Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #96

MalcolmS
6 jaren geleden


By the way, MagnusMagicus, 15 maart is al een paar weekjes geleden...
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden (Oeps, fixed naar april :))
Sunitram
6 jaren geleden
Quote:
4 uur geleden
"Other people solve a mystery. I rewrite history." D. Tale


D. Tales. Woo-oo!

Forgotten Lore

Enchantment - Aura

Enchant historic permanent.
Enchanted permanent and all permanents with the same name lose all abilities.

If given the right command, the mirror would show one endless views of other worlds. Unfortunately, no-one ever had bothered to write the command down.
bartist
6 jaren geleden
MarcelN
6 jaren geleden
 bijgewerkt door MarcelN 6 jaren geleden
JarnieK
6 jaren geleden


Duress/Despise -achtige kaart met Dominaria flavor.

Art is eigendom van Marius Bota.
 bijgewerkt door JarnieK 6 jaren geleden (Toch redelijk dicht bij de werkelijke kaart: 'Divest'https://www.youtube.com/wat)
sibrand
6 jaren geleden
Control of History

Legendary Instant

(You may cast a legendary instant only if you control a legendary creature or planeswalker.)

Counter target spell, if the countered spell is historic, gain control of that spell instead. (If the spell becomes a permanent you control that permanent.)
 bijgewerkt door sibrand 6 jaren geleden
bartist
6 jaren geleden
Sibrand, ik denk dat je "gain control of that spell instead" bedoeld, anders krijg je controle over een spell die gecountered word.
kolonelnick
6 jaren geleden


Ze beschermt andere historic permanents, en doordat zij andere beschermt wordt zij ook weer beschermd. Verder heb ik gekozen om te spelen met iets nieuws wat dominaria ook brengt namelijk hexproof from color.
 bijgewerkt door kolonelnick 6 jaren geleden
Magicfreak
6 jaren geleden
Ik dacht: "Het wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe land-cycle!" Dus bij deze één van The Historics:

Ancient Ruin

Land

: Add .

: Add or . Activate this ability only if you control a historic permanent. (Artifacts, legendaries and Sagas are historic)

 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden
sibrand
6 jaren geleden
Moet er niet nog een rarity bij?
Magicfreak
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Moet er niet nog een rarity bij?


Ah, dom van me, ik heb het toegevoegd
 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden
BuidingMage
6 jaren geleden
Urborg, Throne of Belzenlok

Legendary Land


At the beginning of your upkeep, exile all permanents with desolation counters on them.

: Add one mana of any color. Put a desolation counter on target permanent you control.

, sacrifice Urborg, Throne of Belzenlok: Destroy up to three target historic permanents. (Artifacts, legendaries and Sagas are historic)
 bijgewerkt door BuidingMage 6 jaren geleden
Krabbel
6 jaren geleden
 bijgewerkt door Krabbel 6 jaren geleden
carlovdm
6 jaren geleden
Cabal Harbinger
Creature - Human Cleric

When Cabal Harbinger enters the battlefield, each player sacrifices a creature. If you cast a historic spell this turn, target opponent sacrifices an additional creature. (Artifacts, legendaries, and Sagas are historic.)

3/1
TheRobinros
6 jaren geleden
The Tale of Doctor Strange
Enchantment - Saga
1 - Target creature you control becomes a legendary wizard and gains ", Put a -1/-1 counter on this creature: Draw a card."
2 - Create a legendary artifact token called The Infinity Stone with ", Put a time counter on this card: Tap target permanent. At the beginning of your upkeep, if this card has 4 or more time counters on it, sacrifice it."
3 - Remove three counters from target historic permanent.
"Dormammu, I've come to bargain"
 bijgewerkt door TheRobinros 6 jaren geleden
carlovdm
5 jaren geleden
Hé Mark, wanneer komt de uitslag?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Oh ja! Hier is-ie

Hostile Takeover door Planeflyer
Niet helemaal compleet (geen mana cost of type) en niet helemaal Magicese opgeschreven, maar het idee is duidelijk. Het enige dat ik niet helemaal volg is wat het exact met historic te maken heeft

Rewrite History door Eclavyrr
Simpele kaart met mooie flavor. Ik denk wel behoorlijk sterk.

Alter History door AncientOne
De flavor is richting hetzelfde als hierboven, alleen verander je nu een historic kaart in een Weird creature...ik heb het idee dat ik een referentie mis, maar ik vind 'm wel cool

Erase History door MalcolmS
Ok, het thema is duidelijk, de geschiedenis moet veranderd worden blijkbaar . Dit is een pittig heftige kaart, zeker omdat je er zelf omheen kan spelen, maar de flavor is spot-on.

Forgotten Lore door Sunitram
Abilities laten verliezen is altijd leuk . Voor een Saga of artifact betekent dat vaak wel dat dit feitelijk hetzelfde is als hem destroyen, en creatures behouden wel hun power en toughness. Kan op zich wel, want het ging om de lore, wat ik wel naar abilities kan vertalen. Cute

Wall of True History door bartist
Dus als er een stukje geschiedenis doodgaat, krijg je nieuwe kennis en je mag de muur afbreken om een verhaal opnieuw te vertellen? En waarom heeft deze enorme muur shroud? . Ik vind de flavor heel cool, maar het matched net niet allemaal.

Lorecrafter Mage door MarcelN
Een Wizard die geschiedenis tijdelijk terugroept als spell, nice! Het haste geven is logisch (want anders heb je niet superveel aan een creature), maar is weer wat apart als je het aan een enchantment geeft . Ik vraag me af of je dit echt heel vaak op een niet-creature wil gebruiken, dat wel.

Forget the Past door JarnieK
Mooie flavor, wel een redelijke Limited kaart, want buiten Dominaria gaat dit niet vaak genoeg wat hitten. Doet me stiekem wel wat denken aan Divest .

Control of History door sibrand
Zo, een Desertion voor historic. Way overpowered...behalve dat het een Legendary Instant is, wat hem een stuk lastiger te spelen maakt. Erg cool! Had er graag nog wat flavor omheen gezien. Wie cast deze spell?

Arianna, Shield of Benalia door kolonelnick
Ik heb 3x aangenomen dat dit een Angel was, tot ik dacht "hey, ze heeft geen flying" en toen pas zag dat het een Human Knight was . Leuke kaart, al is het wat apart dat ze een verhaal hexproof kan geven

Ancient Ruin door Magicfreak
Simpele en elegante kaart. Had wat flavor nog mogen hebben (waarom doet een ruine het dan beter?), maar leuk gebruik van historic.

Urborg, Throne of Belzenlok door BuidingMage
Cool, zeker de eerste ability met de triggered ability erbij. Ik denk dat het nadeel wel iets te groot is trouwens. En Urborg staat vooral bekend om de , niet de andere kleuren. Maar die tweede ability....dat is echt mega overpowered! Je kunt het landje gratis saccen om 3(!) artifacts, legendary permanents en/of Saga's te slopen? Yowza, dat had wel even wat mana mogen kosten

Ancient of Lore door Krabbel
Oh, wat gemeen! Jij speelt in op het feit dat ik fan ben van Lord Magnus! I like it! Verder een simpele en elegante kaart die misschien zelfs uncommon had gekund.

Cabal Harbinger door carlovdm
Een Fleshbag Marauder met een kleine upside (waardoor hij best sterk wordt). Simpel en elegant en nette flavor om het uit te leggen.

The Tale of Doctor Strange door TheRobinros
De enige Saga! Ik heb Doctor Strange wel gezien en ik zie wat je bedoelt, maar ik viel een beetje over de tweede ability. Ik had hier liever meer ontwikkeling gezien van het creature en eerlijk gezegd is dat best een zwakke Infinity Stone . De derde ability volg ik niet helemaal qua verhaallijn, maar is best grappig. Je kunt een Saga resetten (al hebben die nooit 3 counters) en hij werkt ook met -1/-1 of +1/+1 counters of charge counters, etc. Cool!

Zo, ik heb alle kaarten een verhaaltje gegeven en ik heb een eervolle vermelding voor het valsspelen van Krabbel omdat hij het plaatje van [c]lord magnus[/user] (zelf een historic permanent! ) gebruikt om mij te beinvloeden .

Maar er kan er maar eentje de winnaar zijn en dat is geworden.....

Control of History door sibrand!

Ik vond het feit dat je een relatief simpele spell (Cancel) weet om te toveren tot een sterke kaart zonder overboard te gaan erg knap. Gefeliciteerd!
sibrand
5 jaren geleden
Erg leuk, de eerste keer dat ik gewonnen heb !

BYC 97 staat ook al online.
MarcelN
5 jaren geleden
Gefeliciteerd sibrand!
Je hebt er ook een leuke kaart van gemaakt!
kolonelnick
5 jaren geleden
Angel knight was zoveel vetter geweest waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht!? gefeliciteerd Sibrand!
 bijgewerkt door kolonelnick 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top