart als deze zeker welkom. Eigenlijk zou degene die deze kaart zou counteren gewoon gek en gestoord zijn!~

Mirror Mayhem - Cobaltius
Volgensmij de eerste keer dat je meespeeld! Welkom, en hopelijk gaan we nog meer kaarten van je zien in toekomstige edities!
Dan, de kaart. Hij is aan de dure kant, maar dat mag ook wel. Elke speler kan hun beste kaart eigenlijk dupliceren. Speelbaarheid schat ik echter wel wat lager in, aangezien deze kaart er voor kan zorgen dat alle tegenstanders volgebouwd met sterke creatures zijn. Natuurlijk, in combinatie met een leuke boardwipe is het nog wel een grappige. Altijd leuk om eerst de hoop te laten groeien voordat je alles gewoon kapot maakt!

Maar dan nu, de uitslag!
Ik heb echt getwijfeld tussen een aantal kaarten, want man man man, jullie hebben me het niet makkelijk gemaakt!
Maar dan ga ik toch echt voor mijn gevoel, de kaart waarmee ik echt helemaal verliefd op was toen ik hem las: Preparations door BluezamX!
Van harte gefeliciteerd! Aan allen die niet gewonnen hebben, wees niet getreurd, want alle kaarten waren geweldig! Ze lagen zo dicht bij elkaar!

Maar dit was het alweer voor deze editie!
Fijne Sinterklaas allemaal!
bartist
2 jaren geleden
Hulde aan de winnaar! Echte een leuke samenwerk-kaart!
Cobaltius
2 jaren geleden
Justian2002 Het was inderdaad de eerste keer dat ik mee doe. Het was leuk om mee te doen, en volgende keer ben ik er hopelijk wat eerder bij .
BluezamX
2 jaren geleden
Hey top! Ik ga even brainstormen over de volgende editie.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Justian2002 Het was inderdaad de eerste keer dat ik mee doe. Het was leuk om mee te doen, en volgende keer ben ik er hopelijk wat eerder bij .
Leuk dat je meedoet! Zoals je ziet zijn we al een tijdje bezig en blijven we dat ook doen, dus genoeg kansen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top