Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC #123

Jsterck1
4 jaren geleden
Savior of Souls
Creature - Human Cleric

Level up ( : Put a level counter on this. Level up only as a Sorcery)

Level 1 : Afterlife 1 2/1

Level 2 : Afterlife 2 2/1

Level 3 : Afterlife 3 2/1

2/1
 bijgewerkt door Jsterck1 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
cool!
LeKrutes
4 jaren geleden
Scion of Construction

Artifact creature - Construct

Modular 1, then Fabricate 2.

When Scion of Construction enters the battlefield Bolster 3

0/0

Dit leek me wel cool ontwerp. Wat helaas nooit in een set zal zitten.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
16 uren geleden
@Eclavyrr: en misschien een keer een psycholoog bezoeken voor je moederfixatie? Het is een "mana pool", niet een "mama pool" . En los daarvan, is het trouwens ook gewoon "Add " .

Phyrexian Dread Ball
Artifact Creature - Dreadnought
Trample
When Phyrexian Dread Ball enters the battlefield, pay 12 life and sacrifice 3 creatures.
When Phyrexian Dread Ball dies, afterlife 1, then amass 2, then bolster 3.
12/3

Beetje gecheat door van 1 en 2 12 te maken, maar ik heb ze er ook maar los opgezet .


Afterlife is al een triggered ability, geen 'action' keyword zoals Amass of Bolster, deze verwoording is dus best apart
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Woops, je hebt gelijk . Ik heb er maar Support van gemaakt
Triskelion88
4 jaren geleden
Mishra's Manuscript


Enchantment - Saga

(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter. Sacrifice after III.)

I — Put 1 2/2 Artifact Creature Assembly worker token in to play
II — You may search your graveyard, hand, and/or library for 2 Assembly Worker creatures and put them in to play
III — Sacrifice 3 Assembly Workers, Put a Colorless Legendary Artifact Creature 3/3 token named, Mishra's Protege into play that has ,
T: All Assembly Workers get +1/+1 until endo of turn
T: Put a 2/2 Artifact Creature Assembly Worker token in to play
T: Put 3 +1/+1 counters on target Assembly Worker
MalcolmS
4 jaren geleden
Ik ga ook wel weer eens een poging wagen:

Goblin Coinmaster

Creature - Goblin

When this creature enters the battlefield, flip 3 Coins. For each coin that comes up heads, each opponent draws 2 cards. For each coin that comes up tails, it deals 1 damage to any target.

"Feeling lucky?"

3/2


Een zeer agressief geprijst beestje die je met heel veel geluk ook nog eens een Lightning Bolt gratis erbij laat spelen. Heb je echter heel veel pech dan krijgt je tegenstander 2 Ancestral Recalls cadeau.
Naar verwachting zal je 1-2 damage mogen doen en zal je tegenstander 1 Ancestral Recall cadeau krijgen. Of dat het waard is zal je zelf maar moeten beslissen
 bijgewerkt door MalcolmS 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden


 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden


Heb even gepuzzeld op deze kaart.
Ik wilde een kaart maken met alleen maar de getallen 1, 2 en 3 erop, dus geen 4 cmc of -5 abilites of whatever. Dat betekende dat dit een planeswalker moest worden met een cmc van 3 of minder, entering met 3 of minder loyalty abilities en alle drie de abilites wilde ik een ander getal geven.

Ik wilde dus als eerste de volgende opbouw doen:
+1 doe iets
-2 doe iets anders
-3 ult

Het vervelende waar ik op uit kwam was het volgende, ik wilde haar een 3 mana walker maken, maar het voelde heel slecht om een 3 mana walker te maken die met 2 loyalty begon, want dat voelde te zwak voor de cmc, maar als ze met 3 begon, dan kon ze meteen ulten. dus gaf ik haar 3 loyalty.

Het volgende probleem waar ik op stuitte was het feit dat ik geen leuke ult kon bedenken (Shit happens). Serenia is een shadowmoor elf, levend in de swamps (geen echt karakter, dit heb ik bedacht). Dus wilde ik haar wat abilities geven die goed samen gaan met shadowmoor. Als ik kijk naar de groen/zwarte combinatie dan gebruiken deze veel -1/-1 counters en wither, hier wilde ik dus iets mee doen. Echter kon ik geen fatsoenlijke ult, ze werd op deze manier een veredelde removal spell. En toen kwam het tot me!
War of the spark introduceerde passive abilites op planeswalkers. Ik heb dit design iets verder door getrokken en de mogelijkheid gecreerd dat planeswalkers een eenmalige etb krijgen, wat de planeswalker design space mogelijk nog verder openblaast.

Nu heb ik dus een kaart met een etb en twee planeswalker abilities, mogelijk dat dit een rare design kan zijn (aangezien de rare war of the spark walkers dit ook volgden, een passive en twee abilites) maar aangezien planeswalkers normaliter mythic zijn heb ik haar mythic gelaten en de mogelijkheid gegeven nonbasic swamps en forests te returnen.

Lang verhaal kort,
Een planeswalker met een cmc van 3.
Een etb ability die -1/-1 (1) counters legt op 3 beesten.
2 activated loyalty abilites.
3 starting loyalty.
de +1 maakt één 1/1 flyer.
de -2 millt twéé kaarten en haal één landje terug.
bartist
4 jaren geleden
@Nissa333: is de kaart een common? hij is namelijk heel ingewikkeld voor een common

@Jsterck1: Blijft de P/T op alle levels hetzelfde? dan moet je dat ook ff vermelden (zie Enclave Cryptologist)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
20 uren geleden
Mishra's Manuscript


Enchantment - Saga

(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter. Sacrifice after III.)

I — Put 1 2/2 Artifact Creature Assembly worker token in to play
II — You may search your graveyard, hand, and/or library for 2 Assembly Worker creatures and put them in to play
III — Sacrifice 3 Assembly Workers, Put a Colorless Legendary Artifact Creature 3/3 token named, Mishra's Protege into play that has ,
T: All Assembly Workers get +1/+1 until endo of turn
T: Put a 2/2 Artifact Creature Assembly Worker token in to play
T: Put 3 +1/+1 counters on target Assembly Worker

Dit is niet helemaal zoals je dat schrijft . Veel oude terminologie, en je zegt niet "1 2/2 artifact creature", maar "a 2/2..."
Daarnaast...hoe ga je dat met III doen als je helemaal niet 3 Assembly workers hebt, maar bv. maar 2? Dan niks saccen en alsnog de Protege krijgen? Klopt nu niet helemaal. Ik heb hem herschreven, kijk maar wat je daarmee doet:

Mishra's Manuscript
Enchantment - Saga
(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter. Sacrifice after III.)
I — Create a 2/2 colorless Assembly-Worker artifact creature token.
II — You may search your library and/or graveyard for up to two Assembly-Worker cards, reveal them, and put it into your hand. If you search your library this way, shuffle it. Then you may put up to two Assembly-Worker cards from you hand onto the battlefield.
III — Sacrifice three Assembly-Workers. If you do, create a 3/3 colorless Assembly-Worker legendary artifact creature token named Mishra's Protege. It has ", : Assembly Workers you control get +1/+1 until end of turn.
, : Create a 2/2 colorless Assembly-Worker artifact creature token.
, : Put three +1/+1 counters on target Assembly-Worker creature."

Zoals je ziet zijn er wat cijfertjes weggevallen, sorry . Verder past dit in geen velden of wegen op een kaart, echt veel en veel en veel teveel tekst. En is het ook erg ingewikkeld. Dat token moet echt vele malen simpeler .

Een suggestie:

Mishra's Manuscript
Enchantment - Saga
(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter. Sacrifice after III.)
I, II — Create a 2/2 colorless Assembly-Worker artifact creature token.
III — Create a 3/3 colorless Assembly-Worker named Mishra's Protege. It has menace and "Other Assembly-Workers you control get +1/+1".

De 1, 2 en 3 zitten er in, het is vele malen simpeler en beter leesbaar en nog steeds speelbaar!
Ik heb niet helemaal nagedacht over power level vs mana cost, en negeer vooral alles hieraan dat je niet bevalt, maar wellicht helpt het je wat verder
Nissa333
4 jaren geleden
@bartist ja klopt, dacht ook dat ik het een (mythic) rare had gemaakt
Archranex
4 jaren geleden
Bedankt om in mijn plaats de volgende build your card te beginnen! Ik was sinds 5 juli op vakantie in Frankrijk met familie en ben deze avond pas terug thuis gekomen, daarmee dat ik laat ben. Stiekem ben ik eigenlijk wel blij dat ik niet moet beoordelen, want ik zou echt niet weten hoe ik dat moet doen en wie ik zou moeten kiezen, want ik speel ook nog maar minder dan een jaar magic, wat dat er ook niet makkelijker op maakt.
Archranex
4 jaren geleden
Ik zal bij deze ook terug een inzending doen, ik vond het weer een leuk thema om rond na te denken!



Superdrive Machine

Artifact

Superdrive Machine enters the battlefield tapped.
: Put a charge counter on Superdrive Machine, then draw cards equal to the amount of charge counters on it.
Remove 1, 2 or 3 charge counters from Superdrive Machine, sacrifice it: draw cards equal to three times the amount of charge counters removed this way.
 bijgewerkt door Archranex 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
@bartist ja klopt, dacht ook dat ik het een (mythic) rare had gemaakt


Ik zou dat dan nog wel ff aanpassen, we willen niet dat je per ongeluk verliest door verwarring
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Aangepast, heb het een rare gemaakt omdat eigenlijk elke legendary enchantment een rare is, behalve de legendary enchantment creatures dan
bartist
4 jaren geleden
Dit topic verdient een bump zo vlak voor de deadline

Kan iemand trouwens de kaart van Nissa333 zien? Bij mij wil de afbeelding niet laden
Nissa333
4 jaren geleden


Zo wel?
bartist
4 jaren geleden
Ja, ik zie de kaart!
kolonelnick
4 jaren geleden
2 weken is toch wel een lange periode voor inzendingen, je ziet dat de meeste inzendingen gedaan worden in de eerste 4-5 dagen. Voor komende winnaars, probeer de inzend periode ongeveer een week te houden, deze manier loopt de competitie wat vloeiender.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top