Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #97

bartist
5 jaren geleden
Succesful Alchemy
Artifact - Contraption

When you crank Successful Alchemy, sacrifice a non-token artifact and create two colorless artifact tokens named Gold. They have "Sacrifice this artifact: Add one mana of any color to your mana pool.."
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Doofinator
Artifact - Contraption

When you crank Doofinator, destroy one target artifact.
Whenever an artifact leaves the battlefield, you may say: 'Curse you Perry the Platypus!'
If you don't, sacrifice one permanent you control.
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
kolonelnick
5 jaren geleden
Het wordt langzaam aan weer spannend
bartist
5 jaren geleden
Ik begin ook benieuwd te worden
Flut123
5 jaren geleden
Oh, ik wilde er een maken, maar toen zag ik dat de deadline al voorbij was.
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
20 dagen geleden
The Incredible Machine (T.I.M.)

Artifact - Contraption
When you crank T.I.M., assemble a Contraption and crank it.
Then move the CRANK! counter to the next sprocket and crank it.
Then destroy a Contraption you control.
Then create a copy of a Contraption you control and crank it.
Move the CRANK! counter to sprocket with the last cranked Contraption and crank it.

The Incredible Machine is een heel oud PC programma waarbij je met allerlei bewegende onderdelen gave (semi-nutteloze en nodeloos ingewikkelde) machines moest maken. Dus ik heb maar een nodeloos ingewikkelde Contraption gemaakt


Hey magnus, heb je je contraption nu een mana cost gegeven?
sibrand
5 jaren geleden
Sorry! Ik heb er niet aan gedacht dat ik twee weken op vakantie zou gaan, maandag komt de uitslag!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
@BuidingMage: hij kost , dat staat al een tijdje rechts van de naam, zelfs in de quote die jij maakt
sibrand
5 jaren geleden
Maar een contraption heeft geen manacost,hij wordt in elkaar gezet door een andere kaart
 bijgewerkt door sibrand 5 jaren geleden (Autocorrectie toch maar uitzetten)
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Zo...lekker wakker Mark . Ok ik haal hem weg!
bartist
5 jaren geleden
tromgeroffel
sibrand
5 jaren geleden
Hier komt dan eindelijk de uitslag:

Eclavyrr met Revnginator

Leuke kaart, maar het heeft best wel een kans om helemaal niets te doen als je tegenstander je dingen niet doodmaakt, niet echt mythic waardig denk ik.


MagnusMagicus met the Incredible Machine (T.I.M.)

Een contraption met een manacost , later nog wel gefikst, maar eigenlijk wel te laat. Voor de rest een leuke kaart, kan wel heel op zijn, op drie sprockets alle contraptions cranken (met nog wat extra stappen ertussen).


MalcolmS met the Don't Press Doom Button

Een leuke design, je weet niet zeker wat er gebeurt, soms worden drie van je eigen permanents weggevaagd, maar soms ook drie van je tegenstander, of een combinatie van de twee.


The RobinRos met Relic of the Hokey Pokey

Ik ben me nu echt best wel af aan het vragen hoeveel creatures er zijn die dansen in de art (volgens mij niet zoveel namelijk). De tweede ability is wel heel goed: Je kan het zo vaak doen als je wil, dus je kan zo 99 levens krijgen (je bent dan wel een tijdje aan het dansen). Misschien beter geweest met een restrictie als "activate this ability only once each turn".


Kolonelnick met Swapinator

Hoewel deze kaart heel grappig is, zouden veel mensen hier beslist niet tegen willen spelen met duurdere decks, omdat ze die gewoon niet door andere mensen willen laten spelen.


Bartist met Succesful Alchemy

Leuke flavor: andere metalen in goud veranderen. Wat ook wel op zijn plek was geweest was een flavortext als "We've done it! We've finally done it!"


Buildingmage met Doofinator

Vrij goede contraption, maar het heeft wel een grote downside als je het vergeet te zeggen.


En de winnaar van BYC 97, die BYC 98 mag hosten is........... MagnusMagicus!
kolonelnick
5 jaren geleden
Congrats magnus!!
BuidingMage
5 jaren geleden
Gefeliciteerd @MagnusMagicus!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
WOOHOO!

Ik wist het wel, The Incredible Machine is te awesome

Ik heb het alleen erg druk thuis en op werk en ik wil graag iemand anders de eer geven de volgende BYC te hosten!

Bij voorkeur iemand die graag meedoet, maar nog niet eerder - of lang geleden - gewonnen heeft. Wil je dit graag? Reageer dan hier!
TheRobinros
5 jaren geleden
Gefeliciteerd Magnus! Ik wist bij het uploaden van mijn kaart al bijna zeker dat je gewonnen had, en TIM is een stuk ouder dan ik

Ik stel voor dat sibrand de runner up bepaalt
 bijgewerkt door TheRobinros 5 jaren geleden (EDIT: Een stuk is blijkbaar maar een paar jaar... still)
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik denk ook dat het handiger is als sibrand de no.2 uitkiest
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nou ja zeg, word ik nu overruled hier?

Fine by me
sibrand
5 jaren geleden
De tweede plek gaat naar MalcolmS!
MalcolmS
5 jaren geleden
ok, ik host de volgende wel
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 31 posts
  • Laatste post MalcolmS 5 jaren geleden
  • Gemaakt door sibrand 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top