BYC #123

bartist
4 jaren geleden
Ja, ik zie de kaart!
kolonelnick
4 jaren geleden
2 weken is toch wel een lange periode voor inzendingen, je ziet dat de meeste inzendingen gedaan worden in de eerste 4-5 dagen. Voor komende winnaars, probeer de inzend periode ongeveer een week te houden, deze manier loopt de competitie wat vloeiender.
Thomas34
4 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
2 weken is toch wel een lange periode voor inzendingen, je ziet dat de meeste inzendingen gedaan worden in de eerste 4-5 dagen. Voor komende winnaars, probeer de inzend periode ongeveer een week te houden, deze manier loopt de competitie wat vloeiender.


Ik ben een tijd weggeweest van het forum. Destijds heb ik één keer gewonnen en toen bleek een week te kort, dus vandaar dat ik voor twee weken heb gekozen. Het lijkt er inderdaad op dat een week inmiddels wel een goede periode is.
Thomas34
4 jaren geleden
En stuur nog gauw een kaart in, je hebt tot morgen (zaterdag) om 14:00!
Reynaerd
4 jaren geleden
Black Tails, Kitsune Betrayer


Legendary Creature - Fox Samurai


Spirit creatures gain +1/+1

Bushido 2

Soulshift 3

2/3

"They are fools to believe they can win this war."


Zelf bedacht personage. Black Tails is een Kitsune outcast. Na jaren getraind te zijn als Samurai, wordt hij corrupt door de Kami en verlaat hij zijn soortgenoten.
(Plane: Kamigawa)
 bijgewerkt door Reynaerd 4 jaren geleden (P/T)
Nissa333
4 jaren geleden
Is het de bedoeling dat alle spirit creatures dat krijgen of moet het zijn spirit creatures you control get +1/+1?
Sunitram
4 jaren geleden
En heeft ie geen P/T?

EDIT: Zelf dan ook nog maar een inzending doen:

Crippling Blast

Sorcery

Multikicker

Tap target creature you don't control.

If Crippling Blast was kicked 1 or more times, tap each creature you don't control instead.

If Crippling Blast was kicked 2 or more times, creatures tapped this way don't untap during their controllers' next untap step.

If Crippling Blast was kicked 3 or more times, it deals X damage to each tapped creature, where X is the number of times Crippling Blast was kicked.
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
Blizzardfox
4 jaren geleden


Mu Yanling is nog een planeswalker waar we niet veel vanaf weten. Wat we weten is dat ze geprint is in een (standard-legal) set.

Ik vind haar artwork, style en karakter een gaaf design. Dus ik besloot Mu Yanling te gebruiken voor deze inzending met mooie artwork, kaartopmaak en vooral om haar karakter meer te spreiden.

De (1), (2) en (3) komen voor in haar kaart. Ze heeft een (+1), (-2) en (+3) in haar loyalty ability's zitten.
 bijgewerkt door Blizzardfox 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Blizzardfox, had je niet al een kaart ingestuurd?
Reynaerd
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Is het de bedoeling dat alle spirit creatures dat krijgen of moet het zijn spirit creatures you control get +1/+1?


Ja, alle Spirits
Blizzardfox
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Blizzardfox, had je niet al een kaart ingestuurd?

Nee ik heb de laatste post verwijderd, je mag je kaart inzendingen blijven aanpassen tot de deadline, en aangezien het nog geen 14:00 is en ik meer gaf om deze kaart. Is dit hem uiteindelijk geworden. Bij die andere waren aantal fouten en ook blauw kwam niet tot zijn recht.

Vandaar. Je bent wel echt serieus overal bij eh ..
bartist
4 jaren geleden
Ik moet toch iets doen als ik niet met m'n thesis bezig ben
Thomas34
4 jaren geleden
Tijd om de inzendingen te beoordelen. Bedankt voor de vele kaarten die jullie bedacht hebben! Ik zal er even goed voor gaan zitten, maar in verband met m'n stage kan het enkele dagen duren voordat de winnaar bekend wordt gemaakt.
bartist
4 jaren geleden
Hoe gaat de judging?
Thomas34
4 jaren geleden
Ik verwacht/hoop morgen de uitslag te plaatsen
bartist
4 jaren geleden
Oke, succes met de laatste beetjes dan!
Thomas34
4 jaren geleden
De uitslag wordt morgen bekend gemaakt. Ik heb nu net alle inzendingen bekeken, maar ik wil er morgen nog één keer opnieuw doorheen kijken of ik écht consequent heb beoordeeld.

De grote kanshebbers, maar een andere winnaar is dus niet uitgesloten, zijn: Shady Ritual (Ecclavyr); Madar, the Gambler (BluezamX); Goblin Coinmaster (MalcolmS); Superdrive Machine (Archranex); Black Tails, Kitsune Betrayer (Reynaerd), en Mu Yanglin, Gard of Waters (Blizzardfox)!
Thomas34
4 jaren geleden
Wat een hoop werk was dat. Er waren immers wel zestien inzendingen, maar ik ben blij dat het zo'n succes was! Hieronder de uitslag van de BYC.

EERVOLLE VERMELDINGEN (maar geen podiumplaats)
Goblin Suicide Squad (Flut 123)
Madar, the Gambler (BluezamX)
Serenia, Mistress of the Swamp (Kolonelnick)
Superdrive Machine (Archranex)
Mu Yanling, Guard of Waters (Blizzardfox)






TOP 3 in willekeurige volgorde


Shady Ritual (Eclavyr)

Shady Ritual is een door en door zwarte kaart en leuke variant op Dark Ritual. Het is erg sterk om voor 0 mana een “Dark ritual” te mogen spelen, maar daar staat dan ook tegenover dat je een non-land moet opofferen én drie leven moet betalen. Dat klinkt als een wel erg grote drawback, maar daarom mag je ook 2 scryen. Verder ook een echt uncommon: krachtig, maar niet in ieder deck speelbaar.



Goblin Coinmaster (MalcolmS)

Goblin Coinmaster: Een 3/2 voor één mana! Dat is extreem goed tenzij er een flinke drawback op zit. “Gelukkig” zit die erbij. Je moet namelijk 3 munten op gooien bij het betreden van de battlefield, voor elke kop mag je tegenstander twee kaarten pakken. Voor elke munt mag jij echter 1 damage op wat dan ook afvuren. Een donkerrode kaart. Bijna alles eraan is aggresief, chaotisch en een gok. Ik twijfelde even of deze kaart misschien niet te goed is, maar door de willekeurigheid ervan én dat hij geen haste of trample heeft, lijkt hij evenwichtig en (bijna) altijd leuk om mee en/of tegen te spelen.
Een kleine muggenzifteropmerking dan nog: kop is meestal het positieve effect, munt het negatieve, maar dat terzijde.



Black Tails, Kitsune Betrayer (Reynaerd)
Oh, het creaturetype fox! bestaat echt, nooit geweten en inderdaad in het Kamigawa-block. Voor mijn gevoel klopt alles aan deze kaart. Hij is een soort spirit lord, hoewel hij zelf geen spirit is. Hij heeft Bushido, want hij is een sumarai. Daarnaast heeft het creature soulshift, een waarde die één lager ligt, dan zijn converted mana cost. Net zoals bij alle spirits met soulshift. Aangezien dit creature geen spirit is, had je hem ook een hogere waarde voor de soulshift kunnen geven. (had niet gehoeven.)
*soulshift had hoger gemogen (niet gehoeven), want dit is zelf geen spirit. De kaart is trouw aan de kleuren, zijn CMC lijkt me reëel én het lijkt me een interessante kant om mee en tegen te spelen.

De winnaar is:
Reynaerd
Gefeliciteerd!!! Aan jou de eer om de Build-Your-Card-challenge nummer 124 te organiseren!!!!


Algemene opmerking:
Wat een snertthema om te beoordelen, alle vage abilites X die ik niet of slecht ken komen langs xD. Weer wat geleerd mocht ik nog eens de eer hebben een BYC te organiseren!

 bijgewerkt door Thomas34 4 jaren geleden
Reynaerd
4 jaren geleden
Awesome, dank Thomas34 voor het hosten van ByC #123!

Ik heb al een idee voor een leuk, maar wel wat serieuzere thema. Deze avond komt het online!
Archranex
4 jaren geleden
Bedankt Thomas34 om in mijn afwezigheid deze BYC te organiseren en te judgen, ik vond het weer een geslaagde editie! En gefeliciteerd Reynaerd met de overwinning en succes/plezier met de volgende te hosten, ik kijk al uit naar het volgend thema
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top