Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Party #2

Gijsneus
3 jaren geleden
Beste medeBoMmers,

In navolging van dit uitermate volwassen topic, heeft TheRobinros een build your card wedstrijd georganiseerd en de eerste variant heb ik gewonnen: Build Your Silence #1. Vandaar dat ik hierbij de tweede wedstrijd mag inleiden.

Het idee is simpel: post een afbeelding van een kaart (tussen [ka] en [/ka] dus) en schrijf daaronder de flavortekst van die kaart over, waarbij je één woord vervangt door een ander, door de host opgegeven woord. De host zal de leukste/grappigste/beste/mooiste inzending bepalen en de winnaar wordt de volgende host. Het woord van de tweede editie is Party.

Wat spelregels:
1. Hoogstens één kaart per persoon. Edit je inzending, als je een andere wil insturen.
2. Houd het luchtig en leuk voor iedereen.
3. Vervoegingen van het woord (bijvoorbeeld meervoudsvormen, verleden tijdsvormen) zijn toegestaan. Alles voor de creativiteit!

De deadline voor editie 2 is zondag 8-3, 23:59:59 ;-)

Succes!



Death is no excuse to stop partying.
 bijgewerkt door Gijsneus 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden


"Party!"
Daedalon
3 jaren geleden


"I want a party this big!"
MarcelN
3 jaren geleden


"Serra isn't dead. She parties on through me."
Whiskykid1008
3 jaren geleden


'Every failure, every death only makes my PARTY greater.'
MitchDeBaas
3 jaren geleden


Gerrard's final party ensured his legacy would never die.
RedRax
3 jaren geleden


“Close your ears to the voice of greed, and you can turn a gift for one into a Party for many.”
Eclavyrr
3 jaren geleden


"Our people and our very lands disappear as if they never were. We no longer fight for glory, or honor. We battle now for the right to party."—General Tazri, allied commander

Dichter bij een Beastie Boys referentie kom ik niet
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
carlovdm
3 jaren geleden


Feestelijke draak!

"If it comes for you, party boldly or party swiftly—for party you will."
bartist
3 jaren geleden


Parties come in many forms: Social, individual, Gruul...
 bijgewerkt door bartist 3 jaren geleden
Gijsneus
3 jaren geleden
Beste iedereen,

Bedankt voor de mooie bijdragen! Het was een genot om alle inzendingen te lezen en te jureren. Mijn top 3 op volgorde van inzending is:

MitchDeBaas met Gerrard, Weatherlight Hero. Goede commander en prima aanpassing; het maakt de flavortekst nog beter!
RedRax met Wellwisher. De positieve vibe maakt me blij!
Eclavyrr met Scour from Existence. Heb een zwak voor muzikale referenties :-)

De winnaar is MitchDeBaas! Als je met je laatste feest een legende wordt dan moet het wel een mooi feest zijn geweest. Het wordt stilaan tijd dat we weer dit soort feesten mogen organiseren en meemaken. Al hoeft er niet per sé iemand te sterven wat mij betreft...

Aan jou de eer om de 3e editie te organiseren Mitch!
 bijgewerkt door Gijsneus 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Nice! Mooie referentie . Ik had ook niet helemaal verwacht te winnen met mijn inzending

Benieuwd naar de volgende! Misschien kun je "poop" kiezen als woord
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ohhh NICE m'n eerste Topic win! ik ga vanavond eens even een leuk woordje bedenken, en dan zal ik morgen een nieuwe maken, gewoon de eerste post pakken, nieuwe titel, woord en voorbeeld en dat is het dan toch?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Jup!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top